ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως παράγινε το κακό με τις λαδιέρες στους δρόμους;

Μήπως παράγινε το κακό με τις λαδιέρες στους δρόμους;

2.818 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2022)

Εσείς έχετε προσέξει ότι πλέον κυκλοφορούν όλο και περισσότερα σχετικά καινούργια αμάξια που καίνε λάδια δίχως αύριο; Πως περνούν ΚΤΕΟ αυτά τα οχήματα και τι γίνεται στους τροχονομικούς ελέγχους;

Γεμίσαμε λαδιέρες και κανείς δε νοιάζεται!

Είναι αλήθεια ότι ανέκαθεν κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους είτε σαράβαλα μιας αλλης εποχής που ήταν «φυσιολογικό να καίνε και λίγο λαδάκι», είτε κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα που η εξάτμισή τους ήταν πιο παραγωγική και από φουγάρο ψησταριάς. Κάτι όμως έχει αλλάξει τον τελευταίο καιρό.

Σε μια καθημερινή βόλτα στους (πάντα πηγμένους) δρόμους της πρωτεύουσας, θα συναντήσεις πολλά αυτοκίνητα του τρέχοντος αιώνα να βγάζουν μπλε καπνό από την εξάτμισή τους. Μιλάμε για αυτοκίνητα αρκετά σύγχρονης τεχνολογίας, πολλές φορές νεότερα της δεκαετίας, που σε κάθε πάτημα του γκαζιού και όχι μόνο βγάζουν σωστά ντουμάνια, κάνοντας τη ζωή των οδηγών που ακολουθούν ή και των πεζών, κατοίκων της περιοχής, ανυπόφορη.

Το ζήτημα όμως είναι για ποιο λόγο φτάσαμε εδώ και αμέσως δύο είναι οι κύριες σκέψεις που έρχονται στο νου. Αρχικά θα πει κανείς ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν γνωστή «λαδιέρα», ότι μετά από Χ χιλιάδες χλμ. βγάζαν προβλήματα και έκαιγαν λάδια κλπ.. Όμως αν κοιτάξει κανείς γύρω του, θα δει ότι μόνο συγκεκριμένης μάρκας δεν  είναι τα αυτοκίνητα που θα δει στο δρόμο να καίνε λάδια. Θα δει από ευρωπαϊκά τούρμπο, μέχρι ιαπωνικά ή κορεάτικα ατμοσφαιρικά, οπότε αυτό το επιχείρημα δεν έχει και πολλή βάση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η δεύτερη σκέψη έχει να κάνει με την κακή συντήρηση και εδώ ήδη φαίνεται πως πετύχαμε διάνα. Δυστυχώς η κρίση με τα πανάκριβα καύσιμα τράβηξε την προσοχή (και τα χρήματα) των οδηγών από την σωστή φροντίδα των οχημάτων τους, στο να μπορούν απλά να βάλουν ένα 50άρικο καύσιμα για να βγει η βδομάδα! Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για οχήματα περίπου 10ετίας ή και παραπάνω που έχουν διπλάσια κατανάλωση από ένα σύγχρονο ήπια υβριδικό ή υβριδικό όχημα.

Και κάπως έτσι βρεθήκαμε με αυτοκίνητα που μπορεί να δουλεύουν με τα ίδια λάδια για 2-3 ή ακόμα και παραπάνω χρόνια, χρησιμοποιούν το ίδιο φίλτρο λαδιού, ενώ τα μπουζί υπολειτουργούν μετά από τουλάχιστον 5 χρόνια στο αυτοκίνητο. Και μιλάμε για τη «βασική» συντήρηση, όχι για μικροζημιές που δεν επισκευάζονται ποτέ αφού το αμάξι «πάει ακόμα». 

Σε όλα αυτά μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε και τους οδηγούς που δεν έχουν... ιδέα. Εφόσον μιλάμε για ανθρώπους που αδιαφορούν για τη συντήρηση του οχήματός τους, δεν μπορούμε να πιστεύουμε ότι θα «προσέξουν» τι βγάζει η εξάτμισή τους, ή ακόμα και αν τύχει, δεν θα δώσουν καμία σημασία, πιστεύοντας ότι δεν υπάρχει λόγος να φτιαχτεί, αφού δουλεύει, ενώ οι πιο «έμπειροι» μαζί με βενζίνη θα προσθέτουν και λάδι στο μοτέρ.

Εσείς όμως τι λέτε; Έχετε προσέξει κάτι τέτοιο στους ελληνικούς δρόμους; Πιστεύετε ότι έχει να κάνει με αδιαφορία ή οικονομική αδυναμία των ιδιοκτητών; Και η πολιτεία τι κάνει σε αυτή την περίπτωση; Γίνονται έλεγχοι στα ΚΤΕΟ ή τους δρόμους;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
SEAT KATOXOS