Η Alfa Romeo Gulia που αναμένεται του χρόνου (εικόνα του Thorsten-Krisch) θα έχει ένα 2λιτρο μοτέρ αλλά –κυρίως- ένα 3λιτρο twin-turbo V6 σύνολο με υπογραφή Ferrari.
Alfa Romeo με Ferrari V6
10.170 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2015)
Μισό δις ευρώ επενδύει ο όμιλος Fiat-Chrysler στους κινητήρες και ωφελούμενη βγαίνει και η Alfa Romeo, τα μοντέλα της οποίας θα έχουν ένα νέο 4κύλινδρο σύνολο υψηλής απόδοσης, αλλά και ένα 3λιτρο V6 μοτέρ …δια χειρός Ferrari, που βγάζει έως και 480 ίππους.
Ο όμιλος Fiat-Chrysler Automobile (FCA) ανακοίνωσε τα σχέδια του να κατασκευάσει δύο νέους κινητήρες για τις Alfa Romeo που έρχονται στο προσεχές διάστημα. Αυτοί θα είναι ένα 4κύλινδρο 2λιτρο σύνολο υψηλής απόδοσης, αλλά και ένα 3λιτρο V6 μοτέρ …δια χειρός Ferrari.Η εταιρεία ευελπιστεί πως οι εν λόγω κινητήρες θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο επαναλανσάρισμα της Alfa, με premium «ύφος», πίσω κίνηση και κινητήρα Ferrari! Όχι και άσχημο μάρκετινγκ του επερχόμενου ιταλικού μεσαίου sedan –πιθανότατα ως Alfa Romeo Giulia μέσα στο 2016- απέναντι στις γερμανικές κραταιές επιλογές που ακούν στο όνομα Audi A4, BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class.Η είδηση με τον 3λιτρο V6 κινητήρα προέλευσης Ferrari, έχει να κάνει με το χθεσινό νέο πως εξελίσσεται μια πιο προσιτή Ferrari, ίσως με το όνομα Dino- η οποία θα παίρνει κίνηση από έναν twin-turbo V6 κινητήρα. Λογικά, μια πιο «προσγειωμένη» εκδοχή του συνόλου, θα βρεθεί κάτω από το καπό των μελλοντικών Alfa Romeo. Θα αποτελεί μια ανακατασκευή του 3λιτρου μοτέρ που η Ferrari «δανείζει» στην Maserati και θα αποδίδει –κατά τα λεγόμενα- μέχρι και 480 ίππους.Αμφότερα τα σύνολα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Ομίλου στο Termoli της Ιταλίας. Ο ετήσιος όγκος παραγωγής θα ξεπερνά τις 200.000 μονάδες, με την Alfa να υπολογίζει πως αν όλα πάνε βάσει σχεδίου το 2018, οι ανάγκες της σε κινητήρες θα είναι διπλάσιες. Ο FCA ισχυρίζεται πως θα επενδύσει πάνω από μισό δις ευρώ στη σχεδίαση, εξέλιξη και κατασκευή κινητήρων, αλλά και στην ανάπτυξη των γραμμών παραγωγής της.
Άποψη σας κύριε γιώργο, σεβαστή, δεν συμφωνώ όμως ούτε είναι έτσι όπως τα λέτε.Να μην ξεκινήσω από τον παππού μου με afla gt veloce 1750 και 2000 κυβικά που την στέγνωνε επειδή σάπιζε και σκορπούσε στο δρόμο, θα μας πάρει πάρα πολύ γράψιμο.Ας αρχίσουμε από την alfa 33 1700 κυβικά, όχι την τύπου γάτα, τα κιβώτια ταχυτήτων, τα ηλεκτρολογικά, κ.τ.λ. είχαν άπειρα και απίστευτα προβλήματα.Ας περάσουμε στην 155 q4 2000 κυβικά, τα ίδια μέχρι η βάση από τους γιαλοκαθαριστήρες ξηλώνονταν.Ας πάμε στην alfa 75 1800t κυβικά, απίστευτά προβλήματα με τα πάντα όλα, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΣ όχι για την αξιοπιστία της και να κόβεις 300 χιλιόμετρα την ημέρα αλλά γιατί είχε ψυχή, σε μιλούσε.Τα ίδια και για την alfa 164 να μην πλατιάζουμε, τα ίδια με την alfa 166, την 156, την 159, στις δύο τελευταίες λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Να μιλήσω για την deltona που είχα, λιώνανε τα καλώδια και η πλεξούδα όταν το είχα στο όριο το όχημα, δεν έπαιρνε μπροστά, ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΨΥΧΗ, δεν το αγόρασα για την αξιοπιστία του.Όπως βλέπεις δεν άλλαξα 2-3 alfa, και έχω σκοπό να ξανααγοράσω όχι για την αξιοπιστία τους.Τώρα από τα 100 για παράδειγμα που πουλάει τα 90 έχουν προβλήματα και εσείς πέσατε στα 10 που είναι toyota ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.Όσον αφορά τα ιαπωνέζικα που λέτε ή δεν γνωρίζετε καλά ή δεν τα λέτε καλά ή δεν παραδέχεσται ή συμβαίνει κάτι άλλο, ότι είναι σε αξιοπιστία ίδια με τα ιταλικά, μην το πείτε σε αυτούς που έχουν ιαπωνέζικα θα πεθάνουν από το γέλιο.Ακόμα έχει στο δρόμο nissan dx1300 ΣΑΠΙΑ που πάνε πάνω από 140 χιλιόμετρα δίχως ρεκτιφιέ, και καίνε και 3 κιλά λάδια και έχουν και 700000 χιλιόμετρα και πόσα άλλα παραδείγματα, ας μην πλατιάσω.Διαβάστε το tuv, πάντε στα συνεργεία να δείτε πιά είναι τα πιο ζημιάρικα, alfa romeo, reanault, seat, vw, lancia, fiat, κ.τ.λ.
