ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί πρέπει να δούμε μια Giulia station;

3.550 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2020)

Αν βγαίνει στέισον το Arteon, τι δικαιολογία έχει η Giulia να αρνείται μια στέισον έκδοση; Εσείς τι λέτε, θα θέλατε μια Giulia στέισον;


Γιατί πρέπει να θέλεις μια στέισον Giulia στην αγορά ακόμη και αν δεν έχεις κανένα σκοπό να την αγοράσεις; Και αν η VW μπορεί να λανσάρει το Arteon ως στέισον, γιατί η Alfa επιμένει να αρνείται να μας δώσει στέισον Giulia;
 
Η έκδοση Shooting Brake του Arteon μπορεί να είναι βασικά στέισον, όμως την αμαρτία του ομίλου να κάνει κατάχρηση όρων και να βαφτίζει τα μοντέλα του με πιο ελκυστικά ονόματα, θα του τη συγχωρήσουμε αυτή τη φορά.
 
Γιατί είναι μια σημαντική κίνηση για την κατηγορία. Με τις μεσαίες μπερλίνες να πιέζονται από όλα τα νέα SUV που ξεφυτρώνουν, το ότι η VW λανσάρει τώρα, και μάλιστα όψιμα στη ζωή του Arteon μια στέισον έκδοση, έχει άλλο βάρος. Δείχνει πως παρά την πίεση, υπάρχει ενδιαφέρον στην αγορά όταν το σχήμα είναι πιο πρακτικό, πιο ιδιαίτερο από το σεντάν τριών όγκων.
 
Η VW έχει στην κατηγορία φυσικά το Passat στην στέισον έκδοση, και θα έλεγε κανείς πως αυτό καλύπτει την αγορά. Το ότι βάζει το Arteon στα στέισον δείχνει ότι υπάρχει ενδιαφέρον και για κάτι παραπάνω, ώστε τη στιγμή που βρίσκεται στο κορύφωμα της δαπάνης της για ηλεκτρικά μοντέλα, να λανσάρει ένα νέο στέισον μεσαίο αυτοκίνητο.
 
Και αν κάποιος πρέπει να πάρει μυρωδιά τι «παίζει», αυτή είναι η Alfa Romeo. Όσο διαφορετική και να είναι η Giulia από το Arteon κάτω από τα «ρούχα», τελικά απευθύνεται (και) στο ίδιο κοινό, που θέλει κάτι πιο εμφανίσιμο, διαφορετικό και σπορ από το τυπικό βαρετό μεσαίο σεντάν.
 
Η Alfa έχει αρνηθεί επανειλημμένως να λανσάρει στέισον έκδοση της Giulia, πιθανώς για να μη χαλάσει την «αγνότητα» του μοντέλου και να μην της προσδώσει κανέναν χρηστικό χαρακτήρα, πιθανώς γιατί δεν υπάρχουν χρήματα για την εξέλιξη της στέισον έκδοσης.
 
Όμως αν η VW βλέπει αγορά, τότε η Alfa πρέπει να ορμήξει. Γιατί αν ένα στεισον Arteon μπορεί να πουλήσει, τότε σίγουρα θα πουλήσει και μια στεισον Alfa. Και αυτό θα ενισχύσει τα οικονομικά της μάρκας, θα ρίξει το κόστος παραγωγής της Giulia και θα κάνει την παρουσία της μεγαλύτερη στην αγορά, με ότι θετικό αυτό σημαίνει για την Alfa Romeo.
 
Τι λέτε λοιπόν; Μήπως είναι ώρα η Alfa να αναθεωρήσει και να μας δώσει μια Giulia στέισον; Ακόμη και αν στην Ελλάδα δεν την αγοράσουν πολλοί; Τι λέτε; Είναι η κίνηση της VW με το Arteon κάτι που ταιριάζει στην Alfa;

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH