Αποκλειστικά σε εξηλεκτρισμένα μηχανικά σύνολα, μεγαλύτερη σε διαστάσεις και πιο επιβλητική σχεδιαστικά, η νέα Mercedes GLC δίνει φρεσκάδα ανανέωσης στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελών SUV ως ένα απόλυτα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο.
Έχει οθόνη από S-Class και σαρωτή αποτυπωμάτων που σε «θυμάται»
Η νέα Mercedes GLC έχει ξεκινήσει την εμπορική πορεία της στην ελληνική αγορά σε δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις, δύο βενζίνης (GLC 200 4MATIC και GLC 300 4MATIC) και μία diesel (GLC 220d 4MATIC), με αρχικό κόστος 66.500 ευρώ. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, άρα και πιο ευρύχωρο στο εσωτερικό, το premium D-SUV φημίζεται για τον hi-tech προσανατολισμό της καμπίνας του. Δεσπόζει η αλά tablet οθόνη αφής των 11,9 ιντσών που δίνει άρωμα... ναυαρχίδας, μιας και προέρχεται απευθείας από την υπερπολυτελή S-Class. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, με διαγώνιο 12,3 ίντσες. Κατά τα άλλα, ξεχωρίζουν digital ανέσεις, όπως η ασύρματη φόρτιση και ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων που αποθηκεύει τα προφίλ με τις ρυθμίσεις του κάθε οδηγού.
Σε ταχύτητες έως 8 χλμ./ώρα εμφανίζεται η εικόνα κάτω από τη GLC και από 8 έως 20 χλμ./ώρα το σύστημα δείχνει μπροστά. Η εικόνα της κάμερας απενεργοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες.
Έχει τετραδιεύθυνση και διαφανές καπό που σου «δείχνει» το δρόμο
Το πληρέστατο τεχνολογικό προφίλ της νέας Mercedes GLC ενισχύεται από τα συστήματα ασφαλείας που εξοπλίζουν το θηριώδες μεσαίο SUV. Σε προαιρετικό εξοπλισμό, προσφέρονται η αερανάρτηση AIRMATIC και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Κινούμενοι με ταχύτητα κάτω από 60 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί έχουν αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς, ενώ κατά την στάθμευση έως και 4,5 μοίρες αντίθετα προς τη γωνία μπροστινού άξονα. Κάπως έτσι, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 90 εκατοστά στα 10,9 μέτρα, το μεταξόνιο δηλαδή «κονταίνει», με τις μανούβρες να ολοκληρώνονται με περισσότερη ευκολία.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν έξτρα τεχνολογίες που αναβαθμίζουν τον off-road χαρακτήρα της νέας Mercedes GLC. Πρώτη και κύρια, η υπηρεσία «Transparent Bonnet» που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «διαφανές καπό». Ενεργοποιώντας το off-road drive mode, η κεντρική οθόνη κάνει εικονική αναπαράσταση από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της θέσης διεύθυνσης τους. Επί του πρακτέου, ο οδηγός μπορεί να βλέπει και να αποφεύγει έγκαιρα μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες. Στην ίδια κατεύθυνση βλέπουμε το πακέτο «Off-road Engineering» το οποίο αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά. Last but not least, η νέα GLC εξοπλίζεται και με σύστημα «Trailer Maneuvering Assist» μέσω του οποίου ρυθμίζεται αυτόματα η γωνία διεύθυνσης του ρυμουλκούμενου οχήματος μέχρι την ταχύτητα των 5 χλμ./ώρα και σε ανηφόρα κλίσης έως και 15%.