Έχουμε δει κατά καιρούς «μοναδικές» νεκροφόρες, με αποκορύφωμα προσφάτως την ελληνική BMW M5. Τι συμβαίνει όμως όταν τα… γκάζια μπλέκουν με πιο… πράσινες τεχνολογίες;
Ποιος δεν θα ήθελε να κάνει μια βόλτα με μια Mustang; Οκ σίγουρα όλοι θα γούσταραν το ουρλιαχτό του αγαπημένου V8, ωστόσο κανείς δεν θα σνόμπαρε και τα 300 άλογα της ηλεκτροκίνητης Mach-E με την άπλετη ροπή από το… 0 και τις εκρηκτικές επιδόσεις. Πως θα σας φαινόταν όμως μια… τελευταία βόλτα με μια Mustang;
Ναι, καλά διαβάσατε. Βρετανική φίρμα καταπιάνεται στη μετατροπή της ηλεκτρικής Mustang σε λιμουζίνα ή… νεκροφόρα. Μάλιστα οι ιδιοκτήτες της Coleman Milne, περηφανεύονται ως οι κορυφαίοι κατασκευαστές τέτοιων οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, και με τη σειρά «Etive» (όπως ονόμασαν τα δύο μοντέλα) έρχονται να κάνουν τη διαφορά.
Mustang Mach-E μετατροπή σε λιμουζίνα ή νεκροφόρα!
Και στις δύο περιπτώσεις λοιπόν θα χρησιμοποιηθεί η έκδοση της Mach-E με τη «μικρή» μπαταρία των 75 kWh, με την πραγματική αυτονομία να υπολογίζεται στα 320 χλμ. μιας και οι δύο αυτές μετατροπές θα έχουν έξτρα βάρος, νούμερο που ικανοποιεί αν σκεφτεί κανείς ότι τέτοιου είδους οχήματα πραγματοποιούν συνήθως μικρές αποστάσεις.
Η 6πορτη λιμουζίνα, έχει μήκος 6,28 μέτρα και μεταξύ άλλων θα μπορεί να εφοδιαστεί με φιμέ τζάμια παντού, διαχωριστικό τζάμι ανάμεσα στον οδηγό και την καμπίνα των επιβατών και τη δυνατότητα να κατεβαίνουν τα παράθυρα και των έξτρα θυρών. Τέλος, εκτός του οδηγού θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες, για ήσυχες βόλτες με στιλ και μπόλικη ροπή.
Όσον αφορά την νεκροφόρα, αυτή θα έχει όπως είναι αναμενόμενο τη θέση για τον νεκρό, η βάση της οποίας μπορεί να είναι και συρόμενη, χώρο για προσωπικά αφιερώματα, μια τεράστια γυάλινη οροφή, εσωτερικό φωτισμό, 3 κανονικές θέσεις επιβατών και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα.
Η εταιρεία, με εμπειρία 60 χρόνων σε τέτοιου είδους μετατροπές θα προσφέρει τα δύο μοντέλα τόσο σε αριστεροτίμονη, όσο και δεξιοτίμονη έκδοση. Η έγκριση τύπου τους αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στην άνοιξη, ώστε να ξεκινήσουν οι παραγγελίες των πρώτων μοντέλων.