Συγκεκριμένα, με την ετήσια έκθεση Best Global Brands για το τρέχον έτος που δημοσιεύεται από την Interbrand, η Nissan κατετάγη ως το 39ο πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με την περσινή κατάταξη (43η θέση) και με την αξία του εμπορικού της σήματος να εκτοξεύεται πάνω από τα 11,53 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα η Interbrand έχει αναγνωρίσει τη Nissan ως μία από τις πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως, για επτά συναπτά έτη, με την αναγνώριση αυτή να αντικατοπτρίζει ιδιαίτερα την προσήλωση της εταιρείας στο όραμα της Ευφυούς Κινητικότητας (Nissan Intelligent Mobility), σύμφωνα και με τις πρόσφατες παρουσιάσεις νέων προϊόντων, όπως το υβριδικό σύστημα e-POWER και η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης ProPILOT.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.