Στα ανταλλακτικά τα ιταλικά είναι πιο φθηνά από τα γερμανικά, αλλά αυτό δεν αλλάζει την αξιοπιστία τους.
Κύριε γιώργο πολύ ωραία όλα αυτά, τα γνωρίζω, ευχαριστώ για την επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως φυσικά και βεβαίως, δεν έχει να μου πει μία άποψη τίποτα.Ασπάζομαι την θεωρία και βλέπω πως λειτουργεί στην πράξη.Όταν ο πολύς πεσματζόγλου πουλούσε τα καλά οχήματα, τα toyota τα πουλούσε για φθηνά και αν βγουν καλά.Πράγματι δικαιώθηκε και βγήκαν καλά, δεν σάπιζαν σαν τα ιταλικά και η αξιοπιστία τους ήταν παροιμιώδης.Με τα χρόνια τα ιαπαωνέζικα έγιναν τύπου ιαπωνίας, και πάλι όμως δεν συγκρίνονται με τα ιταλικά στην αξιοπιστία ούτε κατά διάνοια.Δεν μίλησα ποτέ εγώ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ, ούτε για μάρκετινγκ.Σε παρόμοιο άρθρο έχω πει, από τα 100 toyota που πωλούνται για παράδειγμα τα 90 είναι αξιόπιστα, τα 10 δεν είναι.
Όσον αφορά τις τότε bmw οι 1602, οι 2002 δεν σάπιζαν όπως οι alfa, lancia, κ.τ.λ.Ακόμα υπάρχουν στο δρόμο.Εσείς μόνος σας λέτε για τις σκουριές γενικά και ΣΥΜΦΩΝΩ, άλλες εταιρείς σκούριαζαν, τα οχήματα τους, λιγότερο και άλλες περισσότερο, ε τι να κάνουμε τα ιταλικά ήταν περισσότερο.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ.
Να πάμε στην ferrari από το 1997 και μετά, δείτε το ντουλαπάκι της όταν πέσεις σε μία λακούβα τι παθαίνει.Δεν μιλάω για κάτι το τεράστιο, το τρελλό, το σημαντικό, κ.τ.λ.για το ταπεινό ντουλαπάκι λέω, αυτά με νευριάζουν στα ιταλικά, ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Μπορεί τα ιταλικά οχήματα να σκορπάνε στο δρόμο, μπορεί να χαλάνε, μπορεί πολλά μπορεί, όμως είναι τα μόνα που έχουν ψυχή, ΜΙΛΑΝΕ, όταν κλαίνε οι τουρμπίνες, οι φουσκώνουν, μόνο μαχητικά μπορούν να σταθούν δίπλα τους.Ας μην διοικούν στους κατασκευαστές μόνο οι χαρτογιακάδες επάγγελμα ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, κ.τ.λ. υπάχουν και οι μηχανολόγοι, οι ηλεκτρολόγοι, οι ηλεκτρονικοί, οι μηχανοτρονικοί, οι γκαραζιέρηδες τέλος πάντων που κάνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ σε σχέση με αυτούς.Καλά τα χρηματιστήρια και οι συμφωνίες κάτω από το τραπέζι για το ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα στη φόρμουλα 1, αλλά όταν έχεις το κάτι και προσπαθείς δεν χρειάζονται ΠΑΠΑΝΖΕΣ.
FORZA ITALIA, ούνα φάτσα, ούνα ράτσα με εμάς ,μόνο που εμείς δεν κατασκευάζουμε οχήματα με ψυχή, ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
βρε loukia τα ιταλικα δεν χαλανε και σιγουρα δεν σκορπανε στον δρομο.Αν εχεις υπ οψιν σου καποιο συγκεκριμενο μοντελο θα ηθελα να μας ενημερωσεις,μεχρι στιγμης κανεις που να ειναι ιδιοκτητης ιταλικου δεν εχει αναφερει κατι τετοιο.Αυτα τα λενε οσοι δεν ειχαν ποτέ ιταλικο.Η δικη μου αποψη ειναι οτι ολα τα αυτοκινητα μπορουν να βγαλουν βλαβες,η φραση δεν χαλαει με τιποτα δεν ισχυει για κανεναν κατασκευαστη,απλως η πραγματικοτητα ειναι οτι τα ιταλικα μαζι με τα ιαπωνεζικα ειναι τα πιο σκυλια-αξιοπιστα παρουσιαζοντας βλαβες που στην πλειοψηφια τους δεν ειναι κοστοβορες ,ενω στα γερμανικα παρουσιαζονται συχνες και κοστοβορες βλαβες,γι αυτο αλλωστε τα γερμανικα ειναι στις τελευταιες θεσεις αξιοπιστιας.
Υπήρξα κάτοχος α33, 156 και τώρα μιας 159 tbi. Με την 33 έκανα 300000 χλμ, με την 156 160000χλμ και με την 159 105000χλμ, χωρίς προβλήματα. Ούτε η 33 σάπισε, ούτε είχε ηλεκτρολογικά χιλιόμετρα, και μέχρι τη στιγμή που την έδωσα πήγαινε στη εθνική με 190 χλμ, χωρίς καν να συμπληρώνω λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή λαδιών. Καταθέτω την αποψή μου αποτείοντας φόρο τιμής στη μάρκα. Αγόρασα και θα αγοράσω ξανά alfa romeo,όχι μόνο γιατί έχουν ψυχή αλλά και για λόγους αξιοπιστίας. Σίγουρα δεν έχω λεφτά για πέταμα και σίγουρα θα μπορούσα να αγοράσω άλλη μάρκα.
