Δοκιμάζουμε τη Mercedes GLA 180 CDI με τον 1,5 λτ. diesel κινητήρα των 109 ίππων και με κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ.
Δοκιμή: Mercedes GLA 180 CDI 7G-DCT
104.281 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2015)
Με τον 1,5 diesel κάτω από το καπό της, η νέα Mercedes GLA 180 CDI «αποφεύγει» τα φορολογικά χαράτσια και παράλληλα, εντάσσεται στη γκάμα ως το πιο οικονομικό σε κατανάλωση crossover της Mercedes.
Μετά την A-Class, τη CLAκαι προσφάτως, τη B-Class, η crossover Mercedes GLA αποκτά και αυτή ως βασική επιλογή diesel κινητήρα τον γνωστό, 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα κατασκευής Renault. Με τον τρόπο αυτό η GLAδίνει στον υποψήφιο αγοραστή της την ευκαιρία να την αποκτήσει με έναν κινητήρα «μικρού» κυβισμού, με όλα τα οφέλη που αυτό επιφέρει σε φορολογικά χαράτσια (τεκμήριο, χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ασφάλιση κ.λπ.), ιδίως σε σχέση με την μέχρι πρότινος μικρότερη diesel της επιλογή GLA200 CDI, που φέρει τον υψηλότερου κυβισμού 2,2 λτ. πετρελαιοκινητήρα.
Τιμολογιακά επίσης, η νέα Mercedes GLA 180 CDI είναι και η φθηνότερη diesel στη γκάμα (29.770 ευρώ με απόσυρση για τη χειροκίνητη έκδοση, +2.533 ευρώ για το αυτόματο κιβώτιο), παρότι το ποσόν της αγοράς της δεν είναι από τα φθηνότερα στην κατηγορία.
Παραμένει όμορφη και αεροδυναμική
Σχεδιαστικά, η μικρότερη diesel GLA εκτός του λογότυπου «180 CDI» δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου της Mercedes, διατηρώντας μια ιδιαίτερα όμορφη και ελκυστική εικόνα. Το αμάξωμα, με στυλ που παραπέμπει και σε κουπέ μοντέλα, έχει μια ιδιαίτερη δυναμική και εκπέμπει άμεσα το διαφορετικό του χαρακτήρα του μικρότερου crossover της μάρκας. Παράλληλα, με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις cd: 0,29, η GLA διαθέτει το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα της κατηγορίας, με οφέλη σε κατανάλωση, επιδόσεις και ακουστική.
Η Mercedes GLA 180 CDI στο δρόμο παραμένει ασφαλής και άνετη, με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, η πρόσφυση είναι δεδομένη σε κάθε περίπτωση.
Η άποψή μας Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του να είσαι ο μόνος που έχεις μοτέρ diesel κάτω από τα 2,0 λίτρα στα premium crossover (1,5 λτ.), είναι σημαντικό για την Mercedes GLA 180 CDI, έστω και εάν για να το πετύχεις αυτό χρησιμοποιείς κινητήρα από τη Renault. Και γίνεται ακόμη πιο σημαντικό όταν οι επιδόσεις της εν λόγω έκδοσης δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από αυτές του 2λιτρου ανταγωνισμού της. Όμως, αντίθετα από ό,τι θα περίμενε κανείς για μια έκδοση με μοτέρ χαμηλού κυβισμού, η τιμή της αρχικής diesel GLA είναι υψηλή (29.770 ευρώ) και ανεβαίνει ακόμη περισσότερο με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας (32.303 ευρώ). Ενδεικτικά, η αντίστοιχη BMW X1 με 2λιτρο μοτέρ 116 ίππων κοστίζει 28.750 ευρώ, ενώ το Audi Q3 2,0 TDI με 31 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις, έχει κόστος 31.600 ευρώ.
