Citroen C3 Aircross: Με όπλο του την άνεση
342.207 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2020)
6 Φωτογραφίες »
Το μικρό crossover της Citroen απέδειξε πως όπου και να πας μαζί του, το μόνο σίγουρο είναι, πως η διαδρομή σου θα είναι άνετη και ξεκούραστη χάρη στην μαλακή του ανάρτηση και το βολικό κάθισμα.
Το Citroen C3 Aircross κάθε άλλο παρά «μη μου άπτου» αποδείχθηκε στις εκτός ασφάλτου δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε στη διαδρομή που ακολουθήσαμε, ακόμα και χωρίς τη βοήθεια του Grip Control.
Στο κακοτράχαλο και πιο δύσκολο κομμάτι, το C3 Aircross δεν προβληματίστηκε καθόλου, διατηρώντας σε κάθε σημείο την πρόσφυση του, ακόμα και αν πατούσε μόνο ο ένας κινητήριος τροχός στο έδαφος ή όταν χρειάστηκε να διασχίσει λασπωμένο έδαφος. Σημαντικό ρόλο βέβαια έπαιξε και η ώθηση που έδινε ο 1,2 Puretech κινητήρας και ιδιαίτερα η προθυμία του να «συνεισφέρει» στην προσπάθεια από πολύ χαμηλά.
Στα πιο δύσκολα σημεία με βραχώδη επιφάνεια, η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε να μην «βρει» πουθενά, ενδεικτικό και των καλών του σχετικά γωνιών αναρρίχησης (κρινόμενες στην πράξη, καθώς η Citroen δεν τις ανακοινώνει).
Ξεκούραστο στην άσφαλτο και το πατημένο χώμα
Στην άσφαλτο το C3 Aircross, κάνει άμεσα αισθητό τον άνετο προσανατολισμό του μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Η τελευταία θα απορροφήσει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς θόρυβο ή κραδασμό, ενώ ακόμα και σε υπερβολές, το αμάξωμα παραμένει ουδέτερο και σταθερό παρά τις σχετικά αυξημένες κλίσεις που εμφανίζει.
Στο πατημένο χώμα, η ανάρτηση είχε αποτελεσματική λειτουργία τόσο γύρω από την άνεση, όσο και από τη διαδρομή, που ήταν ικανή, ώστε να μην κρεμάνε εύκολα οι τροχοί. Επιπλέον χαρακτηριστικά όπως η σχετικά αργή λειτουργία του τιμονιού και οι 3 στροφές από άκρη σε άκρη, που δεν ευνοούν το δυναμισμό, στο χώμα γίνονται σύμμαχοι, αφού δεν αφήνουν τους κραδασμούς να περάσουν στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.
Στη συνολική αίσθηση ασφάλειας σημαντικό ρόλο παίζει και η ψηλή θέση οδήγησης με την πολύ καλή ορατότητα, που σε αφήνει να σκανάρεις το δρόμο, ενώ τα μαλακά καθίσματα ειδικά εκτός δρόμου θα απορροφήσουν πολλές ασκούμενες δυνάμεις, με αποτέλεσμα εσύ να βγεις ατσαλάκωτος.
6 Φωτογραφίες »
Στο κακοτράχαλο και πιο δύσκολο κομμάτι, το C3 Aircross δεν προβληματίστηκε καθόλου, διατηρώντας σε κάθε σημείο την πρόσφυσή του.
Το Citroen C3 Aircross κάθε άλλο παρά «μη μου άπτου» αποδείχθηκε στις εκτός ασφάλτου δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε στη διαδρομή που ακολουθήσαμε, ακόμα και χωρίς τη βοήθεια του Grip Control.
Στο κακοτράχαλο και πιο δύσκολο κομμάτι, το C3 Aircross δεν προβληματίστηκε καθόλου, διατηρώντας σε κάθε σημείο την πρόσφυση του, ακόμα και αν πατούσε μόνο ο ένας κινητήριος τροχός στο έδαφος ή όταν χρειάστηκε να διασχίσει λασπωμένο έδαφος. Σημαντικό ρόλο βέβαια έπαιξε και η ώθηση που έδινε ο 1,2 Puretech κινητήρας και ιδιαίτερα η προθυμία του να «συνεισφέρει» στην προσπάθεια από πολύ χαμηλά.
Στα πιο δύσκολα σημεία με βραχώδη επιφάνεια, η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε να μην «βρει» πουθενά, ενδεικτικό και των καλών του σχετικά γωνιών αναρρίχησης (κρινόμενες στην πράξη, καθώς η Citroen δεν τις ανακοινώνει).
Ξεκούραστο στην άσφαλτο και το πατημένο χώμα
Στην άσφαλτο το C3 Aircross, κάνει άμεσα αισθητό τον άνετο προσανατολισμό του μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Η τελευταία θα απορροφήσει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς θόρυβο ή κραδασμό, ενώ ακόμα και σε υπερβολές, το αμάξωμα παραμένει ουδέτερο και σταθερό παρά τις σχετικά αυξημένες κλίσεις που εμφανίζει.
Στο πατημένο χώμα, η ανάρτηση είχε αποτελεσματική λειτουργία τόσο γύρω από την άνεση, όσο και από τη διαδρομή, που ήταν ικανή, ώστε να μην κρεμάνε εύκολα οι τροχοί. Επιπλέον χαρακτηριστικά όπως η σχετικά αργή λειτουργία του τιμονιού και οι 3 στροφές από άκρη σε άκρη, που δεν ευνοούν το δυναμισμό, στο χώμα γίνονται σύμμαχοι, αφού δεν αφήνουν τους κραδασμούς να περάσουν στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.
Στη συνολική αίσθηση ασφάλειας σημαντικό ρόλο παίζει και η ψηλή θέση οδήγησης με την πολύ καλή ορατότητα, που σε αφήνει να σκανάρεις το δρόμο, ενώ τα μαλακά καθίσματα ειδικά εκτός δρόμου θα απορροφήσουν πολλές ασκούμενες δυνάμεις, με αποτέλεσμα εσύ να βγεις ατσαλάκωτος.
Σελίδα 1 | Mega Test: Με 10 B-SUV σε άσφαλτο και χώμα (+video) |
Σελίδα 2 | Citroen C3 Aircross: Με όπλο του την άνεση |
Σελίδα 3 | Fiat 500X: Με στιλ και στο βουνό |
Σελίδα 4 | Ford Puma: Πλήρες πακέτο… |
Σελίδα 5 | Jeep Renegade: There is only one… |
Σελίδα 6 | Nissan Juke: Αξιος μαχητής |
Σελίδα 7 | Opel Crossland X: Ανετο και all around |
Σελίδα 8 | Peugeot 2008: Λιοντάρι εντός & εκτός δρόμου |
Σελίδα 9 | Renault Captur: Σκληρό καρύδι |
Σελίδα 10 | Skoda Kamiq: Τα καταφέρνει, προτιμά την άσφαλτο |
Σελίδα 11 | VW T-Roc: Και όμως μπορεί |