ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετά τα Yaris & Corolla Cross, τώρα ήρθε και Starlet Cross;

 Σχολιάστε 
90.752 Επισκέψεις στο άρθρο (6/8/2024)
Μετά τα Yaris & Corolla Cross, τώρα ήρθε και Starlet Cross;
3 Φωτογραφίες »

- Όνομα βαρύ αλλά δε θα το δούμε στην Ευρώπη
- Με μήκος κάτω από 4 μέτρα θα έμπαινε σφήνα στα Yaris Cross & Aygo X
- 1.500άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ 105 ίππων & τιμή κάτω από 15 χιλιάρικα

Όνομα βαρύ αλλά δε θα το δούμε στην Ευρώπη

Το όνομα Starlet δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ο παππούς του Yaris αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα στη χώρα μας και όχι μόνο και δημιούργησε μια ολόκληρη γενιά Toyoτάκιδων. Η επιστροφή του πραγματοποιήθηκε πριν από μερικά χρόνια στην αγορά της Νότιας Αφρικής και τώρα ήρθε η στιγμή της SUV εκδοχής του.

Με μήκος κάτω από 4 μέτρα θα έμπαινε σφήνα στα Yaris Cross & Aygo X

Το όνομα Starlet Cross του ταιριάζει γάντι, καθώς το μήκους 3.995 εκατοστών μοντέλο, θα ταίριαζε γάντι στην γκάμα της Toyota, μπαίνοντας ανάμεσα στο μίνι Aygo X (3,7 m) και το best seller στη χώρα μας Yaris Cross (4,18 m). Όμως για πολλούς φίλους της φίρμας στη χώρα μας, το νέο μοντέλο δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Όπως και το απλό Starlet (αδερφάκι του Suzuki Baleno), το Starlet Cross λανσαρίστηκε στην αγορά της Νότιας Αφρικής και βασίζεται στα ινδικά Toyota Urban Cruiser Taisor και Suzuki Fronx.

Η επιλογή του ονόματος δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση, καθώς το παλιό Starlet ήταν ιδιαίτερα αγαπητό στην αγορά της Νότιας Αφρικής και καθώς το Yaris Cross δε διατίθεται εκεί, δε θα προκαλούσε η ονομασία κάποιο μπέρδεμα μεταξύ των μοντέλων.


Με καλό εξοπλισμό άνεσης το εσωτερικό του Starlet Cross.
3 Φωτογραφίες »

Με καλό εξοπλισμό άνεσης το εσωτερικό του Starlet Cross.

1.500άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ 105 ίππων & τιμή κάτω από 15 χιλιάρικα

Έτσι λοιπόν, το νέο SUVάκι προσφέρεται αποκλειστικά με έναν 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 105 ίππων και 138 Nm ροπής, συνδυαζόμενο με χειροκίνητο 5άρι ή αυτόματο 4άρι κιβώτιο που δίνει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς.

Όσο για τον εξοπλισμό, αυτός κρίνεται ικανοποιητικός, με οθόνη αφής 7-9 ιντσών, θύρες USB, έως και ασύρματο φορτιστή και κάμερα οπισθοπορείας (στην πλούσια δεύτερη έκδοση). Ωστόσο η βασική έκδοση έχει 2 μόλις αερόσακους που γίνονται 6 στην πλούσια, ενώ πέρα από ABS και ESP, δεν προσφέρεται κανένα άλλο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) όπως αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κλπ.

Autotriti.gr
Citroen