Εσείς τι λέτε;
Καλό αυτοκίνητο, αλλά έπρεπε να κοστίζει 5000 ευρώ λιγότερο! (συνυπολογίζοντας τον 'premium' χαρακτήρα)
Μην ξεχνάμε πως έχει κινητήρα Renault ! Συνεπώς μηδενικό κόστος R&D για το μοτερ. Για την ακρίβεια έχει το ίδιο μοτερ με το Dacia Duster......
Απαράδεκτο κατ εμε.....
"έστω και εάν για να το πετύχεις αυτό χρησιμοποιείς κινητήρα από τη Renault"
Δεν καταλαβα,ποιο ειναι το προβλημα σας με τη Renault? Φτιαχνει κατα γενικη ομολογια κορυφαια μικρα diesel μοτερ...Αν δεν μιλαει μειωτικα για τους Γαλλους ο συντακτης,τοτε μαλλον δεν ξερει να αποτυπωνει σωστα τις σκεψεις του.
''Όμως, αντίθετα από ό,τι θα περίμενε κανείς για μια έκδοση με μοτέρ χαμηλού κυβισμού, η τιμή της αρχικής diesel GLA είναι υψηλή (29.770 ευρώ) και ανεβαίνει ακόμη περισσότερο με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας (32.303 ευρώ). Ενδεικτικά, η αντίστοιχη BMW X1 με 2λιτρο μοτέρ 116 ίππων κοστίζει 28.750 ευρώ, ενώ το Audi Q3 2,0 TDI με 31 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις, έχει κόστος 31.600 ευρώ.
Εσείς τι λέτε;''
Οτι το αστέρι κάνει την διαφορά. χαχαχαχα
Εντελώς τυχαία την προηγούμενη εβδομάδα πήγα στην έκθεση της Mercedes το ειδα από κοντά το αυτοκινητό από ποιότητα βγάζει ματι αλλά από μοτερ και ήχο κάνει δυνατό και ψόφιο είναι.Άν έιναι να ρήξεις τόσα λεφτά στην αγορά και να ακούγεται σαν ταξι νομιζω το HONDA CRV 160 PS 2015 4X4 είνε πολλή καλύτερη και δυνατότερη επιλογή.Η τεχνολογία έχει φτάσει στο φεγγάρι ακομη αυτό τον κινητήρα θα έχει ιδιο με το juke, cuptur , dacia , pulsar , μονο με την σκέψη ότι πληρωσες Mercedes το εσωτερικό και το κλειδι Mercedes τζαμπα κύρος. Φυσικά κάτι γυναίκες τα κυκλοφορούν που δεν κατέχουν και πολλά από μηχανολογικα.Πρός Θεού δεν έχω κάτι με τής γνώσεις των γυναικών γιατί πλέον οδηγούν στις μεγαλουπόλεις καλύτερα και από άνδρες αλλά οι άνδρες που τις συνοδεύουν στις αντιπροσωπειες και οι αντιπρόσωποι δέν τα εξηγούν όλα.Εγω πάντως εάν έδινα τέτοιο ποσό για αυτοκινητο δεν θα επερνα το συγκεκριμένο με αυτό τον κινητήρα θα επερνα με το 220 που είναι Mercedes ο κινητήρας.
