ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένα από τα πολυμορφικά μοντέλα που έχει στη γκάμα της, όπως το Touran που βλέπετε στην εικόνα, είναι πολύ πιθανό να «θυσιάσει» η Volkswagen.

Μειώνει τα πολυμορφικά η VW για χάρη των SUV;

2.062 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2019)

Ένα από τα πολυμορφικά μοντέλα που έχει στη γκάμα της είναι πολύ πιθανό να «θυσιάσει» η Volkswagen για χάρη ενός ακόμα SUV/Crossover, η ζήτηση των οποίων συνεχίζει να αποτελεί προτεραιότητα του αγοραστικού κοινού.

Η γερμανική φίρμα έχει ήδη βγάλει εκτός το Beetle, το Scirocco, το Phaeton και το Eos, ωστόσο δεν αποκλείεται στο άμεσο μέλλον ένα από τα πολυμορφικά αυτοκίνητά της να ακολουθήσει ακριβώς τον ίδιο δρόμο. Αυτό τόνισε σε δηλώσεις του και ο επικεφαλής οικονομικών της μάρκας Arno Antlitz, ο οποίος σε ευρωπαϊκά μέσα είπε: «Πρέπει να δούμε αν χρειάζεται να έχουμε τρία πολυμορφικά στην γκάμα μας, όπως τα Golf Sportsvan, Touran και Sharan». Έτσι το στέλεχος της γερμανικής μάρκας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο κάποιο από αυτά να αποτελέσει παρελθόν.
 
Βάσει των πωλήσεων το Touran είναι αυτό με τις καλύτερες πωλήσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο. Ωστόσο οι πωλήσεις του στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 14% στις 69.814 μονάδες τους πρώτους 11 μήνες τυ 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics. Από κει και πέρα το Golf SportsVan μείωσε τον όγκο του κατά 26% φτάνοντας τις 40.215 μονάδες, ενώ οι πωλήσει του μεγαλύτερου Sharan αυξήθηκαν κατά 1,7% σε 20.854 μονάδες.
 
Συγκριτικά με τα SUV της VW η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη. Για παράδειγμα τα T-Roc και Tiguan έχουν πολύ υψηλότερους όγκους πωλήσεων. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του Tiguan αυξήθηκαν κατά 2,2% σε 245.056 μονάδες έως το Νοέμβριο και οι πωλήσεις του T-Roc αυξήθηκαν κατά 46% σε 193.963 μονάδες.
 
Από τη μεριά της η VW εξετάζει λεπτομερώς το μοντέλο, τους κινητήρες και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, καθώς επιδιώκει να μειώσει το κόστος για να επιτύχει περιθώριο κέρδους 6% ή περισσότερο έως το 2022, από το αναμενόμενο 4% έως 5% που έχει προβλεφθεί για το επόμενο έτος.
 
Το μεγαλύτερο κέρδος που επιδιώκει η φίρμα ήταν μάλιστα ένας από τους λόγους που τα τελευταία χρόνια μεγάλωσε τη γκάμα των SUV, μέσω των T-Roc και  T-Cross. Μάλιστα σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Ralf Brandstaetter η μάρκα αύξησε το μερίδιο των SUV που πωλήθηκαν στην Ευρώπη κατά 37% ενώ στις ΗΠΑ κατά 42%.

Toyota
CITROEN GAMA