ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Προσπαθεί να ισορροπήσει τη γκάμα των προϊόντων της η Audi, προκειμένου να πετύχει τη μείωση αλλά και να καλύψει τις ανάγκες όλων των πελατών της.

Μειωμένη 27% η γκάμα προϊόντων της Audi

1.715 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2019)

Μειωμένη κατά 27% είναι η γκάμα των προϊόντων που προσφέρει η Audi τον τελευταίο ένα χρόνο, με σκοπό να ελαχιστοποιήσει τις δαπάνες αλλά και να ανταποκριθεί στα αιτήματα των πελατών της για λιγότερη πολυπλοκότητα.


Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου, Bram Schot τις οποίες επικαλούνται  ξένα μέσα ενημέρωσης, οι επιλογές στους κινητήρες αλλά και στα κιβώτια ταχυτήτων για ορισμένα μοντέλα σε ορισμένες αγορές έχουν μειωθεί, με το συνολικό ποσοστό της μείωσης αυτή τη στιγμή να φτάνει στο 27%.
 
Ωστόσο αυτό φαίνεται πως είναι μόνο η αρχή καθώς η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο προκειμένου να ολοκληρώσει τη στρατηγική την οποία ξεκίνησε να εφαρμόζει το καλοκαίρι το 2018, έχοντας ως στόχο της να μειώσει την πολυπλοκότητα στο 45%.
 
Μιλώντας για αυτό ο Bram Schot είπε: «Το 27% δεν είναι το τέλος, το τέλος θα είναι 40 ή 45%. Βέβαια δεν είναι εύκολο, διότι αν σε παγκόσμιο επίπεδο ένα ποσοστό απορρόφησης 1 ή 2% ακούγεται σαν μια εύκολη απόφαση, σε μια συγκεκριμένη χώρα μπορεί να είναι το 70% των πωλήσεών. Είναι πολύ δύσκολη η λήψη τέτοιων αποφάσεων. Το κάναμε και είμαστε στο 27% και αυτό από μόνο του είναι ένα τεράστιο επίτευγμα».
 
Αναφορικά με το τι θα περιλαμβάνουν οι επόμενες περικοπές και αν σε αυτές θα βρίσκονται ολόκληρες σειρές μοντέλων ο Schot σχολίασε: «Δεν είναι μόνο τα μοντέλα, αλλά και οι εκδόσεις. Θέλουμε να έχουμε ένα κανονικό σεντάν και ένα sportback; Αυτή τη στιγμή συζητάμε για ένα συγκεκριμένο μοντέλο».
 
Επιπλέον ο Schot δήλωσε ότι θέλει να έχει 30% μικρότερη γκάμα μοντέλων, ωστόσο πρόσθεσε πως η Audi ήθελε να αναπτυχθεί σε υψηλότερες κατηγορίες με μοντέλα όπως τα A6, A7, Q7 και Q8. Ταυτόχρονα, θέλουν να προσελκύσουν νέους πελάτες που απαιτούν την ανάγκη για προσιτά, πιο μικρά αυτοκίνητα.
 
Κλείνοντας κατέληξε πως τα δεδομένα που ζητούν οι πελάτες άνω των 50 ετών είναι διαφορετικά από αυτά των νεαρών περίπου 25 ετών, με τη μάρκα να καλείται να βρει τη «χρυσή τομή» προκειμένου να υλοποιήσει το πλάνο της αλλά και να διατηρήσει ευχαριστημένους όλους τους πελάτες της.

Toyota
MIKRA VANS ME MEGALH KAROTSA