Τώρα για το μέλλον της alfa θεωρώ οτι τα πράγματα είναι δύσκολα , γιατί η εποχή στην ευρώπη είναι και θα είναι δύσκολη, οπως και απο το γεγονός οτι οι ανταγωνιστές έχουν εξελίξει φοβερά αυτοκίνητα s3 , a amg, m3 κλπ. όταν στην alfa κοιμόντουσαν . Δυστυχώς αν είχα την οικονομική δυνατότητα για ένα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο δε θα μπορούσα να βρώ κάτι αυτή τη στιγμή στην alfa. Οι ιταλοί ξεχνούν οτι και μετά την παρουσίαση ενός νεου μοντέλου απαιτείται χρόνος για να λυθούν τα πρώτα προβλήματα και να χτίσει ενα αυτοκίνητο τη φήμη του. Χασανε το τραίνο και τώρα φοβάμαι ότι το μέλλον της μάρκας είναι πολύ επίφοβο.
Oποτε κυρια Λουκια θα δεχεστε οτι και η δικη σας αποψη δεν λεει ακριβως τιποτα γιατι προκειται περι μίας αποψεως.Προσωπικα δεν γραφω την αποψη μου σε αυτα που ποσταρω αλλα μιλαω με γεγονοτα αποδεδειγμενα.Ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ ΛΟΙΠΟΝ οτι στις 10 μεγαλυτερες ανακλησεις που εχουν γινει στην ιστορια της αυτοκινησης,τις τεσσερις απο αυτες σηνανταμε ιαπωνικες εταιριες και πιο συγκεκριμενα στις τρεις απο αυτες την τουοτα και στην μία την Honda.To παραδοξο ειναι οτι δεν υπαρχει καμια ιταλικη εταιρεια σε αυτη την λιστα,αρα αυτο που σας γραφω δεν ειναι αποψη ειναι γεγονος αδιαμφισβητιτο.Στις υπολοιπες θεσεις βρισκονται η ford,GM,VW.Φανταζεστε σε αυτη την λιστα να βρισκοταν τρεις φορες η fiat ή η alfa romeo? θα το ειχατε κανει σημαια δυσφημησεως ολοι.Παρ ολα αυτα συνεχιζω να θεωρω αξιοπιστα στο συνολο τους τα ιαπωνεζικα αλλα εννοειται οτι και τα ΙΤΑΛΙΚΑ ειναι παροιμοιωδους αξιοπιστιας στα μηχανικα τους μερη γι αυτο και η ιαπωνικη Suzuki ακομα και στο νεο vitara εβαλε τον ιταλικο παετρελαιοκινητηρα της fiat και γι αυτο οι ιαπωνες αγορασαν απο τους ιταλους την ευρεσιατεχνια του μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων (λεγε με το 1983 V-TEC στα honda)η τεχνολιγια του μεταβλητου χρονισμου που τοσο θαυμαζετε ολοι ως ιαπωνικο επιτευγμα ειναι Στα τέλη της δεκαετίας του '60 απ τον Giovanni Torazza που επινοει την πατεντα για την fiat και το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων ηταν η alfa romeo spider to 1980 ,επιδη ομως τα ιταλικα ειναι ετη φωτος μπροστα σε στησιμο-φρενα-στριψιμο απο τον ιαπωνα ειναι και ποιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα.Παρ ομοιο ποσοστο αξιοπιστιας ισχυει και για τα ιταλικα ισχυει και για τα ιταλικα απο τα 100 ανω των 90 ειναι αξιοπιστα.οσο για το αν σκουριαζαν περισσοτερο τα ιταλικα ειναι αποψη σας, και δεν εγραψα αυτο, απλως εσεις θεωρησατε οτι η φραση και συγκεκριμενα η λεξη περισσοτερο αφορα ντε και καλα ιταλικα ,αυτο ειναι και ενα δειγμα της προκαταληψης << Η σκουριά εκείνη την εποχή ήταν πρόβλημα, αλλά ήταν πρόβλημα που αντιμετώπιζαν όλες οι εταιρίες -κάποιες περισσότερο, κάποιες λιγότερο>>.Οσες BMW 1602 και 2002κυκλοφορουν ακομα ειναι ολες ανακατασκευασμενες......για πιο λογο αραγε ανακατασκευασμενες?????μη φοβαστε να το πειτε ειναι απο σκουρια γιατι απλως τοτε ολες οι εταιριες και ειδικα οι ευρωπα'ι'κες και αμερικανικες αντιμετωπισαν το προβλημα που σας εγραψαν στην προυγουμενη αναρτηση μου.Τωρα κατι αναφορες σας για τα ντουλαπακια της Ferrari ουτε καν θα τα σχολιασω.ο καθενας μπορει να γραφει οτι του ερθει.Να στε καλα και καλο απογευμα.
