ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan Juke: Αξιος μαχητής

342.764 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2020)
Nissan Juke: Αξιος μαχητής
6 Φωτογραφίες »

To νέο Nissan Juke, που συνεχίζει να τολμά αισθητικά, είναι ευχάριστο στην άσφαλτο χωρίς να αμελεί να φέρει εις πέρας τα βασικά χωμάτινα καθήκοντά του. Ακόμα και περισσότερα από αυτά..

Παρά το ευχάριστο οδηγικό προφίλ στην άσφαλτο και τα σχετικά ελαστικά, το Juke δεν μάσησε στο κώλυμα παχιάς λάσπης.
6 Φωτογραφίες »

Παρά το ευχάριστο οδηγικό προφίλ στην άσφαλτο και τα σχετικά ελαστικά, το Juke δεν μάσησε στο κώλυμα παχιάς λάσπης.


Με προίκα το know how από την επιτυχία του Qashqai, η Nissan τα έδωσε όλα στο Juke, το οποίο υπήρξε προπομπός στην κατηγορία των μοντέρνων B-SUV. Παραμένοντας «προχωρημένο» σχεδιαστικά, το Nissan Juke εμφανίζει σημαντική βελτίωση σε οδηγικό επίπεδο χάρη στη νέα πλατφόρμα CMF-B. Nαι, αυτή του Renault Captur, από το οποίο μάλιστα εμφανίζει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά κυρίως χάρη στην αίσθηση του τιμονιού, την πολύ καλή θέση οδήγησης και τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, που όμως δεν μειώνει την ποιότητα κύλισης. Στρίβει ωραία και συμπεριφέρεται άψογα στην άσφαλτο το Nissan Juke, κερδίζoντας επάξια μια θέση ανάμεσα στα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας συνδυάζοντας ιδανικά την άνεση με τη δυναμική συμπεριφορά χρησιμοποιώντας παράλληλα για το σκοπό αυτό και τα συστήματα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό). Η εικόνα συμπληρώνεται θετικά στις εκδόσεις με το σύστημα παραμετροποίησης «D-Mode», που με την επιλογή Sport τονίζει τις αρετές του 1,0 turbo κινητήρα με τα 117 άλογα και την Eco να βοηθά στην διατήρηση της κατανάλωσης σε επίπεδα αστικού μίνι μοντέλου.

Δεν έκανε πίσω 
Παρά όμως το ευχάριστο οδηγικό προφίλ στην άσφαλτο, το Juke δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το χωμάτινο τερέν, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση. Ακόμη και σε πιο extreme καταστάσεις, ανισόπεδα σημεία με ένα κινητήριο τροχό στο έδαφος, δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά, ενώ με 172 χλστ. απόστασης από το έδαφος, δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του λασπωμένου κωλύματος, αλλά και των δύσκολων νεροφαγωμάτων. Η ύπαρξη κάποιου special ηλεκτρονικού συστήματος βελτιστοποίησης της πρόσφυσης είναι κάτι που θα θέλαμε, αλλά σε τελική ανάλυση η απουσία δεν φάνηκε στην πράξη ακόμα και στις πιο απαιτητικές χωμάτινες δοκιμασίες.

Σελίδα 1Mega Test: Με 10 B-SUV σε άσφαλτο και χώμα (+video)
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross: Με όπλο του την άνεση
Σελίδα 3Fiat 500X: Με στιλ και στο βουνό
Σελίδα 4Ford Puma: Πλήρες πακέτο…
Σελίδα 5Jeep Renegade: There is only one…
Σελίδα 6Nissan Juke: Αξιος μαχητής
Σελίδα 7Opel Crossland X: Ανετο και all around
Σελίδα 8Peugeot 2008: Λιοντάρι εντός & εκτός δρόμου
Σελίδα 9Renault Captur: Σκληρό καρύδι
Σελίδα 10Skoda Kamiq: Τα καταφέρνει, προτιμά την άσφαλτο
Σελίδα 11VW T-Roc: Και όμως μπορεί
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL