ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Την γκάμα των εκδόσεων του Tarraco επέκτεινε η SEAT.

Με DSG το προσθιοκίνητο SEAT Tarraco

2.043 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2019)

Την γκάμα των εκδόσεων του Tarraco επέκτεινε η SEAT, η οποία προσθέτει στη φαρέτρα του μεγαλύτερού της SUV μια εμπροσθιοκίνητη έκδοση συνδυασμένη με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.


Μέχρι τώρα, το μεγαλύτερο SUV της SEAT ήταν διαθέσιμο είτε ως εμπροσθιοκίνητο όπου συνδυάζονταν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε σε 4κίνητη έκδοση που συνδυάζονταν με αυτόματο κιβώτιο DSG. Πλέον η SEAT ανακοίνωσε την εισαγωγή του εμπροσθιοκίνητου Tarraco, εξοπλισμένο από τον 1.5 TSI κινητήρα, ο οποίος θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG.
 
Συγκεκριμένα στη νέα έκδοση το Tarraco συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με μέγιστη ισχύ 150 ίππων (μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ) και μέγιστη ροπή 250 Nm (μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ). Σε συνδυασμό με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG, το μοντέλο μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα και να έχει μέγιστη ταχύτητα 198 χλμ./ώρα.
 
Με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) 160-181 γρμ./χλμ. σύμφωνα με τον WLTP και κατανάλωση καυσίμου 7.1-8.0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα,  η SEAT υποστηρίζει πως ο μεγάλος αδελφός της γκάμας της στα SUV γίνεται ακόμα πιο ανταγωνιστική επιλογή, χωρίς να υπονομεύει καμία από τις δυναμικές ικανότητές του .  
 
Τέλος να σημειωθεί πως το νέο Tarraco αρχικά θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Style και Xcellence, ενώ αμφότερες οι επιλογές των 5 ή 7 θέσεων για το εσωτερικό θα είναι παραμείνουν ανοιχτές.

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL