Χτες ο Χρήστος Σκιρδής γκρίνιαζε γιατί να είναι μόνο 280 άλογα το νέο Type-R (σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπήρχαν), ελπίζοντας ότι η Honda θα ανακοινώσει κάτι πολύ παραπάνω. Και επαληθεύτηκε. Ας ελπίσουμε να πιάσει τόπο και η γκρίνια του, για το κόστος του, και το Type-R να έρθει σε τιμή αρκετά χαμηλότερη από 40.000 ευρώ.
Όπως ήδη γνωρίζαμε, η κορυφαία έκδοση του Civic εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα 2,0 λτ., VTEC turbo, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (η κίνηση μεταδίδεται και πάλι στους εμπρός τροχούς). Η ισχύς του φτάνει τους 310 ίππους και η ροπή του τα 400 Nm ροπής (το μοτέρ έχει όριο λειτουργίας στις 7.000 σ.αλ.). Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,7 δλ. και η τελική του αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα.
Περνώντας στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, η εμφάνιση είναι σίγουρα πολεμική. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η μάσκα με την μεγάλη εισαγωγή αέρα, ενώ πίσω η μεγάλη αεροτομή και ο διαχύτης με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων κάνουν τη διαφορά.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το εξελιγμένο αεροδυναμικό πακέτο βοηθά το νέο Civic Type R να πιάσει την εν λόγω τελική ταχύτητα, εξασφαλίζοντας μεγάλα επίπεδα σταθερότητας. .Οι Ιάπωνες μηχανικοί εξόπλισαν το νέο Type-R με αρκετά «αγωνιστικά» στοιχεία. Έτσι, το μοντέλο διαθέτει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, αλλά και ειδική χαρτογράφηση κινητήρα στην επιλογή «R». Με τη συγκεκριμένη, μέσω του ειδικού διακόπτη στο ταμπλό, αλλάζει η απόκριση του γκαζιού και η ρύθμιση των αναρτήσεων, ενώ το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο.Τέλος, η Honda έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στη δομή της ανάρτησης, ώστε να εξαλειφθούν τυχόν υποστροφικά φαινόμενα (η εμπρός ανάρτηση έχει την κωδική ονομασία Dual Axis Strut).
Καλο μοτερ (εχουν βγαλει κι αλλοι τετοια και περισσοτερα αλογα), "φαινεται" καλοστημενο (θα δουμε και τα τεστ) αλλα απο εμφανιση...αστα...nickelodeon και βαλε.
Πρεπει να εισαι 18χρονος καγκουρας για να δωσεις 40000 για να εχεις τετοιο look...
Μαλλον πρεπει η Honda να κανει ενα ευρωπαικο κεντρο σχεδιασμου μπας και δει ασπρη -σχεδιαστικα- μερα...
To Seat Leon cupra έχει 0-100 σε 5,8 και έχει και 30 άλογα λιγότερα.....!!
Καλο μοτερ (εχουν βγαλει κι αλλοι τετοια και περισσοτερα αλογα), "φαινεται" καλοστημενο (θα δουμε και τα τεστ) αλλα απο εμφανιση...αστα...nickelodeon και βαλε. Πρεπει να εισαι 18χρονος καγκουρας για να δωσεις 40000 για να εχεις τετοιο look... Μαλλον πρεπει η Honda να κανει ενα ευρωπαικο κεντρο σχεδιασμου μπας και δει ασπρη -σχεδιαστικα- μερα...
Theocharis Vouros K20A και με τα ρέστα όλο σφυρήλατο και διμπαριές μετά.και χαιρετίσματα.
Basilhs Zoyl και 40.000 ομως;
Tzeni Athanasiou Παλι μας τρελανε η honda!!!
Δημητρης Αλεστας Σκετη τρελα
Giannis Xagoraris Apofasiste posa ps tha einai..280? 300? 305?310?
Kostas Xatzianagnostou YOUOUPIIIIIII
Mixalis Blaxos Αν είναι σαν την f1 xonta mclaren. Από μπαμ σε μπαμ πυροτεχνήμα το μοτέρ.
Michalis Stratigis Από σχεδίαση αηδία....
Rouka Leka Τουμπανο.....το θελωωω...
Nektarios Milonakis HONDA !!!!!!!!!ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!
George Kalaitzidis Panagiwtis Xanthopoulos pantzio gia sena
Spiros Zogos Auto einai oplo filaraki.....
Nikos Goulis trela s lew h hondara!!
Άργησαν λίγο οι Χονταίοι, αλλά έφτιαξαν κορυφαίο εργαλείο.