Το 2016 η DS είχε αποκαλύψει για πρώτη φορά το πρωτότυπο E-Tense. Σήμερα η γαλλική μάρκα πήγε ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας το E-Tense Performance concept, το οποίο έρχεται ως η εξελικτική συνέχεια του πρώτου, έχοντας ένα σημαντικά πιο ισχυρό σύστημα κίνησης αλλά και διαφορετικό εξωτερικό σχεδιασμό.
Το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο της DS εξοπλίζεται με το σύστημα κίνησης των ηλεκτρικών μονοθεσίων της DS στη Formula E. Ως εκ τούτου δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, προσφέρουν συνολική ισχύ 815 ίππων και κολοσσιαία ροπή που φτάνει τα 8.000 Nm. Η μπαταρία που διαθέτει είναι τοποθετημένη σε κεντρική θέση για βέλτιστη κατανομή βάρους, ενώ ταυτόχρονα έχει ικανότητα αναγέννησης 600 kW. Σύμφωνα με τη γαλλική μάρκα, η γεωμετρία της ανάρτησης έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει το καλύτερο δυνατό κράτημα σε ανώμαλους δρόμους και σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Μελλοντικά θα ανακοινωθούν τα στοιχεία επιδόσεων
Η μάρκα άφησε να εννοηθεί πως το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2 δευτερόλεπτα, ωστόσο υπογράμμισε πως τα επίσημα στοιχεία θα ανακοινωθούν όταν ολοκληρωθεί η εξέλιξη του πρωτότυπου. Μάλιστα οι επαγγελματίες οδηγοί και πρωταθλητές της Formula E Jean-Éric Vergne και Antonio Felix da Costa θα είναι αυτοί που θα καθίσουν πίσω από το τιμόνι του DS E-Tense Performance από αυτόν τον μήνα, προκειμένου να δοκιμάσουν τις πραγματικές του δυνατότητες και να συμβάλουν στην περεταίρω εξέλιξή του.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Με LED φώτα και 21 ιντσών αεροδυναμικές ζάντες
Εξωτερικά το DS E-Tense Performance διατηρεί τη σιλουέτα του προκατόχου του, ωστόσο αποκτά νέο εμπρόσθιο πρόβολο. Λεπτά LED φωτιστικά σώματα με μυτερές γωνιές και η χαρακτηριστική γρίλια της DS ξεχωρίζουν. Το σπορ καπό ενσωματώνει αεραγωγούς και φέρει δυναμικές γραμμές. Οι κλειστοί αεροδυναμικοί τροχοί είναι 21 ιντσών, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει τεράστιος διαχύτης στη μέση του οποίου βρίσκουμε και ένα φως φρένων εμπνευσμένο από τη Formula.
Δεν δόθηκαν εικόνες της καμπίνας
Σε ότι αφορά το εσωτερικό η DS δεν προχώρησε σε αποκαλύψεις είπε όμως πως το μοντέλο εξοπλίζεται με bucket καθίσματα και τιμόνι Formula E. Τέλος, σύμφωνα με τον Thomas Chevaucher, Διευθυντής Επιδόσεων της DS, στόχος της μάρκας είναι να εφαρμόσουν τις εμπειρίες που έχουν αποκομίσει από τη Formula E σε ένα αυτοκίνητο.
Ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο!
-Με κινητήριο σύνολο από τα μονοθέσια της DS στη Formula E.
-0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα.
-Εξελίσσεται με τη συμβολή επαγγελματιών οδηγών.
-Θα βοηθήσει στην εξέλιξη της επόμενης γενιάς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λέει η μάρκα.
Θα το ήθελες στην παραγωγή;