Η Porsche είναι μια από τις εταιρείες αυτές που οι διαρροές κάνουν λόγο ότι προτιμούν σε πολύ μεγάλο ποσοστό τα μηχανικά κιβώτια σε σχέση με τα αυτόματα, γιατί τα πρώτα μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερες «συγκινήσεις» στους πελάτες της. Αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει τουλάχιστον όσον αφορά τις υβριδικές εκδόσεις.
Κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της τρίτης γενιάς Cayenne, ο μηχανικός της Porsche, Dr. Gernot Dollner δήλωσε σε ξένα μέσα ενημέρωσης ότι η εταιρεία δεν θα προσφέρει χειροκίνητα κιβώτια στα μοντέλα που θα είναι εξοπλισμένα με υβριδική τεχνολογία. Όπως ο ίδιος εξήγησε, τα υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μηχανικά σύνολα συνδυάζονται καλύτερα με τις αυτόματες μεταδόσεις.
Είναι γνωστό άλλωστε ότι τα αυτόματα είναι πιο οικονομικά στην κατανάλωση, έτσι, αν εξοπλίζεις κάποιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο είναι σαν να πηγαίνεις ενάντια σε αυτό που προσπαθείς να πετύχεις.
Τι θα αποφασίσει να κάνει όμως η γερμανική εταιρεία όταν κληθεί να δώσει υβριδική έκδοση στα πιο σπορ μοντέλα της (911, 991); Θα επιλέξει την χαμηλή κατανάλωση ή τις «συγκινήσεις»;