Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τέλος τα μικρά ηλεκτρικά & τώρα μόνο SUV;

3.054 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2021)

Τα επόμενα ηλεκτρικά μικρά φαίνεται πως θα είναι μόνο υπερυψωμένα, αφού τα SUVάκια είναι πιο hot και τα θέλει το κοινό. Γιατί όμως να μπει στο χρονοντούλαπο η σημερινή best seller κατηγορία;

Αν οι πρώτες ειδήσεις για το επερχόμενο VW ID.2 είναι ένδειξη, τότε ο αντικαταστάτης του Polo στην ηλεκτρική γκάμα της VW θα είναι ένα μικρό SUV. Τα SUV σαρώνουν την αγορά, όμως τα μικρα είναι η κατηγορία με την μικρότερη κάμψη. Τα μεσαία έχουν σχεδόν πεθάνει, με μόνα τα premium να κάνουν πωλήσεις, και αυτά στα εταιρικά, ενώ και τα μικρομεσαία πολιορκουνται από όλες τις πλευρές.

Από τη μία τα μικρομεσαία SUV, αμέσως ανταγωνιστικά, αφού βασίζονται στα ίδια μηχανικά, αλλά προσφέρουν καλύτερους χώρους, άνεση, ποιότητα και εικόνα, και από την άλλη τα μικρά SUV, που παρότι συγγενεύουν με τη μικρότερη κατηγορία, έρχονται στην ίδια τιμή αλλά με ίδιους χώρους και όλα τα πλεονεκτήματα των SUV.

Τα μικρά φαίνεται να αντέχουν, κυρίως λόγω τιμής, αφού δεν υπάρχει SUV που να αποπροσανατολίζει τον αγοραστή αυτής της κατηγορίας. Όμως αυτό φαίνεται πως τελειώνει. Όχι γιατί εμφανίζεται κάτι να τα χτυπήσει, αλλά γιατί οι κατασκευαστές φαίνεται πως στην μετάβαση προς τα ηλεκτρικά, απλά θα παραλείψουν την μικρή όπως την ξέρουμε.

Οι πρώτες ειδήσεις για το ID.2, φαίνεται πως είναι ενδεικτικές. Η VW, με παράδοση δεκαετιών στην κατηγορία με το Polo, φαίνεται πως στο μοντέλο κάτω από το μικρομεσαίο ID.3 θα έχει ένα SUV. Και μάλιστα με πολύ πιο έντονο SUV χαρακτήρα από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό της μοντέλο. Δηλαδή με εμπρός καπό που ξεχωρίζει από τους άλλους όγκους, σε αντίθεση με τα ID.3 και ID.4 που παρά τις κατηγορίες στις οποίες έχουν ανατεθεί, μικρομεσαία και SUV αντίστοιχα, μοιάζουν περισσότερο με πολυμορφικά.

To ζουμί είναι όμως πως μαζί με το ID.2 ο όμιλος ετοιμάζει άλλα τρία μοντέλα, ένα για κάθε μάρκα, Audi, SEAT, Skoda, και όλα φαίνεται πως θα είναι SUV. Και εντάξει, ξέραμε πως το Α1 τελείωσε, όμως τι γίνεται με Ibiza και Fabia; Μήπως είναι και αυτά τα μοντέλα στο τέλος της ζωής τους όχι μόνο ως ονόματα αλλά και ως ιδέες, με την έλευση των ηλεκτρικών;

Πιθανώς ένα σκαλί πιο κάτω, στα μίνι, το ID.1 δηλαδή, να δούμε ένα πιο ευρύχωρο μίνι, που να καλύπτει το κενό, όμως η μικρή κατηγορία όπως την ξέρουμε εμφανώς φαίνεται να κλείνει τον κύκλο της.

Εσείς θέλετε και στα ηλεκτρικά μικρό αυτοκίνητο; Είναι η τιμή ή η ουσία του μικρού που σας κρατάει στην κατηγορία; Και τελικά αν όλα μετατραπούν σε SUV σας πειράζει; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
OPEL