Aγαπητη λουκια δεν εχω προθεση να πεισω κανεναν ουτε να προσπαθησω να του αλλαξω γνωμη,απλως και γω διαφωνω με αυτα που γραφεις,οσον αφορα την gt veloce 1750 και 2000 του παππου σου απλως θα σου πω οτι οσο σαπιζαν οι alfa ακριβως το ιδιο σαπιζαν και οι bmw oι Mercedes τα γαλλικα .Σας παραθετω ενα αποσπασπα απο τον αρθρογραφο Αλεξανδρο Α'ι'βαζογλου που αναλυει το θεμα με τις σκουριες στα ευρωπα'ι'κα αυτοκινιτα και πως τελικα εμεινε η ρετσινια μονο στα ιταλικα.το αποσπασμα μιλαει για την lancia αλλα η ιστορια ειναι παρομοια και για τις alfa romeo .<< Η Lancia, μεταπολεμικά και μέχρι εκείνο το σημείο κατασκεύαζε τεχνολογικά προηγμένα, καλοφτιαγμένα και αξιόπιστα αυτοκίνητα (βλ Appia, Flaminia και Fulvia) τα οποία ωστόσο πουλούσε σε τιμές που δεν αντικατόπτριζαν την αξία τους, σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, μετά βίας κάλυπταν το κόστος παραγωγής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φτάσει η επιχείρηση στο σημείο που δεν ήταν πλέον βιώσιμη. Ήθελε εξωτερική βοήθεια για ένα επιζήσει και η βοήθεια αυτή ήρθε από την Fiat, η οποία υπό τον Gianni Agnelli αγόρασε την Lancia γιατί όπως ο ίδιος έχει αναφέρει «ένιωθε ευθύνη για την ιστορική φίρμα από το Τορίνο». Το πρώτο καινούριο αυτοκίνητο που έδωσε η συνεργασία Fiat-Lancia ήταν η Beta το 1973 και κάπου εδώ θα κάνουμε μία παρένθεση για να αναφερθούμε στον ελέφαντα που κυκλοφορεί στο δωμάτιο…Η Beta ήταν το επίμαχο αυτοκίνητο στο σκάνδαλο της σκουριάς που έγινε πολύ μεγάλη υπόθεση τις δεκαετίες του ’70 και του ’80 για την Lancia στην Αγγλία. Η ιταλική φίρμα αναγκάστηκε να βοηθήσει τους εμπόρους της στο Η.Β. να αγοράσουν τα σκουριασμένα οχήματα από τους ιδιοκτήτες τους με βαριές οικονομικές επιπτώσεις και ανεπανόρθωτη ζημιά στο image της μάρκας. Αυτές οι ζημίες ήταν που ανάγκασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη Lancia να αποσυρθεί από την Αγγλική αγορά. Τι έγινε όμως; Γιατί ξαφνικά η Lancia έγινε ο περίγελος των Άγγλων και ως ένα σημείο, του κόσμου; Πρώτα απ’ όλα, να τονίσω πως η ιστορία ξεκίνησε από ένα δημοσίευμα της Daily Mirror, της Espresso της Αγγλίας. Αν υπήρχε ποτέ ένα tabloid, μία εφημερίδα που αποτελεί την επιτομή της «κίτρινης δημοσιογραφίας», αυτή είναι η Daily Mirror και αυτό λέει πολλά για την αξιοπιστία ενός δημοσιεύματος. Η υπόθεση πήρε μεγάλη δημοσιότητα και λίγο αργότερα έγινε μέχρι και ντοκιμαντέρ! Δεύτερον, για τους απρόσεκτους που προσπέρασαν την χρονική περίοδο σαν να μην σήμαινε τίποτα, μιλάμε για τα μέσα της δεκαετίας του ’70. Τι έγινε τότε; Ο αραβο-ισραηλινός πόλεμος και η πετρελαϊκή κρίση που τον ακολούθησε έγιναν. Ήταν μία εποχή που οι ευρωπαίοι και αμερικάνοι κατασκευαστές έκαναν μερικές «εκπτώσεις» για να βελτιώσουν έστω και λίγο τα περιθώρια κέρδους τους και μία από αυτές τις εκπτώσεις αφορούσε και την ποιότητα του μετάλλου που χρησιμοποιούσαν για τα αμάξια τους. Αυτός είναι ο λόγος που οι Lancia –και οι Alfa Romeo και τα Renault και οι BMW- της δεκαετίας του ’60 ήταν πιο ανθεκτικές στη σκουριά από αυτές της δεκαετίας του ’70. Αυτή η κρίση επηρέασε πολύ λιγότερο τους Ιάπωνες, κάτι που χρησιμοποίησαν για να κάνουν το μεγάλο ντου στην Ευρώπη και τη Β. Αμερική αλλά και τους Άγγλους που λόγω στενών δεσμών με το Ισραήλ δεν τους διακόπηκε η παροχή πετρελαίου, παρότι αυτό δεν τους εμπόδισε να φτιάχνουν αυτοκίνητα που σκουριάζουν όπως και να ‘χει. Με λίγα λόγια, ναι, οι Lancia σκούριαζαν, όπως εκείνη την εποχή σκούριαζαν και άλλα πολλά οχήματα! Μην ακούσω ιστορίες για ρώσικο ατσάλι από παροπλισμένα πλοία και άλλα παραμύθια της Χαλιμάς. Αυτά είναι μπούρδες για να μην πω τίποτε χειρότερο. Η σκουριά εκείνη την εποχή ήταν πρόβλημα, αλλά ήταν πρόβλημα που αντιμετώπιζαν όλες οι εταιρίες –κάποιες περισσότερο, κάποιες λιγότερο-, όμως η Lancia ήταν αυτή που δέχθηκε τον ανελέητο πόλεμο και έχουμε τους φίλους μας τους Άγγλους να ευχαριστούμε για αυτό.Οσον αφορα τα μοντελα που αναφερεις ως προβληματικα,δεν θα ηθελα να μπω σε αντιπαραθεση αλλα εχω αντιθετη αποψη απο κατοχους αυτων των οχηματων καθως επισης και εγω εχω διαφορετικη αποψη ως κατοχος μιας alfa 75 turbo America και η συσυγος ως κατοχος μιας alfa 159 που ειναι απροβληματιστη μετα απο 9 χρονια,το μονο που εχει αλλαχθει εκτος προγραμματος ειναι ενα κολαρο του καλοριφερ.Οσον αφορα αυτους που εχουν ιαπωνεζικο,επιδη λες οτι θα γελανε αν τους πω οτι τα ιταλικα ειναι αξιοπιστα,απλως εγω θα σου πω οτι παρ οτι θεωρω οντως τα ιαπωνεζικα αξιοπιστα στα μηχανικά τους ,απλως γελαω οταν ακουω την φραση οτι τα ιαπωνεζικα δεν σπανε δεν χαλανε.Καλη η ατακα για το μαρκετινγκ αλλα μεχρι εκει.
