Ένα mainstream καθημερινό αυτοκίνητο μπορεί να μοιράζεται το DNA του με εξωτικές ή ακόμα και αγωνιστικές κατασκευές.
Μοντέλα που κρύβουν μέσα τους κάτι από τα supercars
24.882 Επισκέψεις στο άρθρο
Όλοι λατρεύουν τις επιδόσεις, την τεχνολογική αρτιότητα και την καυτή εμφάνιση των υπεραυτοκινήτων. Πόσοι όμως μπορούν να τα αποκτήσουν; Πριν βιαστείτε να απαντήσετε λίγοι σκεφτείτε μήπως το mainstream καθημερινό αυτοκίνητο μοιράζεται το DNA του με εξωτικές ή ακόμα και αγωνιστικές κατασκευές.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ειδικά όταν μιλάμε για τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση. Πράγματα που σήμερα μας φαίνεται δεδομένα και εκ των ουκ άνευ, κάποτε αποτελούσαν λύσεις ακριβές και προσιτές σε ελάχιστους κατασκευές. Πάρτε για παράδειγμα το ESP (Electronic Stability Program), που είναι ο από ηλεκτρονικής θεός – φύλακας άγγελος των οδηγών προλαμβάνοντας το ατύχημα με τη διατήρηση της πορείας του αυτοκινήτου όταν υπάρξουν υπερβολές. Το 1995 εμφανίστηκε στάνταρ στην Mercedes-Benz W140 (S-Class), ένα μοντέλο που αφορούσε ιδιαίτερα υψηλά βαλάντια . Σήμερα ακόμα και μίνι μοντέλα των 8.000 ευρώ διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό το ESP.
Τα παραδείγματα είναι πολλά, ακόμα και για συστήματα κίνησης, όπως στα υβριδικά Toyota της καθημερινότητας, που διαθέτουν ανάλογο σύστημα κίνησης με τα αγωνιστικά πρωτότυπα του Λε Μαν.
Το δικό σου supercar!Η ουσία είναι μία. Υπάρχουν μοντέλα, που διαθέτουν τεχνολογία και προδιαγραφές συγγενών τους υπεραυτοκινήτων, που δίνουν την ευκαιρία στους αγοραστές τους να απολαμβάνουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις, γνωρίζοντας πως η τεχνολογία του αυτοκινήτου τους δεν έχει και πολλά να ζηλέψει από μοντέλα, που κοστίζουν πολλαπλάσιες φορές περισσότερο.
Αυτό φυσικά είναι αποτέλεσμα της συνεχούς εξέλιξης και του ανταγωνισμού, που όχι μόνο βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των τεχνολογιών, αλλά ρίχνει και το κόστος. Φανταστήκατε ποτέ μέχρι σήμερα ένα μεσαίο μοντέλο με αερανάρτηση; Ε, η νέα Mercedes-Benz C-Class την προσφέρει, όπως και πολλές άλλες καινοτομίες και τεχνολογίες που λανσαρίστηκαν στην ναυαρχίδα της φίρμας S-Class. Ή ακόμα πόσοι ξέρουν πως ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας, που λανσαρίστηκε στο Ford Focus κινεί αυτούσιος το αγωνιστικό μονοθέσιο Formula Ford Ecoboost, που γυρίζει στο θρυλικό Νυρμπουργκρινγκ σε 7 λεπτά και 22 δλ. ήτοι γρηγορότερα από μια Ferrari Enzo, Lamborghini Aventador και Pagani Zonda!
H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta QV έχει τον ίδιο τούρμπο κινητήρα 1,75 TBI με την συλλεκτική και ακριβή Alfa Romeo 4C.