Δεν συμφωνω με το ρεπορταζ για τους εσωτερικους χωρους. Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα αυτοκινητο στην αρχη την GLA. Μολις μπηκα και καθισα στη θεση του οδηγου επαθα καταθλιψη γιατι οι γυαλινες πλαινες επιφανεις ηταν πολυ μικρες οπως επισης και το παρμπριζ πραγμα το οποιο μειωνει την ορατοτητα. Μαλιστα το παρμπριζ πρεπει να ειναι 10 εκατοστα πιο κοντο απο το GETZ και το 206cc που εχω τωρα. Ειπα να δω και την Α μηπως και ηταν καλυτερα τα πραγματα. Καθισα στη θεση του συνοδηγου πρωτα και κολλησα. Δεν μπορουσα να κουνηθω καθολου. Ουτε τα ποδια μου ουτε το σωμα μου. Δεν ειμαι κοντος (1,85 υψος εχω) αλλα πραγματικα δεν μπορουσα να κουνηθω καθολου. Κατα τα αλλα για οσους νομιζουν οτι τα αυτοκινητα mercedes ειναι ακριβοτερα ειναι γεγονος. Αυτο ομως που πληρωνει καποιος ειναι το customization. Μπορεις να κανεις τα παντα να αλλαξεις τα παντα να διαλεξεις οποιον συνδυασμο θελεις. Για παραδειγμα πολλα κορεατικα και γιαπωνεζικα μοντελα εχουν 3 εκδοσεις οι οποιες βγαινουν με συγκεκριμενους κινητηρες χωρις να μπορεις να διαλεξεις αυτοματο κιβωτιο ζαντες κλπ. Μπορει καποιος απλα να θελει τη στανταρ εκδοση. Υπαρχουν και ψειρες που θελουν ιδιαιτερα πραγματα. Καλως ή κακως και το βασικο μοντελο περιλαμβανει το customization που καποιος ισως δεν το θελει. Για να το παρεχει ομως η εταιρεια αυτο εχει κοστος που μοιραζεται σε ολα τα μοντελα.
Εκτός του οτι θεωρώ πως ουσιαστικά καμία διαφορά δεν έχουν τα crossover από τα κοινά αμάξια για άσφαλτο, θα αγόραζα αντί για την GLA το Duster 1.5 4x4. ίδιος κινητήρας αλλά και 10 χιλιάρικα φθηνότερο το Duster και με τετρακίνηση που είναι και η ουσία όσων στρέφονται σε τέτοιου είδους αμάξια... Υπερτιμημένη η GLA δηλαδή και νομίζω πως πάνω από 20 χιλιάρικα δεν θα έπρεπε να κοστίζει εκτός εάν προσέφερε και τετρακίνηση όπως το Duster..
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ CRV TA ΑΛΛΑ Ι.Χ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ
CRV 1)ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ 2)ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΕΙ 3)ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΡΑ 4)ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ 5)ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ
ΚΑΚΗ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ 6)ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ 5)ΑΝΕΡΑΣΤΟ ΚΤΛ ΚΤΛ!
MERCEDES IS MERCEDES!
πολύ ωραία όλα αλλά μήπως στα ίδια χρήματα να πάρει κάποιος το honda crv πού και 1600 είναι καί δυνατότερο είναι καί ποιο ευρύχωρο είναι και αν ποτέ σου πάθει κάτι δεν θα πρέπει η αντιπροσωπεία να το στείλει σε άλλα εταιρεία να το φτιάξουν?Όσο για το θέμα premium αυτοκινήτου είναι ποιό premium έχεις το ίδιο κινητήρα με ένα DACIA? λέω εγω τωρα χωρίς να με χαλάει να έχω το DACIA γιατί θα έχω λεφτά και για δεύτερο αυτοκίνητο.
Μετα τιμής
VM
Πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με δυναμικό σχεδιασμό τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Αλλά η τιμή πολύ αλμυρή, ειδικά με αυτόν τον κινητήρα. Δηλαδή με τον 1.6 diesel θα κοστίζει κανένα 5χίλιαρο παραπάνω;
Τελικά, τι αγοράζεις? Mercendes ή Renault?. Εγώ θα έλεγα ότι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο μαιμού. Πόσο μάλλον όταν πληρώνεις τόσα λεφτά.Παρ' ότι είναι ένα πανέμορφο cross over, μάλλον το έχουν αδικήσει.
