To όνομα της Lancia μπορεί να είναι βαρύ στην ιστορία της αυτοκίνησης, ωστόσο η μάρκα αυτή την στιγμή φυτοζωεί, μιας και ο όμιλος FCA την εχει αφήσει στο περιθώριο. Η Lancia πουλά αυτοκίνητα μόνο στην πατρίδα της, την Ιταλία, και να έχει στη γκάμα της μόνο την Ypsilon, η οποία «συνελήφθη» από τον φωτογραφικό φακό να κάνει τις δοκιμές της με ελαφρύ καμουφλάζ στο μπροστινό μέρος του αμαξώματoς.
Η Lancia φαίνεται πως θέλει να προχωρήσει στο φρεσκάρισμα του μοντέλου, ακόμα και αν αυτό διατίθεται μόνο στην Ιταλία αλλά, πραγματικά, δεν μπορούμε να δούμε τι είδους αλλαγές θα έχει στην εμφάνισή της. Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο το καμουφλάζ που φοράει το αυτοκίνητο να χρησιμεύει ως αντιπερισπασμός και η Lancia να δοκιμάζει στην πραγματικότητα κάποιο νέο κινητήριο σύνολο. Σε κάθε περίπτωση, η μάρκα εμφανίζει κάποια κινητικότητα και αυτό είναι από μόνο του ένα ευχάριστο γεγονός.
Αξίζει να σημειώσουμε πως την περασμένη άνοιξη παρουσιάστηκε η ήπια υβριδική έκδοση της νέας Lancia Ypsilon που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου Firefly που υποβοηθείται από μία γεννήτρια 12 βολτ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Η μονάδα παρέχει συνολικά 70 ίππους και 92 Nm ροπή και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο εξατάχυτο κιβώτιο. Σύμφωνα με τη μάρκα, σε σύγκριση με τον κινητήρα 1,2 λίτρων (69 PS) που αντικαθιστά, ο ήπια-υβριδικός κινητήρας επιτρέπει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 έως και 24 τοις εκατό.
Για να σηματοδοτήσει την κυκλοφορία του πρώτου υβριδικού Lancia, η Ypsilon Hybrid έρχεται σε μια ειδική έκδοση Maryne εμπνευσμένη από τα χρώματα της θάλασσας. Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι ντυμένα με ένα υλικό που ονομάζεται Seaqual Yarn. Αυτό το ύφασμα έχει κατασκευαστεί από πλαστικό που συλλέγεται από ψαράδες από τη Μεσόγειο Θάλασσα και με την κατάλληλη επεξεργασία έχει μετατραπεί σε νήματα από πολυεστέρα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πραγματικό ύφασμα, αναμεμιγμένο με άλλες φυσικές οικολογικές ίνες.
Η Lancia Ypsilon Hybrid Maryne που προσφέρεται με cruise control, καθώς και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής και αυτόματους προβολείς, ξεκινά στην Ιταλία από 16.400 ευρώ.
...Σαν πρωην ιδιοκτητης Lancia Delta (πρωτης γενιας), θλιβομαι οταν βλεπω να εχει απομεινει μονο ενα μοντελο της εταιρειας, και αυτο μονο στην Ιταλια και με αμετρητα λιφτνγκ. Ας ελπισουμε να αλλαξουν τα πραγματα με την ενωση PSA kai FCA
H Lancia έχει μέλλον ξεκάθαρα. Έχει ιστορία πολλή βαριά Ιταλικό παρών και Παγκόσμιο μέλλον. Οι Ιταλοί και η FCA δεν την κράτησαν τυχαία για την Ιταλική αγορά. Υπάρχει παρών και μέλλον με πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά μοντέλα και είναι άριστα και άρρηκτα συνδεδεμένη απ ευθείας με την FIAT. Έχει πολυτέλεια φινέτσα αξιοπιστία γκάζια πάθος λούσο και μεγάλη απήχηση στο γυναικείο φύλλο. Μέσα στον οίκο Stelantis πλέον το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό απέναντι στο Γερμανικό υψηλού επιπέδου ανταγωνισμό που πάντα άλλωστε έχει ξεχωριστές και ιδιαίτερες προτάσεις και παρουσία.
#ESSERELancia
...Σαν πρωην ιδιοκτητης Lancia Delta (πρωτης γενιας), θλιβομαι οταν βλεπω να εχει απομεινει μονο ενα μοντελο της εταιρειας, και αυτο μονο στην Ιταλια και με αμετρητα λιφτνγκ. Ας ελπισουμε να αλλαξουν τα πραγματα με την ενωση PSA kai FCA
H Lancia έχει μέλλον ξεκάθαρα. Έχει ιστορία πολλή βαριά Ιταλικό παρών και Παγκόσμιο μέλλον. Οι Ιταλοί και η FCA δεν την κράτησαν τυχαία για την Ιταλική αγορά. Υπάρχει παρών και μέλλον με πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά μοντέλα και είναι άριστα και άρρηκτα συνδεδεμένη απ ευθείας με την FIAT. Έχει πολυτέλεια φινέτσα αξιοπιστία γκάζια πάθος λούσο και μεγάλη απήχηση στο γυναικείο φύλλο. Μέσα στον οίκο Stelantis πλέον το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό απέναντι στο Γερμανικό υψηλού επιπέδου ανταγωνισμό που πάντα άλλωστε έχει ξεχωριστές και ιδιαίτερες προτάσεις και παρουσία. #ESSERELancia