Το 3008 είναι το μοντέλο που έβαλε την Peugeot στο τραπέζι με τους μεγάλους και μεταμόρφωσε όλη τη γκάμα και μαζί το προφίλ της μάρκας. Η Opel απλά δανείστηκε τα μηχανικά του για να κάνει αυτό που κάνει πάντα καλά, ενώ η Citroen τα ενσωμάτωσε στο δικό της προφίλ. Τι διαλέγετε λοιπόν;
Βλέπεις το δίλημμα για τους περισσότερους δεν τίθεται, καθότι εξωτερικά οι ομοιότητες μεταξύ C5 Aircross, 3008 και Grandland X είναι ελάχιστες. Πρέπει να ξέρεις ότι τα αυτοκίνητα μοιράζονται το ίδιο πάτωμα για να καταλάβεις ότι έχουν σχέση μεταξύ τους.
Από τη μία η νέα σχεδίαση της Peugeot, πιο premium από ποτέ και τελείως φρέσκια, από την άλλη η Opel κλασσική, διαχρονική στο στυλ της και στο τέλος η Citroen που καταφέρνει να δείχνει νεανική και μοντέρνα σε όλα της τα μοντέλα. Μέσα οι διαφορές ακόμη μεγαλύτερες. Η Peugeot έχει περάσει σε άλλη πίστα στην σχεδίαση και την εργονομία, με το ταμπλό πάνω από το τιμόνι, ενώ η Opel δίνει έμφαση στην απτή ποιότητα και την σωστή εκτέλεση αυτού που έχουν μάθει να περιμένουν οι πελάτες της, την ίδια ώρα που η Citroen «εσωτερικεύει» το νεανικό της στιλ.
Μπορεί στα μηχανικά μέρη η συνταγή να είναι η ίδια, όμως στην εκτέλεση αλλάζουν τα πράγματα, καθώς η κάθε εταιρεία επιλέγει το δικό της τρόπο που θα σετάρει το σύνολο. Η Citroen για παράδειγμα έχει μακριά 6η σχέση, η Opel έχει σχετικά αραιή κλιμάκωση. Φυσικά όλα αυτά έχουν το ανάλογο αντίκτυπο σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Διαφορετικός είναι και ο τρόπος που εκμεταλλεύονται τους χώρους, με το C5 Aircross να είναι το πιο φιλόξενο για επιβάτες και αποσκευές, ενώ είναι και το μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις.
Το κυριότερο, τα τρία μοντέλα έχουν τελείως διαφορετικό οδηγικό προφίλ. Το 3008 βγάζει περισσότερο δυναμισμό, την ίδια ώρα που ή άνεση στο C5 Aircross είναι παροιμιώδης και η ποιότητα κύλισης του Grandland X δεν ανταγωνίζεται εύκολα…
Και έτσι τρία τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα σε στυλ, όνομα, και χαρακτήρα, που όμως μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό στα μηχανικά, χωρίζουν την αγορά στη μέση.
Εσείς τι προτιμάτε; Το Peugeot με την τσιμπημένη τιμή, την «διαστημική» σχεδίαση στο εσωτερικό και τον premium αέρα, το κλασσικό «γερμανικό» Grandland X, με έμφαση στην ποιότητα κατασκευής και χαμηλότερο κόστος, ή το εξίσου προσιτό C5 Aircross με το νεανικό στιλ και τους παραπάνω χώρους;
Μια παρόμοια απορία, CX-30 1.8 με 116 ίππους ή Ateca, Karoq, Q2 με 116 ίππους από 1000 cc. (ή και άλλα χιλιάρια με παρόμοια αποδοση) Πολλοί έχουν έτοιμη την απαντηση...
Μια παρόμοια απορία, CX-30 1.8 με 116 ίππους ή Ateca, Karoq, Q2 με 116 ίππους από 1000 cc. (ή και άλλα χιλιάρια με παρόμοια αποδοση) Πολλοί έχουν έτοιμη την απαντηση...