Με τόσα «διπλοκάμπινα», κρίμα δεν είναι να μην μπορούν να πάρουν όλοι;
Tα καινούρια Pick-Up αλλά και τα λίγο παλιότερα όπως τα Toyota Hilux, Mitsubishi L200 και Jeep Gladiator έχουν ανέσεις και χώρους επιβατικών, πάνε μια χαρά στην άσφαλτο, μπορούν να κάνουν «παπάδες» σε off-road και διαθέτουν καρότσα που χωράει τα πάντα. Αν το επέτρεπε ο νόμος, θα έπαιρνες «διπλοκάμπινο» αντί για SUV;
Αντί για SUV γιατί να μη μπορείς να πάρεις καινούργιο Pick-Up;
Τα Pick-Up δεν είναι όπως τα ξέραμε πριν μερικά χρόνια. Οι καιροί που τα «αγροτικά» ή αλλιώς οι «καρότσες» ήταν αποκλειστικά εργαλεία δουλειάς και έπρεπε να κάνεις συμβιβασμούς στην καθημερινή χρήση, έχουν παρέλθει. Και μπορεί σήμερα τα Pick-Up να μη διανύουν τις καλύτερες τους ημέρες στην Ευρώπη, λόγω ρύπων και των αντιρρυπαντικών προτύπων που θέτει η Ε.Ε., ωστόσο δεν παύει να προφέρονται αξιόλογες προτάσεις, μερικές εκ των οποίων εξοπλίζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της... μόδας.
Η μόδα θέλει ψηλά οχήματα, με μεγάλο όγκο (ή αλλιώς SUV) και macho ντιζάιν. Και τα διπλοκάμπινα Pick-Up έχουν το πακέτο, ενώ παράλληλα έχουν εξελιχθεί σε βαθμό, που σε ελεύθερες αγορές πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι. Όχι άδικα, αφού αν το καλοσκεφτείς είναι τα απόλυτα οχήματα ελεύθερου χρόνου, τα ιδανικά οχήματα για τον κάθε είδους χομπίστα. Στην «καρότσα» τους χωράνε τα πάντα. Δεν σκέφτεσαι καν που θα μπει το μικρό φουσκωτό, η «γουρούνα», τα ποδήλατα, το καγιάκ, το τηλεκατευθυνόμενο αεροπλάνο, η σκηνή, τα σακίδια της ορειβασίας κ.ο.κ.. Ασε που μπορείς να κλείσεις την καρότσα με κάλυμμα και να έχεις ένα... Ι.Χ. φορτηγάκι.
Εκτός δρόμου; Απλά δεν κολλάνε και δεν κωλώνουν πουθενά. Με βαρβάτες τετρακινήσεις, κοντές σχέσεις, απίθανες γωνίες αναρρίχησης και μπλοκέ διαφορικά δεν μασάνε από δυσκολίες. Στο δρόμο; Σημαντικό πλεονέκτημα το ότι κάθεσαι ψηλά, πιο ψηλά από ένα μεγάλο SUV και αισθάνεσαι κυρίαρχος του δρόμου.