O διάδοχος της Aventador θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες και για αυτόν τον λόγο η Lamborghini αρχίζει σιγά σιγά να ξετυλίγει το κουβάρι της παρουσίασής του.
Η κωδική ονομασία του νέου μοντέλου είναι LB744 και ήδη γνωρίζουμε πως πηγή ισχύος του θα είναι ένας 6,5 λίτρων βενζινοκινητήρας V12 σε συνδυασμό με τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Ο V12, από μόνος του θα αποδίδει 825 άλογα και 725 Nm ροπής αλλά, μαζί με την βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων, η ιπποδύναμή του supercar θα φτάνει τα 1.015 άλογα. Το σύστημα τετρακίνησης είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένο, ώστε οι μπροστινοί τροχοί να κινούνται από τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ που θα είναι εκεί τοποθετημένα, ενώ οι πίσω θα λαμβάνουν ισχύ κατευθείαν από το V12 μοτέρ και τον τρίτο ηλεκτροκινητήρα.
Η Lamborghini ανακοίνωσε σήμερα πως έχει αναπτύξει 13 διαφορετικές «οδηγικές εμπειρίες» και τρία καινούρια οδηγικά modes. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα τρία υβριδικά modes Recharge, Hybrid και Performance, ενώ μέσω ενός άλλου κουμπιού, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα modes Città (City), Strada, Sport, και Corsa.
To Citta mode είναι το ιδανικό mode για κίνηση μέσα στην πόλη. Η ισχύς του αυτοκινήτου περιορίζεται αυτόματα στα 180 άλογα και η ανάρτηση γίνεται πιο άνετη. Στον αντίποδα, στο Sport Mode, το αεροδυναμικό πακέτο ενεργοποιείται στο όλο του το μεγαλείο, το κινητήριο σύνολο λειτουργεί με όλη του τη δύναμη και οι σχέσεις των ταχυτήτων αλλάζουν ταχύτητα. Εάν μάλιστα, το Recharge mode είναι ενεργοποιημένο, δίνεται εντολή στον V12 κινητήρα να φορτίσει την μπαταρία, λειτουργώντας έτσι σαν range extender. To Corsa mode βάζει σε πρώτο πλάνο τις πιστάδικες ικανότητες της LB744, ενώ αν συνδυαστεί με την επιλογή Performance, ο οδηγός παίρνει υπό τον έλεγχό του και τα 1.015 άλογα του μηχανικού συνόλου.