H αλήθεια είναι πως η Mitsubishi δεν σημειώνει στην Ευρώπη την ίδια επιτυχημένη εμπορική πορεία σε αντίθεση με τη δυναμική πορεία που ακολουθεί στις ασιατικές -κυρίως- αγορές. Μάλιστα, όπως σημείωσε και o CEO της φίρμας Takao Kato, η αλλαγή στρατηγικής που εφαρμόστηκε το 2017 δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο κομμάτι των κερδών.
Σαν αποτέλεσμα, ο Kato πιστεύει πως είναι ώρα για μια ακόμη αλλαγή στις στρατηγική που ακολουθεί η φίρμα στην Γηραιά Ήπειρο και για αυτό δήλωσε πως, κάτω από αυτές τις συνθήκες, κάναμε μια αλλαγή στην πολιτική μας και δημιουργήσαμε μια «μικρή αλλά όμορφη γκάμα».
Ο Kato δεν έδωσε στο φως περισσότερες λεπτομέρειες για το τι θα περιλαμβάνει αυτή η νέα κατεύθυνση αλλά δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς η Mitsubishi θέλει να προσφέρει στην Ευρώπη μια μικρή γκάμα μοντέλων που εξακολουθούν να έχουν απήχηση. Το Outlander στην plug-in υβριδική του έκδοση θα είναι ένα από αυτά και σύντομα θα έρθει μάλιστα η νέα του γενιά.
Η πλήρης λίστα με τα μοντέλα που θα συνεχίσουν την πορεία τους στα μέρη μας δεν έχει αποκαλυφθεί. Η Mitsubishi αναφέρει πως το σχέδιό της θα ανακοινωθεί σε λίγες εβδομάδες, πιθανότατα, σύμφωνα με κάποιες αναφορές, στις 30 Ιουνίου.
δεν κατάλαβαινω πως σκευτονται αν...πως πουλαει η ντατσια η σκοντα ,ακομα και σουζουκι ,,,τι θελει η Ευρώπη ιδιαιτερο? ενα χατσμπακ και ενα Β suv 1200 κυβικά 100 και 140 ίππους τοσο δισκολο ειναι....κριμα
δεν κατάλαβαινω πως σκευτονται αν...πως πουλαει η ντατσια η σκοντα ,ακομα και σουζουκι ,,,τι θελει η Ευρώπη ιδιαιτερο? ενα χατσμπακ και ενα Β suv 1200 κυβικά 100 και 140 ίππους τοσο δισκολο ειναι....κριμα