ΤΕΛΕΙΟ!...Ευελπιστώ,όπως σίγουρα και πολλοί άλλοι,πως η Alfa θα επιστρέψει δριμύτερη στο χώρο των γρήγορων και ίσως και αυτοκινήτων που θα μείνουν στην ιστορία! (βλ.Delta)
η alfa romeo ειχε δωσει παλιοτερα στην ferrari τον 3,6cc V10 που στην αρχικη του μορφη απεδιδε 850 ιππους μιλαμε για εναν κινητηρα που εξελιχθηκε απ την alfa romeo το 1985 http://www.theitalianjob.gr/blog/?p=3364 .Τωρα ηρθε ο καιρος να δωσει και η Ferrari στην alfa romeo εναν κινητηρα.Θα δουμε απιστευτο αυτοκινητο στις 24 ιουνιου 2015............περιμενουμε με ανυπομονησια alfara τα μοντελα σου
Alfa Romeo+πισω κίνηση+ V6 κινητήρας, επιστροφή στις ρίζες!
Πάντα μπροστά ο Ιταλός δείχνει τον δρόμο αλλά άλλοι καρπώνονται για να δούμε αν θα το διαχειριστούν καλύτερα
Άποψη σας κύριε γιώργο, σεβαστή, δεν συμφωνώ όμως ούτε είναι έτσι όπως τα λέτε.Να μην ξεκινήσω από τον παππού μου με afla gt veloce 1750 και 2000 κυβικά που την στέγνωνε επειδή σάπιζε και σκορπούσε στο δρόμο, θα μας πάρει πάρα πολύ γράψιμο.Ας αρχίσουμε από την alfa 33 1700 κυβικά, όχι την τύπου γάτα, τα κιβώτια ταχυτήτων, τα ηλεκτρολογικά, κ.τ.λ. είχαν άπειρα και απίστευτα προβλήματα.Ας περάσουμε στην 155 q4 2000 κυβικά, τα ίδια μέχρι η βάση από τους γιαλοκαθαριστήρες ξηλώνονταν.Ας πάμε στην alfa 75 1800t κυβικά, απίστευτά προβλήματα με τα πάντα όλα, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΣ όχι για την αξιοπιστία της και να κόβεις 300 χιλιόμετρα την ημέρα αλλά γιατί είχε ψυχή, σε μιλούσε.Τα ίδια και για την alfa 164 να μην πλατιάζουμε, τα ίδια με την alfa 166, την 156, την 159, στις δύο τελευταίες λίγο καλύτερα τα πράγματα. Να μιλήσω για την deltona που είχα, λιώνανε τα καλώδια και η πλεξούδα όταν το είχα στο όριο το όχημα, δεν έπαιρνε μπροστά, ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΨΥΧΗ, δεν το αγόρασα για την αξιοπιστία του.Όπως βλέπεις δεν άλλαξα 2-3 alfa, και έχω σκοπό να ξανααγοράσω όχι για την αξιοπιστία τους.Τώρα από τα 100 για παράδειγμα που πουλάει τα 90 έχουν προβλήματα και εσείς πέσατε στα 10 που είναι toyota ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.Όσον αφορά τα ιαπωνέζικα που λέτε ή δεν γνωρίζετε καλά ή δεν τα λέτε καλά ή δεν παραδέχεσται ή συμβαίνει κάτι άλλο, ότι είναι σε αξιοπιστία ίδια με τα ιταλικά, μην το πείτε σε αυτούς που έχουν ιαπωνέζικα θα πεθάνουν από το γέλιο.Ακόμα έχει στο δρόμο nissan dx1300 ΣΑΠΙΑ που πάνε πάνω από 140 χιλιόμετρα δίχως ρεκτιφιέ, και καίνε και 3 κιλά λάδια και έχουν και 700000 χιλιόμετρα και πόσα άλλα παραδείγματα, ας μην πλατιάσω.Διαβάστε το tuv, πάντε στα συνεργεία να δείτε πιά είναι τα πιο ζημιάρικα, alfa romeo, reanault, seat, vw, lancia, fiat, κ.τ.λ. Στα ανταλλακτικά τα ιταλικά είναι πιο φθηνά από τα γερμανικά, αλλά αυτό δεν αλλάζει την αξιοπιστία τους.
