To νέο Nissan Juke, που συνεχίζει να τολμά αισθητικά, είναι ευχάριστο στην άσφαλτο χωρίς να αμελεί να φέρει εις πέρας τα βασικά χωμάτινα καθήκοντά του. Ακόμα και περισσότερα από αυτά..
Με προίκα το know how από την επιτυχία του Qashqai, η Nissan τα έδωσε όλα στο Juke, το οποίο υπήρξε προπομπός στην κατηγορία των μοντέρνων B-SUV. Παραμένοντας «προχωρημένο» σχεδιαστικά, το Nissan Juke εμφανίζει σημαντική βελτίωση σε οδηγικό επίπεδο χάρη στη νέα πλατφόρμα CMF-B. Nαι, αυτή του Renault Captur, από το οποίο μάλιστα εμφανίζει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά κυρίως χάρη στην αίσθηση του τιμονιού, την πολύ καλή θέση οδήγησης και τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, που όμως δεν μειώνει την ποιότητα κύλισης. Στρίβει ωραία και συμπεριφέρεται άψογα στην άσφαλτο το Nissan Juke, κερδίζoντας επάξια μια θέση ανάμεσα στα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας συνδυάζοντας ιδανικά την άνεση με τη δυναμική συμπεριφορά χρησιμοποιώντας παράλληλα για το σκοπό αυτό και τα συστήματα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό). Η εικόνα συμπληρώνεται θετικά στις εκδόσεις με το σύστημα παραμετροποίησης «D-Mode», που με την επιλογή Sport τονίζει τις αρετές του 1,0 turbo κινητήρα με τα 117 άλογα και την Eco να βοηθά στην διατήρηση της κατανάλωσης σε επίπεδα αστικού μίνι μοντέλου.
Δεν έκανε πίσω Παρά όμως το ευχάριστο οδηγικό προφίλ στην άσφαλτο, το Juke δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το χωμάτινο τερέν, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση. Ακόμη και σε πιο extreme καταστάσεις, ανισόπεδα σημεία με ένα κινητήριο τροχό στο έδαφος, δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά, ενώ με 172 χλστ. απόστασης από το έδαφος, δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του λασπωμένου κωλύματος, αλλά και των δύσκολων νεροφαγωμάτων. Η ύπαρξη κάποιου special ηλεκτρονικού συστήματος βελτιστοποίησης της πρόσφυσης είναι κάτι που θα θέλαμε, αλλά σε τελική ανάλυση η απουσία δεν φάνηκε στην πράξη ακόμα και στις πιο απαιτητικές χωμάτινες δοκιμασίες.