Η Ford διέψευσε τις «Κασσάνδρες» που ήθελαν το Ford Focus RS να μην αποδίδει 350 ίππους.
Με 350 άλογα το Ford Focus RS
9.183 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2015)
Η Ford διέψευσε τις «Κασσάνδρες» που ήθελαν το Ford Focus RS να μην αποδίδει 350 ίππους και ανακοίνωσε ότι ο 2,3 λίτρων κινητήρας του μοντέλου έχει ισχύ ακριβώς 350 ίππων και 440 Nm ροπής.
Η Ford διέψευσε τις «Κασσάνδρες» που ήθελαν το Ford Focus RS να μην αποδίδει 350 ίππους και ανακοίνωσε ότι ο 2,3 λίτρων κινητήρας του μοντέλου έχει ισχύ ακριβώς 350 ίππων και 440 Nm ροπής, με οδηγό τον Ken Block στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Παράλληλα, το τετρακίνητο Focus RS θα εφοδιάζεται με το σύστημα «Drift Mode», καθώς και με RevoKnuckle εμπρός ανάρτηση. Σε ότι αφορά στην εμφάνιση του διαθέτει άκρως «αγριεμένο» bodykit, μεγάλη αεροτομή, ζάντες 19 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό του δεσπόζουν τα καθίσματα της Recaro και το σύστημα infotainment SYNC με οθόνη 8 ιντσών.
Το Ford Focus RS θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα: Nitrous Blue, Frozen White, Absolute Black και Stealth Gray, ενώ η πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει στις αρχές του 2016.
Ο 2,3 λίτρων κινητήρας του μοντέλου έχει ισχύ ακριβώς 350 ίππων και 440 Nm ροπής.
Με εντυπωσιαζει το τεχνολογικο υποβαθρο που "κουβαλαει" το συγκεκριμενο μοντελο.Εχω ομως μια μεγαλη ενσταση.Αυτη εχει να κανει με το θεμα εμφανισει.Το προηγουμενο μοντελο ηταν ετη φωτος μπροστα σε "αγρια"ομορφια.Η κατηγορια στην οποια απευθυνεται η συγκεκρημενη εκδοση ειναι για ανθρωπους οι οποιοι τους "ξυπνανε παθη" βλεποντας την κατηγορια αυτη.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν διακρινεται (τουλαχιστον απο τις φωτογραφιες.... κραταω μια μικρη επιφυλαξη οταν και ΕΑΝ το δουμε ποτε στον δρομο..)κατι τετοιο.Εχει γινει λιγοοοο ποιο ηπιων τονον.Σιγουρα συμβαλει και το γεγονος οτι βγαινει μονο σε 5D.Η τελικη ετοιμυγορια μετα απο την πρωτη πληρη δοκιμη.Αναμενομαι.....
Κουράστηκα να διαβάζω σχόλια γύρω από την αξιοπιστία όποιο thread και να ανοίξω. Γίνεται κάπως γραφικό... Όσοι φοβούνται τους κινητήρες που έχουν υψηλή απόδοση/κυβισμό μάλλον δεν αποδέχονται την τεχνολογική εξέλιξη και δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για σπορ αυτοκίνητα. Ειδικά όταν μιλάμε για υψηλή απόδοση/κυβισμό στα 2.3 λίτρα πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Για πόση ώρα μπορείς να πιέσεις (τέρμα γκάζι) ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όταν είσαι εκτός πίστας σε συνθηκες καθημερινής οδηγησης;
ΜΕ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ 350 ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΤΟ 2002 ΠΑΡΑΓΟΤΑΝ ΤΟ FOCUS RS ΜΕ 215 ΙΠΠΟΥΣ. ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ; ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ-ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ 45.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΞΟΝΕΣ, ΛΑΣΤΙΧΑ, ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 5ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ Ή ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ.
Το λατρεύω, κρίμα να μην βγαίνει και σε 3θυρο.
Συμφωνώ με τη loukia. Τι ακριβώς εννοεί ο κατασκευαστής με τις δύο πίσω πόρτες;
Με εντυπωσιαζει το τεχνολογικο υποβαθρο που "κουβαλαει" το συγκεκριμενο μοντελο.Εχω ομως μια μεγαλη ενσταση.Αυτη εχει να κανει με το θεμα εμφανισει.Το προηγουμενο μοντελο ηταν ετη φωτος μπροστα σε "αγρια"ομορφια.Η κατηγορια στην οποια απευθυνεται η συγκεκρημενη εκδοση ειναι για ανθρωπους οι οποιοι τους "ξυπνανε παθη" βλεποντας την κατηγορια αυτη.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν διακρινεται (τουλαχιστον απο τις φωτογραφιες.... κραταω μια μικρη επιφυλαξη οταν και ΕΑΝ το δουμε ποτε στον δρομο..)κατι τετοιο.Εχει γινει λιγοοοο ποιο ηπιων τονον.Σιγουρα συμβαλει και το γεγονος οτι βγαινει μονο σε 5D.Η τελικη ετοιμυγορια μετα απο την πρωτη πληρη δοκιμη.Αναμενομαι.....
Κουράστηκα να διαβάζω σχόλια γύρω από την αξιοπιστία όποιο thread και να ανοίξω. Γίνεται κάπως γραφικό... Όσοι φοβούνται τους κινητήρες που έχουν υψηλή απόδοση/κυβισμό μάλλον δεν αποδέχονται την τεχνολογική εξέλιξη και δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για σπορ αυτοκίνητα. Ειδικά όταν μιλάμε για υψηλή απόδοση/κυβισμό στα 2.3 λίτρα πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Για πόση ώρα μπορείς να πιέσεις (τέρμα γκάζι) ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όταν είσαι εκτός πίστας σε συνθηκες καθημερινής οδηγησης;
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΙΠΠΟΙ
ΜΕ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ 350 ΙΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΤΟ 2002 ΠΑΡΑΓΟΤΑΝ ΤΟ FOCUS RS ΜΕ 215 ΙΠΠΟΥΣ. ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ; ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ-ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ 45.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΞΟΝΕΣ, ΛΑΣΤΙΧΑ, ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 5ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ Ή ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ.
Ένα άριστο οικογενειακό αυτοκίνητο που καλύπτρι τις ανάγκες όλης της οικογένειας