Με αρκετές συμμετοχές από το 1994 και ύστερα και μετά την 32η θέση της πέρυσι με το Tivoli DKR, η SsangYong επιστρέφει στο Ράλι Ντακάρ με το Rexton DKR, ένα ειδικά διαμορφωμένο σε όλα τα σημεία Rexton το οποίο εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από το τμήμα SsangYong Motorsport της Ισπανίας.
Το εντυπωσιακό με στυλ buggy αμάξωμα του Rexton DKR αποπνέει έντονο δυναμισμό ενώ είναι πισωκίνητο και εφοδιάζεται με V8 κινητήρα 6,2 λίτρων, απόδοσης 450 ίππων. Το βάρος του είναι μικρότερο από 1.900 κιλά και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. με την τελική του να ανέρχεται στα 195 χλμ./ώρα. Οδηγός του θα είναι ο Ο. Φουέρτες και συνοδηγός του ο Ντ. Βαλέχο με τους δύο Ισπανούς να έχουν ως στόχο την διάκριση και όχι απλά τον τερματισμό.
Το SsangYong Rexton DKR θα συναγωνιστεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας Τ1-3 Class (δικίνητα με κινητήρες βενζίνης) στον 11ήμερο αγώνα που ξεκινά στο Περού στις 6 Ιανουαρίου και τελειώνει στη Λίμα στις 17 του ίδιου μήνα. Φέτος, το 40ο Ράλι Ντακάρ περιλαμβάνει 10 δύσκολες διαδρομές και πάνω από 5.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα.