- Ο Πρόεδρος της Suzuki υποστηρίζει ότι ένα ηλεκτρικό Jimny θα «χαλάσει» τη φήμη του SUV
- Βιοκαύσιμα και συγκράτηση του μικρού βάρους οι τρόποι για να συνεχίσει το Jimny
- Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Suzuki
- Η Suzuki κοιτάει και αλλού πέρα από την ηλεκτροκίνηση
Ο Πρόεδρος της Suzuki υποστηρίζει ότι ένα ηλεκτρικό Jimny θα «χαλάσει» τη φήμη του SUV
Η πιο πρόσφατη, τέταρτη γενιά του Jimny κυκλοφόρησε το 2018 και οι ελπίδες για μια ηλεκτρική έκδοση του αγαπημένου Suzuki Jimny 4x4 διαψεύστηκαν από τον πρόεδρο της εταιρείας, ο οποίος πιστεύει ότι ένα ηλεκτρικό μοντέλο θα «καταστρέψει την εικόνα και το καλύτερο μέρος του Jimny». Ωστόσο, τον Ιανουάριο του 2023, σε ένα επίσημο σχέδιο για μελλοντικά μοντέλα φάνηκε η χαρακτηριστική σιλουέτα του μικρού 4x4, υποδεικνύοντας ότι ένα ηλεκτρικό Jimny θα μπορούσε να είναι ένα από τα πέντε ηλεκτρικά μοντέλα που η ιαπωνική εταιρεία θα λανσάρει στην Ευρώπη μέχρι το 2030.
Βιοκαύσιμα και συγκράτηση του μικρού βάρους οι τρόποι για να συνεχίσει το Jimny
Όταν όμως ρωτήθηκε ο πρόεδρο της εταιρείας, Toshihiro Suzuki, για το πότε θα μπορούσε να έρθει το ηλκετρικό Jimny, εκείνος απάντησε: «Νομίζω ότι θα καταστρέψει το καλύτερο μέρος του Jimny. Νομίζω ότι η βασική δύναμη του Jimny είναι το σωστό βάρος». Ακόμα πρόσθεσε: «Έτσι, αν θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το Jimny στην αγορά ως εργαλείο για επαγγελματίες, ίσως πρέπει να σκεφτούμε τη χρήση ηλεκτρικών καυσίμων ή βιοκαυσίμων, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες εσωτερικής καύσης που έχουμε, χωρίς την σκέψη, για το αν θα κρατήσουμε το Jimny στο μέλλον».
Το Suzuki jimny κοστίζει 18.820 ευρώ στην βασική του έκδοση και εφοδιάζεται με ένα κινητήρα 1.500 κυβικών που αποδίδει 102 άλογα.
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Suzuki
Το νέο Suzuki e-Vitara μόλις αποκαλύφθηκε ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρείας και αναμένεται το καλοκαίρι του 2024. Μιλώντας σε εμάς και σε άλλα μέσα ενημέρωσης κατά την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, ο Toshihiro Suzuki δεν έδωσε χρονικό πλαίσιο για το πότε θα κυκλοφορήσουν περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι να το περιμένετε, αλλά και πάλι πρέπει να παρακολουθούμε πώς θα πάνε οι πωλήσεις του e-Vitara και πώς θα εξελιχθούν οι τάσεις στην αγορά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.» Το μόνο στοιχείο που άφησε να εννοηθεί είναι ότι το επόμενο μοντέλο μπορεί να είναι μικρότερο από το e-Vitara, το οποίο είναι ένα συμπαγές SUV μήκους σχεδόν 4,3 μέτρων και θα ανταγωνιστεί το Kia EV3, μεταξύ άλλων.
Η Suzuki κοιτάει και αλλού πέρα από την ηλεκτροκίνηση
Ο Toshihiro Suzuki αποκάλυψε επίσης ότι, ενώ η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσει την τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, «Δεν θα επικεντρωθούμε μόνο στα EV. Η ιδέα μας είναι να συγχωνεύσουμε διάφορες οδούς, όπως το βιοαέριο στην Ινδία για να τροφοδοτούμε τα αυτοκίνητα. Θέλουμε να κρατήσουμε την ανάπτυξή μας παράλληλη».