Mercedes: Τρακάρει τα ηλεκτρικά της για να δείξει την ασφάλειά τους!
4.290 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2023)
- Η πρώτη εταιρεία που διεξήγαγε δημοσίως δοκιμές πρόσκρουσης ηλεκτρικών.
- Τράκαρε μετωπικά με 56 χλμ./ώρα μία EQA με μία EQS.
- Μικροί τραυματισμοί στα ανδρείκελα.
- Το μπροστά μέρος «τσαλακώνεται» για να προστατεύσει μαζί με τα άλλα συστήματα.
Η Mercedes θέλει να αποδείξει στο κοινό πως τα αμιγώς ηλεκτρικά της αυτοκίνητα (EQ) είναι και αυτά εξαιρετικά ασφαλή και αυτός είναι ο λόγος που η luxury γερμανική μάρκα δεν δίστασε να γίνει η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων που διεξήγαγε δημοσίως δοκιμές πρόσκρουσης με πρωταγωνιστές δικά της μοντέλα.
Όλα όσα διαδραματίστηκαν πριν, μετά και κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης της Mercedes έχουν αποτυπωθεί και αναλυθεί σε ένα βίντεο από την εταιρεία, το οποίο μπορείτε να δείτε στο τέλος του κειμένου. Σε αυτό πρωταγωνιστεί μία Mercedes EQA και μία EQS, που συγκρούστηκαν μετωπικά με ταχύτητα 56 χλμ./ώρα, κάτι που σημαίνει πως η συνδυαστική ταχύτητα πρόσκρουσης ήταν 112 χλμ./ώρα. Η Mercedes έκανε τη δοκιμή, με τα δύο αυτοκίνητα να τρακάρουν μετωπικά αλλά κατά το ήμισυ του πλάτους του εμπρόσθιου μέρους.
Η Mercedes λέει ότι επέλεξε αυτή τη συγκεκριμένη διάταξη επειδή αντικατοπτρίζει ένα είδος ατυχήματος που μπορεί να συμβεί σε επαρχιακούς δρόμους, ειδικά όταν ένα όχημα προσπαθεί να προσπεράσει. Η ταχύτητα επιλέχθηκε για να αντικατοπτρίζει το υποθετικό σενάριο ότι και τα δύο οχήματα πιθανότατα θα πατούσαν τα φρένα πριν από τη σύγκρουση.
Όπως είναι φυσικό τα μπροστινά τμήματα των δύο αυτοκινήτων καταστράφηκαν, κάτι που όμως έχει τη σημασία του για θέματα ασφάλειας. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, ο μεγάλος αντίκτυπος που είχε το τρακάρισμα στο μπροστινό μέρος των δύο αυτοκινήτων ήταν σκόπιμος, αφού το μπροστινό μέρος των οχημάτων προορίζεται να τσαλακώνεται για την προστασία τόσο των επιβατών όσο και των μπαταριών.
Ελέγχονται διεξοδικά τα ανδρείκελα
Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα ανδρείκελα που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτό το τεστ σύγκρουσης, καθώς όλα σύμφωνα, με την γερμανική μάρκα, εμφάνισαν χαμηλό κίνδυνο σοβαρών τραυματισμών. Για την ιστορία να πούμε πως η Mercedes στο συγκεκριμένο τεστ χρησιμοποίησε τέσσερα ανδρείκελα που είχαν σκοπό να προσομοιώσουν γυναίκες επιβάτες και ένα που προσομοίωνε άντρα επιβάτη.
Πολλά τα χαρακτηριστικά που συμβάλουν στην ασφάλεια
Εν τω μεταξύ, τα συστήματα ασφαλείας που εξοπλίζουν τα ηλεκτρικά της Mercedes λειτούργησαν επίσης. Τέλος, ενώ η δομή του αμαξώματος απέτρεψε σοβαρές ζημιές στις μπαταρίες, η φιλοσοφία πολλαπλών σταδίων προστασίας που εφαρμόζει η μάρκα απέτρεψε τη ζημιά στο υπόλοιπο σύστημα. Για να επιτύχει αυτό το είδος ασφάλειας, η Mercedes χρησιμοποιεί μια ποικιλία τεχνικών. Αυτές περιλαμβάνουν το διαχωρισμό της θετικής και αρνητικής καλωδίωσης του συστήματος κίνησης και τη χρήση ενός συστήματος αυτοελέγχου υψηλής τάσης που απενεργοποιείται αυτόματα όταν ανιχνεύσει μια ισχυρή σύγκρουση για να διασφαλιστεί ότι το ηλεκτρικό όχημα είναι ασφαλές πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα ατύχημα.