Καλό αυτοκίνητο, αλλά έπρεπε να κοστίζει 5000 ευρώ λιγότερο! (συνυπολογίζοντας τον 'premium' χαρακτήρα) Μην ξεχνάμε πως έχει κινητήρα Renault ! Συνεπώς μηδενικό κόστος R&D για το μοτερ. Για την ακρίβεια έχει το ίδιο μοτερ με το Dacia Duster...... Απαράδεκτο κατ εμε.....
"έστω και εάν για να το πετύχεις αυτό χρησιμοποιείς κινητήρα από τη Renault" Δεν καταλαβα,ποιο ειναι το προβλημα σας με τη Renault? Φτιαχνει κατα γενικη ομολογια κορυφαια μικρα diesel μοτερ...Αν δεν μιλαει μειωτικα για τους Γαλλους ο συντακτης,τοτε μαλλον δεν ξερει να αποτυπωνει σωστα τις σκεψεις του.
εγω λεω οτι ειναι πανακριβη. Επισης εχω ενα γριφο να μου λυση η μερσεντες. Α CLASS 200 - A CLASS 180 CDI= 600 EURO. GLA 200- GLA 180CDI= - 1100 EURO. Γιατι στην gla ο ιδιος κινητηρας ειναι 1800 ακριβοτερος?
''Όμως, αντίθετα από ό,τι θα περίμενε κανείς για μια έκδοση με μοτέρ χαμηλού κυβισμού, η τιμή της αρχικής diesel GLA είναι υψηλή (29.770 ευρώ) και ανεβαίνει ακόμη περισσότερο με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας (32.303 ευρώ). Ενδεικτικά, η αντίστοιχη BMW X1 με 2λιτρο μοτέρ 116 ίππων κοστίζει 28.750 ευρώ, ενώ το Audi Q3 2,0 TDI με 31 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις, έχει κόστος 31.600 ευρώ. Εσείς τι λέτε;'' Οτι το αστέρι κάνει την διαφορά. χαχαχαχα
Εντελώς τυχαία την προηγούμενη εβδομάδα πήγα στην έκθεση της Mercedes το ειδα από κοντά το αυτοκινητό από ποιότητα βγάζει ματι αλλά από μοτερ και ήχο κάνει δυνατό και ψόφιο είναι.Άν έιναι να ρήξεις τόσα λεφτά στην αγορά και να ακούγεται σαν ταξι νομιζω το HONDA CRV 160 PS 2015 4X4 είνε πολλή καλύτερη και δυνατότερη επιλογή.Η τεχνολογία έχει φτάσει στο φεγγάρι ακομη αυτό τον κινητήρα θα έχει ιδιο με το juke, cuptur , dacia , pulsar , μονο με την σκέψη ότι πληρωσες Mercedes το εσωτερικό και το κλειδι Mercedes τζαμπα κύρος. Φυσικά κάτι γυναίκες τα κυκλοφορούν που δεν κατέχουν και πολλά από μηχανολογικα.Πρός Θεού δεν έχω κάτι με τής γνώσεις των γυναικών γιατί πλέον οδηγούν στις μεγαλουπόλεις καλύτερα και από άνδρες αλλά οι άνδρες που τις συνοδεύουν στις αντιπροσωπειες και οι αντιπρόσωποι δέν τα εξηγούν όλα.Εγω πάντως εάν έδινα τέτοιο ποσό για αυτοκινητο δεν θα επερνα το συγκεκριμένο με αυτό τον κινητήρα θα επερνα με το 220 που είναι Mercedes ο κινητήρας.
Μια παροιμια λεει οτι δεω φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια νοων νοειτο..........!!!!!!
