Έχει την πιο πολυτελή καμπίνα & δύο οθόνες 10,25 ιντσών στάνταρ
Κάνει 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα και καίει όσο ένα μικρό στο ταξίδι
Πάει άνετα πάνω σε λάσπες χάρη στην τετρακίνηση 4MATIC
Κάθονται σαν βασιλιάδες στο πίσω κάθισμα 3 ενήλικες
Έχει την πιο πολυτελή καμπίνα & δύο οθόνες 10,25 ιντσών στάνταρ
Το AutoΤρίτη είναι το μοναδικό μέσο αυτοκινήτου στην Ελλάδα που διαθέτει Τμήμα Μετρήσεων (Test Center), το οποίο δοκιμάζει -με όργανα μέτρησης- τις επιδόσεις, τους χώρους, την κατανάλωση καυσίμου καθώς και πολλές άλλες παραμέτρους κάθε αυτοκινήτου. Όλα τα δεδομένα καταχωρούνται σε ειδική βάση και από εκεί προκύπτουν οι καλύτεροι κάθε κατηγορίας.
Όσον αφορά όλα τα πετρελαιοκίνητα SUV που έχουμε δοκιμάσει, η GLB στην έκδοση 220 d 4MATIC βρίσκεται στην πρώτη θέση χάρη στην υψηλή βαθμολογία που παίρνει στις περισσότερες κατηγορίες που ανήκουν στο τετράπτυχο κατανάλωση, χώροι, επιδόσεις, vfm.
Ένας τομέας στον οποίο η Mercedes GLB παίρνει άριστα είναι ο εσωτερικός της διάκοσμος, αφού χάρη στον πολυτελή και ποιοτικό χαρακτήρα του, έχει βαθμολογηθεί με 92%, την κορυφαία βαθμολογία ανάμεσα σε όλα τα diesel SUV που έχουν αξιολογηθεί. Η αίσθηση πολυτέλειας και στιβαρότητας είναι αυτή που περιμένεις από μία Mercedes με τα υλικά, την συναρμογή και το φινίρισμα να είναι σε υψηλό επίπεδο. Έκδηλο είναι και το hi-tech υπόβαθρο, το οποίο εκφράζεται από δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και μία του συστήματος multimedia, το οποίο ο οδηγός χειρίζεται είτε μέσω της αφής, είτε με μπουτόν από το τιμόνι. Επίσης, ο οδηγός (με την GLB σε στάση) και οι επιβάτες μπορούν να παίξουν παιχνίδια όπως Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3 καθώς και κουίζ μέσω των οθονών και των πλήκτρων ελέγχου αφής που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι.
Κάνει 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα και καίει όσο ένα μικρό στο ταξίδι
Πηγή ισχύος της GLB 220 d 4MATIC είναι ένας 2λιτρος turbodiesel κινητήρας που αποδίδει 190 άλογα και 400 Nm ροπής και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Στις μετρήσεις μας είδαμε ότι, η GLB είναι πολύ οικονομική σε κατανάλωση, αφού παρότι το μοτέρ δεν είναι εξηλεκτρισμένο, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,1 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι, η κατανάλωση πέφτει στα 4,2 λτ./100 χλμ., δηλαδή μπορεί κάποιος να ταξιδέψει για 100 χλμ. πληρώνοντας λιγότερα από 7 ευρώ σε πετρέλαιο. Αξίζει να σημειώσουμε πως χάρη στο 60 λτ. ρεζερβουάρ, η GLB μπορεί να κάνει 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα.
Πάει άνετα πάνω σε λάσπες χάρη στην τετρακίνηση 4MATIC
Η κίνηση στην GLB μεταδίδεται και στους 4 τροχούς αφού το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4ΜΑΤΙC που, αυτόματα, μοιράζει συνεχώς τη ροπή από 100% μπροστά μέχρι και 50/50 εμπρός-πίσω. Το σύστημα τετρακίνησης σε συνδυασμός με την ανάρτηση, τους κοντούς προβόλους, της καλής απόστασης από το έδαφος και των καλών γωνιών (18ο προσέγγισης, 13,9ο ράμπας και 18,3ο φυγής), επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με άνεση, σε λάσπες, νερολακκούβες και κακοτράχαλα ανισόπεδα σημεία.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις |