8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το μοντέλο παραγωγής -αναφορικά με τη νέα γενιά του Honda NSX- είχαμε την ευκαιρία να δούμε στην Έκθεση της Γενεύης, το οποίο επανέρχεται ως ένα sport car θρύλος.
Με 550 ίππους το νέο Honda NSX
8.442 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)
Στην παραγωγή μπαίνει από το καλοκαίρι το νέο Honda NSX, το οποίο εντυπωσιάζει με το «εξωτικό» του στιλ και με τους 550 ίππους που αποδίδει το υβριδικό σύνολό του.
Ειδικότερα, το νέο NSX έχει τοποθετημένο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, έναν twin-turbo V6, στη μέση του αμαξώματος, ενώ εφοδιάζεται και με τρία ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία μεταφέρουν την κίνηση σε όλους τους τροχούς, χάρη στο σύστημα «Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive». Δύο από τους ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται μπροστά βοηθώντας στο κράτημα, με τον τρίτο να βρίσκεται πίσω, ανάμεσα από το μοτέρ βενζίνης και το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου φτάνει τα 550 άλογα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του, όπως επισημαίνει η εταιρεία –χωρίς να έχει ανακοινώσει τα νούμερα- θα είναι εξαιρετικά χαμηλές.
Αναφορικά με το «στήσιμο» του ιαπωνικού σπορ, το νέο NSX πατά σε τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, φέροντας ελαστικά διάστασης 245/35Z R19 και 295/30Z R20 (εμπρός, πίσω). Τα φρένα διαθέτουν 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, ενώ οι δίσκοι είναι κεραμικοί. Επίσης, το αμάξωμά του NSX είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο και ατσάλι, ενώ έχει μήκος 4.470 χλστ., πλάτος 1.940 χλστ. και ύψος 1.215 χλστ., με το μεταξόνιο του να φτάνει τα 2.630 χλστ.
Στο επίπεδο του σχεδιασμού βλέπουμε ένα άκρως «επιθετικό» design με το τελικό αποτέλεσμα να είναι πραγματικά εκπληκτικό. Όλη του η σχεδίαση έγινε με γνώμονα το κράτημα του NSX στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, η Honda «ισχυρίζεται» πως το όχημά της διαθέτει το χαμηλότερο κέντρο βάρους της κατηγορίας. Ακόμα, ενδιαφέρον έχει πως η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση είναι φτιαγμένη από αλουμίνιο.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το κόκκινο δέρμα, με οδηγό και συνοδηγό να διαχωρίζονται μέσω του υψηλού κεντρικού τούνελ. Στη θέση του πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί μια προσαρμοζόμενη οθόνη TFT, ενώ άλλη μία οθόνη υπάρχει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Το χειριστήριο του συστήματος «Integrated Dynamics System», επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα στις λειτουργίες Quiet, Sport, Sport+ και Track, ενώ υπάρχει και λειτουργία για γρήγορες εκκινήσεις από στάση.
Τέλος να σημειώσουμε ότι το νέο Honda NSX θα κατασκευάζεται στο Οχάιο της Αμερικής από το καλοκαίρι, οπότε και θα ανοίξει το βιβλίο προπαραγγελιών του μοντέλου, ώστε οι πρώτες παραδόσεις του μοντέλου να γίνουν προς το τέλος του χρόνου.
Το νέο NSX δεν είναι μόνο ότι διαθέτει ένα μοναδικό look που μαγνητίζει τα βλέμματα, αλλά ταυτόχρονα «υπόσχεται» και μια απίστευτη ιπποδύναμη από το νέο υβριδικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται.
Να ετοιμάζονται όλοι για ξύλο στο Ring, τεχνολογία hypercar σε τιμή supercar. Φυσικά θα βγουν κάποιοι και θα πουν οτι στην Ελλάδα είναι ακριβό και καλύτερα να πάρεις 2 Leon και 1 AMG παρά ένα NSX.
ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΤΟ HONDA !!!
έργο τέχνης...... Ζω για την μερα που θα το εχει στημένο ο Σαρακακης στην Λ. Αθηνών και θα μπορέσουμε να αγγίξουμε και εμείς το όνειρο .
Μετά τον ανυπέρβλητο Godzilla της Nissan ήρθε η σειρά της Honda με το NSX.
Τζαπανιλα... Ας κανει 7:20 που κανει η νεα GT3RS και τα λεμε...