Κάτω από το καπό του επερχόμενου pick-up της Hyundai θα μπορούσε να βρεθεί ο νέος 6κύλινδρος diesel κινητήρας του Genesis GV80 με τον Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης να δηλώνει: «Mπορούμε να βρούμε πολλές εφαρμογές για το μοτέρ αυτό. Η Hyundai κατασκευάζει επίσης επαγγελματικά οχήματα, άρα ο κινητήρας αυτός θα εξοπλίζει μοντέλα της φίρμας για αρκετό καιρό».
Στο Genesis GV80, ο turbodiesel αποδίδει 278 άλογα και 600 Νm ροπής και αν εγκατασταθεί στο pick-up θα έχει πιθανότατα την ίδια απόδοση, κάτι που θα το κάνει πιο ισχυρό από μοντέλα όπως η Μercedes X-Class 350 d και το VW Amarok.
Η Hyundai επέλεξε να αναπτύξει ένα 6κύλινδρο μοτέρ επειδή είναι εκ φύσεως ραφιναρισμένο και η αρχιτεκτονική του δεν δημιουργεί προβλήματα στο μηχανοστάσιο ούτε του GV80 ούτε στα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα. Ο Biermann πρόσθεσε: «Αναπτύξαμε το αυτοκίνητο από την αρχή, η νέα πλατφόρμα (η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στο επόμενο G80) χτίστηκε με βάση τον κινητήρα αυτόν».
Σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των diesel, ο ίδιος τέλος ανέφερε: «Πριν δύο χρόνια έλεγαν όλοι ότι το diesel έχει τελειώσει αλλά τώρα υπάρχουν άνθρωπο που λένε: «με αυτή τη νέα τεχνολογία ντίζελ, ο αέρας που βνγαίνει από την εξάτμιση είναι καθαρότερος από τον αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα. Θα πεθάνει το diesel ή όχι; O χρόνος θα το δείξει».