Η Dacia γίνεται η πρώτη μάρκα που εξοπλίζει όλα τα μοντέλα της με επιλογή διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο). Ο ΤCe 100 ECO-G 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας προσφέρεται σε Duster, Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan Stepway.
Οι μετατροπές βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε υγραέριο είναι κάτι σύνηθες στην ελληνική αγορά. Ωστόσο, υπάρχουν και μερικές εταιρείες που προσφέρουν τα μοντέλα τους με εργοστασιακή εγκατάσταση για την καύση υγραερίου (LPG). Μία εξ αυτών είναι και η Dacia, η όποια γίνεται η πρώτη μάρκα που προσφέρει εργοστασιακές LPG (υγραέριο) εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της.
H εταιρεία ισχυρίζεται πως ΤCe 100 ECO-G 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ διπλού καυσίμου εκπέμπει έως και 11% λιγότερους C02 ρύπους σε σχέση με το αντίστοιχο μοτέρ βενζίνης, ενώ παράλληλα είναι πολύ πιο οικονομικό λόγω της μικρότερης τιμής που έχει το υγραέριο σε σχέση με την βενζίνη και των φοροαπαλλαγών που ισχύουν στην μεγάλη πλειοψηφία των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται είτε με βενζίνη είτε με LPG καθώς διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ για το κάθε καύσιμο, τα οποία, εάν είναι γεμάτα, υπόσχονται αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χιλιομέτρων.
Η μετατροπή του κινητήρα γίνεται μέσα στα εργοστάσια της Dacia από εξειδικευμένους μηχανικούς της φίρμας που εγγυώνται μέγιστη αξιοπιστία. Η εταιρεία σημειώνει ακόμα, πως το μοτέρ έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να λειτουργεί με υγραέριο και λαμβάνει όλη την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει η μάρκα από την ενασχόλησή της με το LPG από το 2010. Φυσικά, δίνεται ίδια εγγύηση (3 έτη ή 100.000 χιλιόμετρα) όπως σε κάθε άλλο μοντέλο.
Καταλήγοντας, η αλλαγή από βενζίνη σε LPG και αντίστροφα γίνεται με δύο τρόπους, είτε χειροκίνητα μέσω του διακόπτη που υπάρχει κοντά στον οδηγό είτε, αυτόματα, όταν αδειάσει το ρεζερβουάρ του LPG. Οι τιμές του Duster LPG ξεκινούν από τις 14.180 ευρώ στην ελληνική αγορά.
Συμφέρει καλύτερα Υγραέριο ή Φυσικό Αέριο; Dacia Duster LPG Vs SEAT Arona CNG
ετσι ρε φιλε .μεχρι να πεσουν οι φοροι στα καυσιμα