6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μάχη κορυφής ανάμεσα στις δύο κορυφαίες εκδόσεις των Ford Mondeo και VW Passat.
Mondeo Vignale vs Passat
39.550 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2016)
Οι κορυφαίες εκδόσεις του Ford Mondeo Vignale και του VW Passat είναι 2,0 λτ. πετρέλαιο, προσφέρουν χλιδή και προκαλούν με τις επιδόσεις τους.
Για λίγους…H τιμή φυσικά των δύο μοντέλων είναι ανάλογα υψηλή των προδιαγραφών τους. To διακριτικό και χαμηλών σχεδιαστικών τόνων VW Passat των 240 ίππων είναι κατάτι πιο φθηνό με την τιμή του να είναι στα 45.000 ευρώ. Η πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Highline μεταξύ άλλων προσφέρει κλιματισμό 3 περιοχών, αυτόματο παρκάρισμα, ενεργό cruise control, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και LED προβολείς. Από την άλλη, το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Ford Mondeo Vignale, που ξεχωρίζει κυρίως από την «ψαρωτική» μάσκα και τα λογότυπα «Vignale» στα φτερά, κοστίζει 47.195 ευρώ. Η αγορά του συνοδεύεται από πολύ πλούσιο εξοπλισμό και από τις ειδικές υπηρεσίες Vignale μετά την αγορά (24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, service με υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης από το σπίτι και όχημα αντικατάστασης, καθώς και για όλη τη διάρκεια κτήσης δωρεάν πλύσιμο και υπηρεσία καλλωπισμού Premium Valet).
Καλύτερη κατανάλωση το MondeoΗ Ford υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. για το κορυφαίο diesel Mondeo Vignale, ενώ η VW κάνει λόγο για 5,3 λτ./100 χλμ. στο Passat. Στην πράξη αυτά τα νούμερα αποδεικνύονται ιδιαίτερα αισιόδοξα και μπορούν να επιτευχθούν μόνο σε ταξίδι με ταχύτητα κοντά στα 120-125 χλμ./ώρα. Όπως και να έχει το προσθιοκίνητο Mondeo Vignale καταφέρνει να είναι πιο οικονομικό, αφού η μέση τιμή της κατανάλωσης σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι στα 7,6 λτ./100 χλμ., όταν στο Passat κυμάνθηκε στα 8,2 λτ./100 χλμ. Πιο οικονομικό είναι το Mondeo και στο ταξίδι, αφού με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. έχει ταχύτητα 127 χλμ./ώρα και το Passat έχει 124 χλμ./ώρα. Το Mondeo πληρώνει 148,8 ευρώ τέλη και το Passat 166,8 ευρώ. Αμφότερα μπαίνουν ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο.
Ford Mondeo Vignale 2,0 TDCi Bi-turbo Powershift
+ Υπηρεσίες Vignale, ποιότητα κατασκευής-πολυτέλεια, άνεση, τεχνολογία, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά-τιμόνι, executive χαρακτήρας
- Τιμή, απουσία προγράμματος οδήγησης
VW Passat 2,0 TDI Bi-Turbo DSG7 4Motion
+ Διακριτικότητα, κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, τεχνολογίες
- Ελαφρύ τιμόνι, άνεση στις κακοτεχνίες, συγκρατημένη σχεδίαση
Εξοπλιστικά high-lights Ford Mondeo Vignale 2,0 TDCi Bi-Turbo
- Κατευθυνόμενοι προβολείς Ford Dynamic LED
- Πίσω ζώνες ασφαλείας εξωτερικών θέσεων με ενσωματωμένο αερόσακο
- Δερμάτινη επένδυση σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα
- Διάστικτα δερμάτινα καθίσματα (Perforated), θερμαινόμενα με 10 ηλεκτρικές ρυθμίσεις
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας που περιλαμβάνει τα Σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων, Σύστημα Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων, Σύστημα ελέγχου επαγρύπνησης του οδηγού
- Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Active City Stop) και Adaptive Cruise Control
- Ήχο-απορροφητικά κρύσταλλα για την πόρτα οδηγού και συνοδηγού
- Σύστημα Active Noise Cancelation
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι με μνήμη
- Σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος - Active Park Assist
- Σύστημα πολυμέσων SYNC II με 12 ηχεία και Navi
- Σύστημα MyKey
Εξοπλιστικά high-lights VW Passat 2,0 TDI Bi-Turbo
- Προβολείς LED για μεσαία και μεγάλη σκάλα
- Επενδύσεις καθισμάτων με δέρμα και Alcantara
- ErgoComfort καθίσματα εμπρός με 6 ηλεκτρικές ρυθμίσεις
- Kλιματισμός 3 ζωνών
- Τετρακίνηση 4 Motion
- Driving Profile Selection και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
- Σύστημα Pre Crash για προληπτική προστασία επιβατών
- Adaptive Cruise Control με Front Assist με City Emergency Braking
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού
- Σύστημα Multi-Collision Brake για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων
- XDS+ ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό εμπρός και πίσω
- Σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος Park Assist
- Σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνης αφής 6,5 ιντσών
Ford Mondeo Vignale
Σε αυτο το επιπεδο τιμης ποιος νοημων θα σκεφτει μεταξυ των δυο? Και μαλιστα vw πετραιλαιου? Αν εχεις 40+ χιλιαρικα θα πας σε ονοματα πολυτελειας οπως στα εξαιρετικα volvo στα επισης δυναμικα lexus η στα τρια γερμανικα ονοματα που λιβανιζουν οι παντες. Θα δωσεις 45 χιλ. ευρω για τον ασχημο σκαραβαιο passat οταν μαλιστα τον κυνηγα το σκανδαλο παραποιησεις ρυπων σε ολων τον πλανητη?Απλα μακρυα απο group γιατι δεν εχει καμια θεση στην κατηγορια...αυτοκινητο του λαου και πολυτελεια δεν ταιριαζουνν,πως να το κανουμε,θυμομαστε ολοι την φαπα που εφαγε με το phaeton,κανεις δεν την περνει στα σοβαρα...κανενα golf με σπρωξιμο ADAC και πολυ τους ειναι. Αν μεταξυ των δυο πρεπει να διαλεξω φυσικα παω στο ford,μονο που και αυτο ειναι πανακριβο και δεν κολλαει στην ταξη αυτη.
Καλά σοβαρά τώρα; Αυτό το άσχημο πράμα αυτό το πατημένο κρουασάν (vwpassat) τι μάχη να δώσει ρε παιδιά; ποιος σοβαρόςλατρης του αυτοκινήτου θα γυρίσει να το κοιταξει
γιατι δεν βαλατε εναν ιαπωνα και εναν γαλλο; παλι γερμανικα αυτοκίνητα μετοχες εχετε; η ειστε νοσταλγοί του μαρκο
Καλά αυτοκίνητα και τα δύο αλλά αν ημουν σε θέση να διαθέσω 40-50 χιλιάρικα για αυτοκίνητο,κανένα απο τα δύο.Θα πήγαινα προς jaguar xe ή alfa julia.
Είμαστε σοβαροί που θα δώσω κοντά 50,000 για ένα από τα δυο? Αν πάντως έπρεπε ντε και καλά να διαλέξω ένα από τα δυο, σίγουρα θα επέλεγα το FORD. Μακρυά από VW. Στην καλύτερη περίπτωση θα σου καίει 2 λίτρα λάδι σε κάθε αλλαγή. Το πιο σίγουρο είναι ότι θα συμπληρώνεις 1 λίτρο ανάμεσα στα servis. Kαι δεν μιλάω για τριξίματα, πεσμένα παράθυρα και ταπετσαρίες.
Το passat υπερτερεί συνολικά σε όλα τα επίπεδα έναντι του ανταγωνισμού, εκτός του σχεδιαστικού. Με βασικό κριτήριο επιλογής value/money ο οδηγός απολαμβάνει τεχνολογικά πλεονεκτήματα αντίστοιχης κατηγορίας BMW 4 με καμιά εικοσαριά χιλιάρικα όμως φθηνότερα.