Δεν συμφωνω με το ρεπορταζ για τους εσωτερικους χωρους. Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα αυτοκινητο στην αρχη την GLA. Μολις μπηκα και καθισα στη θεση του οδηγου επαθα καταθλιψη γιατι οι γυαλινες πλαινες επιφανεις ηταν πολυ μικρες οπως επισης και το παρμπριζ πραγμα το οποιο μειωνει την ορατοτητα. Μαλιστα το παρμπριζ πρεπει να ειναι 10 εκατοστα πιο κοντο απο το GETZ και το 206cc που εχω τωρα. Ειπα να δω και την Α μηπως και ηταν καλυτερα τα πραγματα. Καθισα στη θεση του συνοδηγου πρωτα και κολλησα. Δεν μπορουσα να κουνηθω καθολου. Ουτε τα ποδια μου ουτε το σωμα μου. Δεν ειμαι κοντος (1,85 υψος εχω) αλλα πραγματικα δεν μπορουσα να κουνηθω καθολου. Κατα τα αλλα για οσους νομιζουν οτι τα αυτοκινητα mercedes ειναι ακριβοτερα ειναι γεγονος. Αυτο ομως που πληρωνει καποιος ειναι το customization. Μπορεις να κανεις τα παντα να αλλαξεις τα παντα να διαλεξεις οποιον συνδυασμο θελεις. Για παραδειγμα πολλα κορεατικα και γιαπωνεζικα μοντελα εχουν 3 εκδοσεις οι οποιες βγαινουν με συγκεκριμενους κινητηρες χωρις να μπορεις να διαλεξεις αυτοματο κιβωτιο ζαντες κλπ. Μπορει καποιος απλα να θελει τη στανταρ εκδοση. Υπαρχουν και ψειρες που θελουν ιδιαιτερα πραγματα. Καλως ή κακως και το βασικο μοντελο περιλαμβανει το customization που καποιος ισως δεν το θελει. Για να το παρεχει ομως η εταιρεια αυτο εχει κοστος που μοιραζεται σε ολα τα μοντελα.
Εκτός του οτι θεωρώ πως ουσιαστικά καμία διαφορά δεν έχουν τα crossover από τα κοινά αμάξια για άσφαλτο, θα αγόραζα αντί για την GLA το Duster 1.5 4x4. ίδιος κινητήρας αλλά και 10 χιλιάρικα φθηνότερο το Duster και με τετρακίνηση που είναι και η ουσία όσων στρέφονται σε τέτοιου είδους αμάξια... Υπερτιμημένη η GLA δηλαδή και νομίζω πως πάνω από 20 χιλιάρικα δεν θα έπρεπε να κοστίζει εκτός εάν προσέφερε και τετρακίνηση όπως το Duster..
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ CRV TA ΑΛΛΑ Ι.Χ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ CRV 1)ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ 2)ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΕΙ 3)ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΡΑ 4)ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ 5)ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ 6)ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ 5)ΑΝΕΡΑΣΤΟ ΚΤΛ ΚΤΛ! MERCEDES IS MERCEDES!
πολύ ωραία όλα αλλά μήπως στα ίδια χρήματα να πάρει κάποιος το honda crv πού και 1600 είναι καί δυνατότερο είναι καί ποιο ευρύχωρο είναι και αν ποτέ σου πάθει κάτι δεν θα πρέπει η αντιπροσωπεία να το στείλει σε άλλα εταιρεία να το φτιάξουν?Όσο για το θέμα premium αυτοκινήτου είναι ποιό premium έχεις το ίδιο κινητήρα με ένα DACIA? λέω εγω τωρα χωρίς να με χαλάει να έχω το DACIA γιατί θα έχω λεφτά και για δεύτερο αυτοκίνητο. Μετα τιμής VM
Πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με δυναμικό σχεδιασμό τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Αλλά η τιμή πολύ αλμυρή, ειδικά με αυτόν τον κινητήρα. Δηλαδή με τον 1.6 diesel θα κοστίζει κανένα 5χίλιαρο παραπάνω;
Τελικά, τι αγοράζεις? Mercendes ή Renault?. Εγώ θα έλεγα ότι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο μαιμού. Πόσο μάλλον όταν πληρώνεις τόσα λεφτά.Παρ' ότι είναι ένα πανέμορφο cross over, μάλλον το έχουν αδικήσει.