Με σάκους από άμμο κυκλοφορούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία
- Τα πρώτα δοκιμαστικά γίνονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Απαιτούνται 18 ώρες και 5.000 χλμ. στους δρόμους προτού διατεθούν στο κοινό
- Προς το παρόν 140 τα ηλεκτρικά λεωφορεία, αναμένεται να φτάσουν τα 250
- Μήκος 12μ., χωρητικότητα 75 επιβατών και μια θέση ΑΜΕΑ
- Προμηθεύονται σταθεροί φορτιστές και επτά κινητές μονάδες
Tα πρώτα δοκιμαστικά γίνονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Στους δρόμους των Αθηνών αλλά και της Θεσσαλονίκης ξεχύθηκαν τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Ο λόγος φυσικά, για να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες δοκιμαστικές διαδρομές, όπως αυτές ορίζονται πριν την επίσημη κυκλοφορία τους για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Απαιτούνται 18 ώρες και 5.000 χλμ. στους δρόμους προτού διατεθούν στο κοινό
Η ιδιαιτερότητα των δοκιμών αυτών είναι ότι αντί το επιβατικό κοινό αποτελείται από …σακιά με άμμο, για τις ανάγκες προσομοίωσης. Για να πάρουν το «πράσινο φως», τα λεωφορεία θα πρέπει να παραμείνουν στους δρόμους των δύο πόλεων για τουλάχιστον 18 ώρες και να συμπληρώσουν τουλάχιστον 5.000 χλμ.
Προς το παρόν 140 τα ηλεκτρικά λεωφορεία, αναμένεται να φτάσουν τα 250
Ο στόλος των ηλεκτρικών λεωφορείων εκτιμάται στα 140 (τα 32 εξ αυτών ήδη κυκλοφορούν για τις ανάγκες του δοκιμαστικού) για τους δρόμους της πρωτεύουσας και 110 για την συμπρωτεύουσα. Η πρόβλεψη των χρονοδιαγραμμάτων, όπως αυτό είχε παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2023, κάνει λόγο για 250 λεωφορεία, τα οποία, αν τα πράγματα κυλίσουν ομαλά, θα κυκλοφορούν μέχρι τα τέλη του Απρίλη.
Μήκος 12μ., χωρητικότητα 75 επιβατών και μια θέση ΑΜΕΑ
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία έχουν μήκος 12 μ. Ακόμη, θα διαθέτουν υποδοχές φόρτισης κινητού. Σχετικά με την χωρητικότητα, αξίζει να σημειωθεί πως αυτή ανέρχεται στην φιλοξενία 75 επιβατών. Οι 35 εξ αυτών καθήμενοι, 40 όρθιοι, ενώ θα υπάρχει και μια θέση ΑΜΕΑ.
Συνέχεια του άρθρου >>>