Η νέα Lamborghini LB744, θα βασίζεται σε ένα νέο σασί από ανθρακονήματα το οποίο θα είναι 10% ελαφρύτερο και 25% πιο άκαμπτο από αυτό της Aventador, την οποία και θα αντικαταστήσει.
Ενόψει της πρεμιέρας της αργότερα αυτό το μήνα, η αντικαταστάτρια της Lamborghini Aventador επιστρέφει με ένα νέο teaser αναφορικά με το αμάξωμά της. Επί του παρόντος, γνωστό με την κωδική του ονομασία «LB744», το plug-in υβριδικό υπεραυτοκίνητο που θα διαθέτει V12 μοτέρ, θα βασίζεται σε ένα πρόσφατα αναπτυγμένο μονοκόκ κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα.
Μιλώντας για αυτό η φίρμα αναφέρει πως είναι εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική και θα μειώσει το βάρος κατά 10 τοις εκατό σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25 τοις εκατό. Η Lamborghini δηλώνει υπερήφανη καθώς το επερχόμενο μοντέλο της θα είναι το πρώτο super sport αυτοκίνητο που θα έχει την μπροστινή του δομή αποκλειστικά από ανθρακονήματα. Όχι μόνο αποδίδει οφέλη από την άποψη της μείωσης του βάρους, αλλά βελτιώνει επίσης την ασφάλεια. Τα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται για τις μπροστινές κωνικές δομές μπορούν να απορροφήσουν διπλάσια ενέργεια από τη μεταλλική δομή που είναι εγκατεστημένη στην Aventador Ultimae. Υψηλής αντοχής κράματα αλουμινίου χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος του μοντέλου.
Με 1.000 άλογα από PHEV σύστημα κίνησης
Στην καρδιά της Lamborghini «LB744» θα βρίσκεται ένας νέος ατμοσφαιρικός κινητήρας V12 6,5 λίτρων που ζυγίζει 17 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του. Σε συνδυασμό με την ισχύ που αποδίδουν οι τρεις ηλεκτροκινητήρες, η συνολική ισχύς αυξάνεται στους 1.000 ίππους. Όσον αφορά τη ροπή το μοτέρ θα αποδίδει 725 Nm, ενώ οι μπροστινοί ηλεκτροκινητήρες 350 Nm. Το σύστημα κίνησης θα διαθέτει και ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων και λειτουργεί ως μίζα και γεννήτρια. Στέλνει την ισχύ του στον πίσω άξονα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Παρέχει επίσης ενέργεια στους μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες μέσω της μπαταρίας που είναι τοποθετημένη στο τούνελ της μετάδοσης.
Πιο οικολογική από την Aventador
Η πιο ισχυρή Lamborghini θα έχει κόφτη στις 9.500 σ.α.λ., αλλά χάρη στο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης οι ρύποι CO2 μειώνονται κατά 30%, σε σύγκριση με την Aventador.
Ντεμπουτάρει σε λίγες ημέρες!!!
- Mονοκόκ κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα.
- 10% πιο ελαφρύ και 25% πιο άκαμπτο από το σασί της Aventador.
- PHEV σύστημα κίνησης με V12 μοτέρ και τρία ηλεκτρικά μοτέρ!
- Κόφτης στις 9.500 σ.α.λ.
Θα είναι ασφαλής σαν φρούριο η νέα Lamborghini ή πιστεύεις πως ακόμα και αυτό το μοντέλο θα έχει τρωτά σημεία;