Κύριε γιώργο πολύ ωραία όλα αυτά, τα γνωρίζω, ευχαριστώ για την επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως φυσικά και βεβαίως, δεν έχει να μου πει μία άποψη τίποτα.Ασπάζομαι την θεωρία και βλέπω πως λειτουργεί στην πράξη.Όταν ο πολύς πεσματζόγλου πουλούσε τα καλά οχήματα, τα toyota τα πουλούσε για φθηνά και αν βγουν καλά.Πράγματι δικαιώθηκε και βγήκαν καλά, δεν σάπιζαν σαν τα ιταλικά και η αξιοπιστία τους ήταν παροιμιώδης.Με τα χρόνια τα ιαπαωνέζικα έγιναν τύπου ιαπωνίας, και πάλι όμως δεν συγκρίνονται με τα ιταλικά στην αξιοπιστία ούτε κατά διάνοια.Δεν μίλησα ποτέ εγώ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ, ούτε για μάρκετινγκ.Σε παρόμοιο άρθρο έχω πει, από τα 100 toyota που πωλούνται για παράδειγμα τα 90 είναι αξιόπιστα, τα 10 δεν είναι. Όσον αφορά τις τότε bmw οι 1602, οι 2002 δεν σάπιζαν όπως οι alfa, lancia, κ.τ.λ.Ακόμα υπάρχουν στο δρόμο.Εσείς μόνος σας λέτε για τις σκουριές γενικά και ΣΥΜΦΩΝΩ, άλλες εταιρείς σκούριαζαν, τα οχήματα τους, λιγότερο και άλλες περισσότερο, ε τι να κάνουμε τα ιταλικά ήταν περισσότερο.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ. Να πάμε στην ferrari από το 1997 και μετά, δείτε το ντουλαπάκι της όταν πέσεις σε μία λακούβα τι παθαίνει.Δεν μιλάω για κάτι το τεράστιο, το τρελλό, το σημαντικό, κ.τ.λ.για το ταπεινό ντουλαπάκι λέω, αυτά με νευριάζουν στα ιταλικά, ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Μπορεί τα ιταλικά οχήματα να σκορπάνε στο δρόμο, μπορεί να χαλάνε, μπορεί πολλά μπορεί, όμως είναι τα μόνα που έχουν ψυχή, ΜΙΛΑΝΕ, όταν κλαίνε οι τουρμπίνες, οι φουσκώνουν, μόνο μαχητικά μπορούν να σταθούν δίπλα τους.Ας μην διοικούν στους κατασκευαστές μόνο οι χαρτογιακάδες επάγγελμα ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, κ.τ.λ. υπάχουν και οι μηχανολόγοι, οι ηλεκτρολόγοι, οι ηλεκτρονικοί, οι μηχανοτρονικοί, οι γκαραζιέρηδες τέλος πάντων που κάνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ σε σχέση με αυτούς.Καλά τα χρηματιστήρια και οι συμφωνίες κάτω από το τραπέζι για το ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα στη φόρμουλα 1, αλλά όταν έχεις το κάτι και προσπαθείς δεν χρειάζονται ΠΑΠΑΝΖΕΣ. FORZA ITALIA, ούνα φάτσα, ούνα ράτσα με εμάς ,μόνο που εμείς δεν κατασκευάζουμε οχήματα με ψυχή, ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Επιτελους...πισω κινηση κ Alfa.- Πισω στις 70s 80s...αντε μωρε... Cuore sportivo... καλα ειναι τα v6 αλλα περιμενω κ προσιτα αμαξια coupe κ spider οπως παλια...κ πισω κινηση ...
η Αλφα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ παραδοση στους V6 κινητηρες.ας την αφησουν να την βγαλει στο δρομο.
Αυτα ειναι ΝΕΑ η αντεπιθεση ξεκινα αν ολα πανε καλα θα ξαναζησουμε μεγαλες εποχες
βρε loukia τα ιταλικα δεν χαλανε και σιγουρα δεν σκορπανε στον δρομο.Αν εχεις υπ οψιν σου καποιο συγκεκριμενο μοντελο θα ηθελα να μας ενημερωσεις,μεχρι στιγμης κανεις που να ειναι ιδιοκτητης ιταλικου δεν εχει αναφερει κατι τετοιο.Αυτα τα λενε οσοι δεν ειχαν ποτέ ιταλικο.Η δικη μου αποψη ειναι οτι ολα τα αυτοκινητα μπορουν να βγαλουν βλαβες,η φραση δεν χαλαει με τιποτα δεν ισχυει για κανεναν κατασκευαστη,απλως η πραγματικοτητα ειναι οτι τα ιταλικα μαζι με τα ιαπωνεζικα ειναι τα πιο σκυλια-αξιοπιστα παρουσιαζοντας βλαβες που στην πλειοψηφια τους δεν ειναι κοστοβορες ,ενω στα γερμανικα παρουσιαζονται συχνες και κοστοβορες βλαβες,γι αυτο αλλωστε τα γερμανικα ειναι στις τελευταιες θεσεις αξιοπιστιας.
Alfa Romeo.... Απίστευτα αυτοκίνητα
Υπήρξα κάτοχος α33, 156 και τώρα μιας 159 tbi. Με την 33 έκανα 300000 χλμ, με την 156 160000χλμ και με την 159 105000χλμ, χωρίς προβλήματα. Ούτε η 33 σάπισε, ούτε είχε ηλεκτρολογικά χιλιόμετρα, και μέχρι τη στιγμή που την έδωσα πήγαινε στη εθνική με 190 χλμ, χωρίς καν να συμπληρώνω λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή λαδιών. Καταθέτω την αποψή μου αποτείοντας φόρο τιμής στη μάρκα. Αγόρασα και θα αγοράσω ξανά alfa romeo,όχι μόνο γιατί έχουν ψυχή αλλά και για λόγους αξιοπιστίας. Σίγουρα δεν έχω λεφτά για πέταμα και σίγουρα θα μπορούσα να αγοράσω άλλη μάρκα. Τώρα για το μέλλον της alfa θεωρώ οτι τα πράγματα είναι δύσκολα , γιατί η εποχή στην ευρώπη είναι και θα είναι δύσκολη, οπως και απο το γεγονός οτι οι ανταγωνιστές έχουν εξελίξει φοβερά αυτοκίνητα s3 , a amg, m3 κλπ. όταν στην alfa κοιμόντουσαν . Δυστυχώς αν είχα την οικονομική δυνατότητα για ένα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο δε θα μπορούσα να βρώ κάτι αυτή τη στιγμή στην alfa. Οι ιταλοί ξεχνούν οτι και μετά την παρουσίαση ενός νεου μοντέλου απαιτείται χρόνος για να λυθούν τα πρώτα προβλήματα και να χτίσει ενα αυτοκίνητο τη φήμη του. Χασανε το τραίνο και τώρα φοβάμαι ότι το μέλλον της μάρκας είναι πολύ επίφοβο.
