ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το επίσημο ντεμπούτο της στην πίστα θα κάνει η Nissan.

Tα νέα αυτοκίνητα της Gen2 θα ολοκληρώνουν ολόκληρο τον αγώνα χωρίς την παραδοσιακή αλλαγή οχημάτων στην μέση της διάρκειας.

Μπαίνει σε πίστα της Formula E η Nissan

2.105 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2018)

Το επίσημο ντεμπούτο της στην πίστα θα κάνει η Nissan, ξεκινώντας παράλληλα μία νέα συνεργασία με τη Royal Dutch Shell PLC, με την έναρξη του πρωταθλήματος της Formula E, που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα.

Όπως ανακοίνωσε επίσημα, η ομάδα της Nissan e.dams θα διεξάγει τρεις ημέρες δοκιμών στο Circuit Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας, μαζί με τις άλλες 10 ομάδες που θα συμμετάσχουν στην επόμενη σεζόν του αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωταθλήματος.
 
Ο πρωταθλητής της Formula E για τη σεζόν 2015-16 Sebastien Buemi και ο συνοδηγός του Alex Albon, θα αποτελέσουν το «δίδυμο» των οδηγών για τη Nissan e.dams κατά τη διάρκεια της δοκιμής της επόμενης εβδομάδας αλλά και στην επικείμενη σεζόν που ξεκινά στις 15 Δεκεμβρίου.
 
Από κει και πέρα, εκτός από τα ολοκαίνουργια, 2ης γενιάς (Gen2) αυτοκίνητα της Formula E, η επερχόμενη σεζόν θα περιλαμβάνει ένα νέο, καινοτόμο σχήμα αγώνα.
Συγκεκριμένα, τα νέα αυτοκίνητα της Gen2 θα ολοκληρώνουν ολόκληρο τον αγώνα χωρίς την παραδοσιακή αλλαγή οχημάτων στην μέση της διάρκειας, γεγονός που χαρακτήριζε τις προηγούμενες σεζόν. Οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους 200 κιλοβάτ ισχύος για το σύνολο του αγώνα, αλλά θα έχουν πρόσβαση σε 225 kW,  σε περιόδους του αγώνα, περνώντας από μία  ζώνη ενεργοποίησης.
 
Οι δύο λειτουργίες ισχύος θα υποδεικνύονται με την χρήση  διαφορετικών χρωμάτων σε ένα πρωτοποριακό σύστημα LED που θα ενημερώνει τον οδηγό. Επιπλέον, το πρωτοποριακό σύστημα FANBOOST θα επιτρέψει στους θεατές να ψηφίσουν για τον αγαπημένο τους οδηγό, με τους τρεις πρώτους να  έχουν στη διάθεσή τους  μέγιστη ισχύ 250 kW, για σύντομες περιόδους.
 
Για την πέμπτη περίοδο του πρωταθλήματος, όλοι οι αγώνες της Formula E θα έχουν προκαθορισμένο χρόνο 45 λεπτών συν ένα γύρο, αντί για έναν προκαθορισμένο συνολικό αριθμό γύρων.

Autotriti.gr
VW