Το Ford Puma απέδειξε πως μπορεί να συνδυάσει την κορυφαία οδική συμπεριφορά του στην άσφαλτο, με αξιοζήλευτο χαρακτήρα και σε εκτός δρόμου και δύσκολες για όλα τα μοντέλα, συνθήκες…
Το νέο μικρό SUV/crossover της Ford, μπήκε δυνατά στην κατηγορία αυτή προτάσσοντας στα κύρια χαρακτηριστικά του την ξεχωριστή και δυναμική του σχεδίαση, τους καλούς χώρους και το υψηλό ποιοτικό και τεχνολογικό του επίπεδο. Φυσικά ως Ford στηρίζεται στο ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό του προφίλ στην άσφαλτο, όμως τώρα είδαμε και μια ακόμα πτυχή του που μας άρεσε…
Σε κερδίζει και στα δύσκολα… Με το που πατήσαμε «χώμα» με το Ford Puma δεν αισθανθήκαμε πως το υποβάλλουμε σε κάτι ιδιαίτερα δύσκολο αφού έχει αρκετό ύψος από τo έδαφος (166 χλστ.). Όταν άρχισαν τα δύσκολα όμως μας εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο με τον χαρακτήρα του. Αυτό γιατί ενώ έχεις την αίσθηση από το οδηγικό του προφίλ στην άσφαλτο, πως η ανάρτηση θα έχει σφιχτή απόσβεση και ελάχιστη διαδρομή, σε κακοτράχαλο έδαφος απέδειξε πως τίποτα από τα δύο δεν ισχύει. Η απόσβεση της ανάρτησης είχε μια αξιοζήλευτη προοδευτικότητα και δεν «τερμάτισε» ουσιαστικά ποτέ, ενώ ακόμα και όταν το έκανε στα πολύ δύσκολα σημεία, δεν κοπάνησε ούτε μια στιγμή. Την ίδια ώρα ο κινητήρας των 155 ίππων δεν δυσκολεύτηκε στις πολλές περιπτώσεις που βρέθηκε με πολύ χαμηλές στροφές να δείξει τα δόντια του, ενώ και η απουσία τετρακίνησης δεν μας απασχόλησε ποτέ.
Κορυφαίο στην άσφαλτο Την εικόνα του Puma στην άσφαλτο την ξέραμε και γνωρίζαμε πως ξεχωρίζει για αυτή. Αυτό επιβεβαιώθηκε φυσικά και στη διάρκεια του γύρου που πραγματοποιήσαμε, εκεί όπου μάλιστα έχεις την ευκαιρία να το διαπιστώσεις πιο εύκολα οδηγώντας κάθε αυτοκίνητο εναλλάξ. Το Puma λοιπόν αρχικά σε κερδίζει με την αίσθηση που σου μεταδίδει και η οποία εν πολλοίς βασίζεται στο πολύ άμεσο και καλό του τιμόνι και στην καλοστημένη του ανάρτηση. Σε ρυθμούς πολύ πιο σβέλτους από όσο ορίζει η κατηγορία, το «αιλουροειδές» της Ford επιδεικνύει φοβερή σταθερότητα και αποτελεσματικότητα εκμεταλλευόμενο το ισχυρό μοτέρ και το κοντό κιβώτιο των 6 σχέσεων.