Oποτε κυρια Λουκια θα δεχεστε οτι και η δικη σας αποψη δεν λεει ακριβως τιποτα γιατι προκειται περι μίας αποψεως.Προσωπικα δεν γραφω την αποψη μου σε αυτα που ποσταρω αλλα μιλαω με γεγονοτα αποδεδειγμενα.Ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ ΛΟΙΠΟΝ οτι στις 10 μεγαλυτερες ανακλησεις που εχουν γινει στην ιστορια της αυτοκινησης,τις τεσσερις απο αυτες σηνανταμε ιαπωνικες εταιριες και πιο συγκεκριμενα στις τρεις απο αυτες την τουοτα και στην μία την Honda.To παραδοξο ειναι οτι δεν υπαρχει καμια ιταλικη εταιρεια σε αυτη την λιστα,αρα αυτο που σας γραφω δεν ειναι αποψη ειναι γεγονος αδιαμφισβητιτο.Στις υπολοιπες θεσεις βρισκονται η ford,GM,VW.Φανταζεστε σε αυτη την λιστα να βρισκοταν τρεις φορες η fiat ή η alfa romeo? θα το ειχατε κανει σημαια δυσφημησεως ολοι.Παρ ολα αυτα συνεχιζω να θεωρω αξιοπιστα στο συνολο τους τα ιαπωνεζικα αλλα εννοειται οτι και τα ΙΤΑΛΙΚΑ ειναι παροιμοιωδους αξιοπιστιας στα μηχανικα τους μερη γι αυτο και η ιαπωνικη Suzuki ακομα και στο νεο vitara εβαλε τον ιταλικο παετρελαιοκινητηρα της fiat και γι αυτο οι ιαπωνες αγορασαν απο τους ιταλους την ευρεσιατεχνια του μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων (λεγε με το 1983 V-TEC στα honda)η τεχνολιγια του μεταβλητου χρονισμου που τοσο θαυμαζετε ολοι ως ιαπωνικο επιτευγμα ειναι Στα τέλη της δεκαετίας του '60 απ τον Giovanni Torazza που επινοει την πατεντα για την fiat και το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων ηταν η alfa romeo spider to 1980 ,επιδη ομως τα ιταλικα ειναι ετη φωτος μπροστα σε στησιμο-φρενα-στριψιμο απο τον ιαπωνα ειναι και ποιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα.Παρ ομοιο ποσοστο αξιοπιστιας ισχυει και για τα ιταλικα ισχυει και για τα ιταλικα απο τα 100 ανω των 90 ειναι αξιοπιστα.οσο για το αν σκουριαζαν περισσοτερο τα ιταλικα ειναι αποψη σας, και δεν εγραψα αυτο, απλως εσεις θεωρησατε οτι η φραση και συγκεκριμενα η λεξη περισσοτερο αφορα ντε και καλα ιταλικα ,αυτο ειναι και ενα δειγμα της προκαταληψης << Η σκουριά εκείνη την εποχή ήταν πρόβλημα, αλλά ήταν πρόβλημα που αντιμετώπιζαν όλες οι εταιρίες -κάποιες περισσότερο, κάποιες λιγότερο>>.Οσες BMW 1602 και 2002κυκλοφορουν ακομα ειναι ολες ανακατασκευασμενες......για πιο λογο αραγε ανακατασκευασμενες?????μη φοβαστε να το πειτε ειναι απο σκουρια γιατι απλως τοτε ολες οι εταιριες και ειδικα οι ευρωπα'ι'κες και αμερικανικες αντιμετωπισαν το προβλημα που σας εγραψαν στην προυγουμενη αναρτηση μου.Τωρα κατι αναφορες σας για τα ντουλαπακια της Ferrari ουτε καν θα τα σχολιασω.ο καθενας μπορει να γραφει οτι του ερθει.Να στε καλα και καλο απογευμα.
Aγαπητη λουκια δεν εχω προθεση να πεισω κανεναν ουτε να προσπαθησω να του αλλαξω γνωμη,απλως και γω διαφωνω με αυτα που γραφεις,οσον αφορα την gt veloce 1750 και 2000 του παππου σου απλως θα σου πω οτι οσο σαπιζαν οι alfa ακριβως το ιδιο σαπιζαν και οι bmw oι Mercedes τα γαλλικα .Σας παραθετω ενα αποσπασπα απο τον αρθρογραφο Αλεξανδρο Α'ι'βαζογλου που αναλυει το θεμα με τις σκουριες στα ευρωπα'ι'κα αυτοκινιτα και πως τελικα εμεινε η ρετσινια μονο στα ιταλικα.το αποσπασμα μιλαει για την lancia αλλα η ιστορια ειναι παρομοια και για τις alfa romeo .<< Η Lancia, μεταπολεμικά και μέχρι εκείνο το σημείο κατασκεύαζε τεχνολογικά προηγμένα, καλοφτιαγμένα και αξιόπιστα αυτοκίνητα (βλ Appia, Flaminia και Fulvia) τα οποία ωστόσο πουλούσε σε τιμές που δεν αντικατόπτριζαν την αξία τους, σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, μετά βίας κάλυπταν το κόστος παραγωγής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φτάσει η επιχείρηση στο σημείο που δεν ήταν πλέον βιώσιμη. Ήθελε εξωτερική βοήθεια για ένα επιζήσει και η βοήθεια αυτή ήρθε από την Fiat, η οποία υπό τον Gianni Agnelli αγόρασε την Lancia γιατί όπως ο ίδιος έχει αναφέρει «ένιωθε ευθύνη για την ιστορική φίρμα από το Τορίνο». Το πρώτο καινούριο αυτοκίνητο που έδωσε η συνεργασία Fiat-Lancia ήταν η Beta το 1973 και κάπου εδώ θα κάνουμε μία παρένθεση για να αναφερθούμε στον ελέφαντα που κυκλοφορεί στο δωμάτιο…Η Beta ήταν το επίμαχο αυτοκίνητο στο σκάνδαλο της σκουριάς που έγινε πολύ μεγάλη υπόθεση τις δεκαετίες του ’70 και του ’80 για την Lancia στην Αγγλία. Η ιταλική φίρμα αναγκάστηκε να βοηθήσει τους εμπόρους της στο Η.