VW T-Roc: Και όμως μπορεί

336.289 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2020)
VW T-Roc: Και όμως μπορεί
7 Φωτογραφίες »

Διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά από πριν, ήταν το πιο ασφάλτινο μοντέλο από όλα. Όμως τελικά το Volkswagen T-Roc κατάφερε να περάσει αλώβητο τις δοκιμασίες…

Το εσωτερικό του T-Roc είναι μοντέρνο σε εμφάνιση και πανεύκολο σε εργονομία. Από πλευράς υλικών θα θέλαμε να υπήρχε μαλακό υλικό τουλάχιστον στο πάνω μέρος του ταμπλό.
7 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του T-Roc είναι μοντέρνο σε εμφάνιση και πανεύκολο σε εργονομία. Από πλευράς υλικών θα θέλαμε να υπήρχε μαλακό υλικό τουλάχιστον στο πάνω μέρος του ταμπλό.


Το VW T-Roc είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της κατηγορίας των B-SUV και μαζί με το T-Cross καταλαμβάνει περίπου το ένα τέταρτο αυτής. Μεγάλοι χώροι, καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, μοντέρνα εμφάνιση, αποδοτικός/οικονομικός κινητήρας και -φυσικά- το όνομα της Volkswagen αποτελούν τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του. Τι καταφέρνει όμως άπαξ και βγει από την άσφαλτο;

Και όμως τα καταφέρνει στο χώμα
Ανάμεσα στα 10 μοντέλα που είχαμε το Volkswagen T-Roc είχε την χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος (161 χλστ.), καθώς και τις μικρότερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής. Αυτό όσο να Άναι έγινε αισθητό στις απαιτητικές off road δοκιμασίες (π.χ. στο πέρασμα από νεροφαγώματα στη βουνοπλαγιά), όμως τελικά με λίγη προσοχή και χαμηλές ταχύτητες κατάφερε να περάσει χωρίς να βρει το κάτω μέρος του ή να τραυματιστεί. Το μοντέλο δεν διέθετε κάποιο σύστημα παραμετροποίησης του ESP, όμως τελικά δεν το χρειάζεται κιόλας μιας και ο χαρακτήρας του μοντέλου είναι πιο ασφάλτινος. Στο πατημένο χώμα και την κροκάλα η (σφικτή) ανάρτηση δουλεύει σωστά και το τιμόνι μεταφέρει την πληροφόρηση που χρειάζεσαι, ενώ στην άμμο το ESP δούλεψε γρήγορα και σε συνδυασμό με τον 1.000άρη TSI των 115 ίππων το γερμανικό μοντέλο δεν κόλλησε πουθενά.

Ευχάριστο στην άσφαλτο
Πεδίο δράσης του Volkswagen T-Roc είναι πιο πολύ η άσφαλτος. Δεν λέει όχι στα σαμαράκια, οι λακκούβες δεν θα το ενοχλήσουν, ενώ θα καβαλήσει αν χρειαστεί και το πεζοδρόμιο. Γενικά σου δίνει την αίσθηση ενός υπερυψωμένου επιβατικού με ουδέτερη, ισορροπημένη και ασφαλή οδική συμπεριφορά υπό πίεση, η ανάρτησή του συγκαταλέγεται στις σφιχτές της κατηγορίας και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει έντονες κλίσεις, το τιμόνι προσφέρει καλή αίσθηση, ενώ ποιότητα κύλισης και πάτημα σε κερδίζουν στο 95% των διαδρομών που θα κάνεις μέσα στο χρόνο. Τέλος, πολύ καλή είναι η απόδοση των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα), ενώ αναφορικά με τον κινητήρα ο 1,0 TSI των 115 ίππων αποτελεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στην οικονομία καυσίμου και τις καλές επιδόσεις. 

Σελίδα 1Mega Test: Με 10 B-SUV σε άσφαλτο και χώμα (+video)
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross: Με όπλο του την άνεση
Σελίδα 3Fiat 500X: Με στιλ και στο βουνό
Σελίδα 4Ford Puma: Πλήρες πακέτο…
Σελίδα 5Jeep Renegade: There is only one…
Σελίδα 6Nissan Juke: Αξιος μαχητής
Σελίδα 7Opel Crossland X: Ανετο και all around
Σελίδα 8Peugeot 2008: Λιοντάρι εντός & εκτός δρόμου
Σελίδα 9Renault Captur: Σκληρό καρύδι
Σελίδα 10Skoda Kamiq: Τα καταφέρνει, προτιμά την άσφαλτο
Σελίδα 11VW T-Roc: Και όμως μπορεί
NEO TRAFIC
skoda