Στόχος των εταιρειών είναι να κατασκευάζουν αυτοκίνητα που να μπορούν να προσφέρουν υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης της καμπίνας ώστε ο οδηγός και οι επιβάτες να μπορούν να κάνουν τις διαδρομές και τα ταξίδια τους χωρίς πολλά… decibel στα αυτιά τους.
Η Hyundai και η Harman προσπάθησαν μέσω από την συνεργασία τους να κάνουν ένα βήμα παρακάτω αναπτύσσοντας ένα νέο σύστημα «ενεργής καταπολέμησης των ήχων του δρόμου» που υποστηρίζεται πως μειώνει τους ήχους που ακούγονται από εξωγενείς παράγοντες στην καμπίνα έως 50%. Το σύστημα έχει επίσημα την ονομασία «Road-Noise Active Noise Control» ή «RANC» και αυτό που κάνει είναι να αναχαιτίζει τους ήχους που εισέρχονται στην καμπίνα από το περιβάλλον μέσω μετάδοσης ειδικών ηχητικών κυμάτων. Το πρώτο αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με την τεχνολογία αυτή είναι το πολυτελές GV80, το πρώτο SUV της Genesis.
Συγκεκριμένα, έχουν τοποθετηθεί σένσορες στην ανάρτηση του που στέλνουν δεδομένα στο κέντρο ελέγχου του συστήματος και με την σειρά του αυτό προβλέπει τον ηχητικό αντίκτυπο που θα έχουν αυτά μέσα στην καμπίνα. Αμεσα, δίνεται η εντολή για την αναμετάδοση κυμάτων που σκοπό έχουν να προστατεύσουν τους επιβάτες, ώστε να μην φτάσει κανένας ενοχλητικός ήχος στα αυτιά τους.
Το νέο Genesis GV80 χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική για πισωκίνητα μοντέλα, η οποία όμως μπορεί να υποστηρίξει και την τετρακίνηση. Στα μηχανικά σύνολα αρχικά το GV80 θα προσφερθεί με ένα εξακύλινδρο 3λιτρο turbodiesel κινητήρα που προσφέρει 278 ίππους και 588 Nm ροπής. Οι πωλήσεις του μοντέλου στην Νότιο Κορέα θα ξεκινήσουν αργότερα αυτό το μήνα, ενώ στη συνέχεια το μοντέλο θα «μεταναστεύσει» και σε άλλες αγορές.