Οι παρεμβάσεις που πραγματοποίησαν για καλύτερη αεροδυναμική, προσδίδουν και ένα πολύ πιο επιθετικό ύφος στο μοντέλο της AMG.
Mercedes AMG GT S
4.672 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2016)
Η έκδοση της Mercedes AMG GT S αποτελεί, ένα από τα πιο πολυτελή και ικανά grand tourer σήμερα, αλλά ο βελτιωτικός οίκος Renntech ήθελε το κάτι παραπάνω.
Η έκδοση της Mercedes AMG GT S αποτελεί, ένα από τα πιο πολυτελή και ικανά grand tourer, που είναι διαθέσιμα στην αγορά σήμερα. Αλλά τι γίνεται όταν θέλουμε το κάτι παραπάνω σε ιπποδύναμη και παρουσία; Την απάντηση μας δίνει αμερικάνικος βελτιωτικός οίκος Renntech, που ασχολείται κατά κύριο λόγο με την βελτίωση μοντέλων της Mercedes-Benz.
Στην τελευταία τους παρουσίαση, οι αμερικανοί βελτιωτές δημιούργησαν κάτι, το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί, ως μια απίστευτα δυνατή έκδοση της Mercedes AMG GT S. Από την αρχική ιπποδύναμη των 510 αλόγων με 650 Nm ροπής, με συνοπτικές διαδικασίες το μοντέλο της AMG, έφτασε τα 716 άλογα με 900 Nm ροπής.
Υπεύθυνα για αυτή την αύξηση σε ιπποδύναμη και ροπή είναι η αναβαθμισμένη χαρτογράφηση του εγκεφάλου, το turbo kit πρώτου σταδίου και τα νέα downpipes που συνδυάζονται με αγωνιστικούς καταλύτες διακοσίων κυψελών.
Για να χειριστεί αυτή την τεράστια ιπποδύναμη, με σταθερότητα και ευελιξία, έχει εξοπλιστεί με coilover αναρτήσεις και μια πληθώρα αεροδυναμικών παρεμβάσεων. Το αεροδυναμικό kit περιλαμβάνει σπόιλερ στον μπροστινό προφυλακτήρα, εκτεταμένα πλαϊνά μαρσπιέ, διαχύτες αέρα στον πίσω προφυλακτήρα και ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή εμπνευσμένη από εκείνες που χρησιμοποιούνται στο DTM.
Για να συμπληρωθεί το καρέ των παρεμβάσεων, η Renntech τοποθέτησε ζάντες δικής της κατασκευής, με 50 τοις εκατό τιτάνιο, διάστασης 20 ιντσών, γκρι ανθρακί χρώματος με κόκκινο φινίρισμα στο χείλος.
Πληθώρα αεροδυναμικών παρεμβάσεων και στο πίσω μέρος με ρυθμιζόμενη αεροτομή που συναντάται και στο DTM.