Β. να αγοράσουν τα σκουριασμένα οχήματα από τους ιδιοκτήτες τους με βαριές οικονομικές επιπτώσεις και ανεπανόρθωτη ζημιά στο image της μάρκας. Αυτές οι ζημίες ήταν που ανάγκασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη Lancia να αποσυρθεί από την Αγγλική αγορά. Τι έγινε όμως; Γιατί ξαφνικά η Lancia έγινε ο περίγελος των Άγγλων και ως ένα σημείο, του κόσμου; Πρώτα απ’ όλα, να τονίσω πως η ιστορία ξεκίνησε από ένα δημοσίευμα της Daily Mirror, της Espresso της Αγγλίας. Αν υπήρχε ποτέ ένα tabloid, μία εφημερίδα που αποτελεί την επιτομή της «κίτρινης δημοσιογραφίας», αυτή είναι η Daily Mirror και αυτό λέει πολλά για την αξιοπιστία ενός δημοσιεύματος. Η υπόθεση πήρε μεγάλη δημοσιότητα και λίγο αργότερα έγινε μέχρι και ντοκιμαντέρ! Δεύτερον, για τους απρόσεκτους που προσπέρασαν την χρονική περίοδο σαν να μην σήμαινε τίποτα, μιλάμε για τα μέσα της δεκαετίας του ’70. Τι έγινε τότε; Ο αραβο-ισραηλινός πόλεμος και η πετρελαϊκή κρίση που τον ακολούθησε έγιναν. Ήταν μία εποχή που οι ευρωπαίοι και αμερικάνοι κατασκευαστές έκαναν μερικές «εκπτώσεις» για να βελτιώσουν έστω και λίγο τα περιθώρια κέρδους τους και μία από αυτές τις εκπτώσεις αφορούσε και την ποιότητα του μετάλλου που χρησιμοποιούσαν για τα αμάξια τους. Αυτός είναι ο λόγος που οι Lancia –και οι Alfa Romeo και τα Renault και οι BMW- της δεκαετίας του ’60 ήταν πιο ανθεκτικές στη σκουριά από αυτές της δεκαετίας του ’70. Αυτή η κρίση επηρέασε πολύ λιγότερο τους Ιάπωνες, κάτι που χρησιμοποίησαν για να κάνουν το μεγάλο ντου στην Ευρώπη και τη Β. Αμερική αλλά και τους Άγγλους που λόγω στενών δεσμών με το Ισραήλ δεν τους διακόπηκε η παροχή πετρελαίου, παρότι αυτό δεν τους εμπόδισε να φτιάχνουν αυτοκίνητα που σκουριάζουν όπως και να ‘χει. Με λίγα λόγια, ναι, οι Lancia σκούριαζαν, όπως εκείνη την εποχή σκούριαζαν και άλλα πολλά οχήματα! Μην ακούσω ιστορίες για ρώσικο ατσάλι από παροπλισμένα πλοία και άλλα παραμύθια της Χαλιμάς. Αυτά είναι μπούρδες για να μην πω τίποτε χειρότερο. Η σκουριά εκείνη την εποχή ήταν πρόβλημα, αλλά ήταν πρόβλημα που αντιμετώπιζαν όλες οι εταιρίες –κάποιες περισσότερο, κάποιες λιγότερο-, όμως η Lancia ήταν αυτή που δέχθηκε τον ανελέητο πόλεμο και έχουμε τους φίλους μας τους Άγγλους να ευχαριστούμε για αυτό.Οσον αφορα τα μοντελα που αναφερεις ως προβληματικα,δεν θα ηθελα να μπω σε αντιπαραθεση αλλα εχω αντιθετη αποψη απο κατοχους αυτων των οχηματων καθως επισης και εγω εχω διαφορετικη αποψη ως κατοχος μιας alfa 75 turbo America και η συσυγος ως κατοχος μιας alfa 159 που ειναι απροβληματιστη μετα απο 9 χρονια,το μονο που εχει αλλαχθει εκτος προγραμματος ειναι ενα κολαρο του καλοριφερ.Οσον αφορα αυτους που εχουν ιαπωνεζικο,επιδη λες οτι θα γελανε αν τους πω οτι τα ιταλικα ειναι αξιοπιστα,απλως εγω θα σου πω οτι παρ οτι θεωρω οντως τα ιαπωνεζικα αξιοπιστα στα μηχανικά τους ,απλως γελαω οταν ακουω την φραση οτι τα ιαπωνεζικα δεν σπανε δεν χαλανε.Καλη η ατακα για το μαρκετινγκ αλλα μεχρι εκει.
ΤΕΛΕΙΟ!...Ευελπιστώ,όπως σίγουρα και πολλοί άλλοι,πως η Alfa θα επιστρέψει δριμύτερη στο χώρο των γρήγορων και ίσως και αυτοκινήτων που θα μείνουν στην ιστορία! (βλ.Delta)
η alfa romeo ειχε δωσει παλιοτερα στην ferrari τον 3,6cc V10 που στην αρχικη του μορφη απεδιδε 850 ιππους μιλαμε για εναν κινητηρα που εξελιχθηκε απ την alfa romeo το 1985 http://www.theitalianjob.gr/blog/?p=3364 .Τωρα ηρθε ο καιρος να δωσει και η Ferrari στην alfa romeo εναν κινητηρα.Θα δουμε απιστευτο αυτοκινητο στις 24 ιουνιου 2015............περιμενουμε με ανυπομονησια alfara τα μοντελα σου
Αντε επιτελους να επιστρεψουμε στος θρυλους!!! Γιατι τα τελευταία μοντελα που εζει βγαλει η alfa ......