Ο υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας 1.6 λτ. που χρησιμοποιείται στο μονοθέσιο F1 της Μercedes θα αποδίδει 748 ίππους και θα συνδυάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Mία Formula 1 για το δρόμο
2.866 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2017)
Το Project One αναμένεται στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο και αν μοιάζει με το σχέδιο αυτό του Yicheng Fan, τότε θα τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω του! Δείτε το και μάθετε περισσότερα! Πώς σας φαίνεται;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο άνθρωπος πίσω από αυτό το ψηφιακό σχέδιο είναι ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Yicheng Fan. Ο ίδιος εμπνεύστηκε από το στυλ που έχει υιοθετήσει η Mercedes-AMG στα τελευταία της μοντέλα αλλά και από το δόγμα «λιγότερα σημαίνει περισσότερα».
Η εμφάνιση του αυτοκίνητου χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα καινοτόμα και πρωτοποριακή λόγω του πολύ κεκλιμένου παρμπρίζ και της γυάλινης οροφής. ¶λλα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει είναι οι μεγάλοι εισαγωγείς αέρα, τα σπορτίφ φωτιστικά σώματα πορείας και τα μυώδη εμπρός και πίσω φτερά του. Δεν υπάρχουν πουθενά πλαϊνοί καθρέπτες, κάτι που σημαίνει ότι όπως και η McLaren 720S, θα χρησιμοποιεί μικρές κάμερες. Το πίσω του μέρος είναι και αυτό πολύ ιδιαίτερο και χαρακτηρίζεται από ένα λεπτό κάθετο φωτιστικό σώμα και ένα επιθετικό διαχύτη.
Όσο περνάει ο καιρός έχουμε όλο και περισσότερες λεπτομέρειες. Ο υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας 1.6 λτ. που χρησιμοποιείται στο μονοθέσιο F1 της Μercedes θα αποδίδει 748 ίππους και θα συνδυάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο από αυτούς θα δίνουν κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ οι άλλοι δύο θα είναι για το τούρμπο και για τον στροφαλοφόρο άξονα. Αυτή η τετράδα ηλεκτροκινητήρων θα αποδίδει 408 ίππους, ενώ η συνδυαστική ισχύς θα είναι 1.020 ίπποι. Το όριο περιστροφής του θα φτάνει τις 11.000 στρ./λεπτό.
Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες το βάρος του διθέσιου hypercar από το Affalterbach θα ζυγίζει λιγότερο από 1.315 κιλά ενώ θα μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά για 48 χλμ.
Θα παραχθούν μόλις 275 αντίτυπα ενώ αυτά που προορίζονταν για την Αμερικάνικη αγορά έχουν ήδη ξεπουληθεί παρά τη δυσθεώρητη τιμή των $2.4 εκατ. (2.2 εκατ. ευρώ). Βέβαια όλη αυτή η δύναμη και όλη αυτή τεχνολογία έχουν και ένα αντίτιμο πέραν του κόστους αγοράς. Επειδή στην ουσία πρόκειται για έναν κινητήρα Formula 1, τοποθετημένο σε ένα αυτοκίνητο δρόμου, θα πρέπει κάθε 50.000 χλμ. να του γίνεται μια εκτενής συντήρηση από την AMG.
Πώς σας φαίνεται;