ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει επί του παρόντος 45 μοντέλα, αλλά ο Schafer δεν ανέφερε κάποιο συγκεκριμένο αριθμό σχετικά με τα μοντέλα που έχει σκοπό να κόψει.

Μειώνει το «ρόστερ» της η Mercedes

1.865 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2020)

Σε μία προσπάθεια για να μειώσει την πολυπλοκότητα και να βελτιστοποιήσει το κέρδος της, η Mercedes αναμένεται να μειώσει δραματικά τη γκάμα των μοντέλων της, να κόψει κάποιες από τις πλατφόρμες, αλλά και κάποιους από τους κινητήρες!


Την είδηση αυτή γνωστοποίησε ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της γερμανικής μάρκας, Markus Schafer, υπογραμμίζοντας μάλιστα στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης πως η κίνηση αυτή προήλθε από την εστίασή της στα ηλεκτρικά που θα ρίξει ακόμα μεγαλύτερο βάρος στο άμεσο μέλλον.
 
«Εξετάζουμε το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας, ειδικά από τη στιγμή που ανακοινώσαμε τόσα πολλά ηλεκτρικά. Η κεντρική ιδέα είναι να εξορθολογήσουμε την παραγωγής μας επανεξετάζοντας έτσι τις εκδόσεις των αυτοκινήτων, αλλά και τις πλατφόρμες, τους κινητήρες και άλλα επιμέρους εξαρτήματα», είπε μεταξύ άλλων ο Schafer.
 
Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει επί του παρόντος 45 μοντέλα, αλλά ο Schafer δεν ανέφερε κάποιο συγκεκριμένο αριθμό σχετικά με τα μοντέλα που έχει σκοπό να κόψει. Ωστόσο ο Schafer, ανέφερε μοντέλα που έχουν τη δική τους πλατφόρμα, όπως η G-Class, η SL, η AMG GT, η S-Class, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει κάτι. Ξεκαθάρισε όμως πως «Υπάρχουν πολλές μεμονωμένες πλατφόρμες αυτή τη στιγμή και η ιδέα είναι να μειωθεί αυτό. Στο μέλλον, θα έχουμε τις ίδιες βάσεις σε διάφορα αυτοκίνητα και θα δείτε τα αποτελέσματα πολύ σύντομα», είπε.
 
Για το κομμάτι των κινητήρων είπε: «Το σχέδιο είναι να μην διώξουμε τους V8 και V12, εφόσον υπάρχει ζήτηση, ωστόσο τα αυστηρότερα πλαίσια του Euro7 θα μας αναγκάσουν να σκεφτούμε ποιοι κινητήρες αξίζουν να βρίσκονται στη γκάμα μας και ποιοι όχι. Πιθανώς, ναι, οι κινητήρες θα μειωθούν. Θα δούμε ακριβώς τις απαιτήσεις του Euro7 και θα πράξουμε ανάλογα».
 
Τέλος σε ότι αφορά τα 4κυλινδρα και 6κυλινδρα μοτέρ 2,0 λίτρων βενζίνης και ντίζελ της Mercedes ο Schafer δήλωσε πως δεν κινδυνεύουν, τονίζοντας πως: «Αυτή η οικογένεια κινητήρων μπορεί να ανταποκριθεί αμέσως σε οποιαδήποτε αλλαγή της αγοράς. Σχεδιάσαμε την προστασία αυτή πριν από μερικά χρόνια, προκειμένου να είμαστε ασφαλείας από τις διαφορετικές απαιτήσεις και τους κανονισμούς».

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA