Πως διαλέγεις ανάμεσα σε μία A-Class Sedan και μία C-Class; Με τη διαχωριστική γραμμή να γίνεται όλο και λιγότερο σαφής, ποιος δε μας λέει ότι η Mercedes ετοιμάζεται να αλλάξει προσέγγιση στην πισωκίνητη C-Class για χάρη της προσθιοκίνητης A-Class Sedan;
Τα δείγματα από την αγορά δείχνουν ότι ο κόσμος λίγο ενδιαφέρεται για τεχνικές λεπτομέρειες, ακόμη και αν αυτές μόνο λεπτομέρειες δεν είναι. Γιατί όπως και να το κάνεις, ο άξονας μετάδοσης της κίνησης καθορίζει σε πολύ μεγάλο ποσοστό ένα αυτοκίνητο. Η τοποθέτηση του κινητήρα, διαμήκης ή κάθετη, κάνει το εμπρός μέρος να έχει κοντό ή μακρύ πρόβολο αντίστοιχα. Καθορίζει το μήκος του καπό και πόσο εμπρός ή πίσω θα είναι η καμπίνα. Και άρα πόσο κάθετο θα είναι το εμπρός παρμπρίζ και τελικά πόσο ευρύχωρο το εσωτερικό. Καθορίζει να το αυτοκίνητο θα έχει τούνελ μετάδοσης και έτσι αν θα χωράει άνετα ή όχι πέμπτο επιβάτη. Και ένα σωρό άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά.
Και φυσικά καθορίζει την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το πως πατάει, στρίβει και επιταχύνει. Και όμως, η αγορά λίγο ενδιαφέρεται. Η BMW το έμαθε αυτό με τον πιο πικρό τρόπο, αφού μετά την επένδυση να φτιάξει ένα πισωκίνητο μικρομεσαίο, μένοντας πιστή στην παράδοσή της, είδε τους πελάτες της να αγοράζουν την Σειρά 1, ή την A-Class και το A3, αδιαφορώντας τελείως για το κόστος και τις θυσίες που έκανε για να διατηρίσει την κίνηση πίσω. Και φυσικά η νέα Σειρά 1 έχει πλέον την κίνηση εμπρός.
Τι κάνει λοιπόν την Mercedes να επιμένει σε πισωκίνητη C-Class; Η νέα A-Class σεντάν δεν είναι τόσο ειδική όσο η CLA, με την πολύ ιδιαίτερη σχεδίαση που πουλάει από μόνη της. Η A-Class είναι πιο συμβατική, αλλά όχι τόσο παραδοσιακή όσο η C-Class. Είναι όμως πολύ κοντά της.
Με τόσες ομοιότητες σε σχήμα και διαστάσεις, αλλά και χαρακτήρα, η A-Class με το χαμηλότερο κόστος της, έχει να κλέψει από την C-Class μέρος του κοινού της. Τι μένει στη C-Class; Η πίσω κίνηση και η λογική ότι ανήκει στη «μεγάλη» γκάμα της Mercedes, την κλασσική, παραδοσιακή, «πραγματική» της γκάμα. Όμως με εξαίρεση το πολύ πιστό κοινό της μάρκας, ποιός ασχολείται με αυτά;
Αν κάτι μπορεί να σώσει τη C-Class από ένα προσθιοκίνητο μέλλον που θα την εντάξει στην ευρύτερη γκάμα της A-Class, είναι οι πωλήσεις που κάνει, αφού παραμένει με απόσταση το πιο εμπορικό μοντέλο της Mercedes, αφού μαζί με την κουπέ και στέισον έκδοση πουλάει περισσότερο από την A, την B και τις CLA μαζί. Όχι όμως και όταν στα νούμερα βάλουμε και της GLA, ή τώρα που θα μπει και η Α Sedan και η GLB.
Τι λέτε λοιπόν, είναι ώρα η C-Class να υπερτερήσει της Α-Class Sedan; Ή μήπως να αλλάξει πλατφόρμα και να γίνει μέρος της γκάμας της A-Class με την κίνηση εμπρός; Και τελικά θα χάσει κάτι από το χαρακτήρα της; Εσείς πως και γιατί τη θέλετε την C-Class πισωκίνητη; Τι λέτε;
....Oλα τα μοντελα, μεγαλωνουν σε μεγεθος απο γενια σε γενια με αποτελεσμα να δημιουργειται ενα κενο, το οποιο οι εταιρειες καλουνται να το καλυψουν. Η σημερινη C εχει το μεγεθος της Ε προηγουμενων γενεων, οποτε η Α Class Sedan (η οποια εχει το μεγεθος της προηγουμενης C ) γεμιζει αυτο το κενο. Καλα κανει η Mercedes κι εχει μπροστινη κινηση στην Α και πισω στην C, για να διαφοροποιουνται τα μοντελα. Εγω θα ηθελα ομως πισω κινηση και στην CLA.
....Oλα τα μοντελα, μεγαλωνουν σε μεγεθος απο γενια σε γενια με αποτελεσμα να δημιουργειται ενα κενο, το οποιο οι εταιρειες καλουνται να το καλυψουν. Η σημερινη C εχει το μεγεθος της Ε προηγουμενων γενεων, οποτε η Α Class Sedan (η οποια εχει το μεγεθος της προηγουμενης C ) γεμιζει αυτο το κενο. Καλα κανει η Mercedes κι εχει μπροστινη κινηση στην Α και πισω στην C, για να διαφοροποιουνται τα μοντελα. Εγω θα ηθελα ομως πισω κινηση και στην CLA.
Εφόσον η c class "πουλάει" περισσότερο από την a class sedan προς τι η συζήτηση;;;; Η αγορά αποφάσισε!!!