ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην εξαγορά του 40% του γαλλικού εκδοτικού οίκου Challenges Group, προχώρησε η Renault.

Μπήκε στα ΜΜΕ η Renault λόγω αυτονομίας

1.923 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)

Στην εξαγορά του 40% του γαλλικού εκδοτικού οίκου Challenges Group, προχώρησε η Renault, μία κίνηση η οποία έχει άμεση σχέση με τον ερχομό των αυτόνομων αυτοκινήτων. Δείτε πως συνδέονται αυτές οι δύο κινήσεις.

Στην εξαγορά του 40% του γαλλικού εκδοτικού οίκου Challenges Group, προχώρησε η Renault, με την εταιρεία να προετοιμάζεται έτσι για τον ερχομό των αυτόνομων αυτοκινήτων.
 
Η Renault δήλωσε ότι είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που ασχολείται με τον χώρο των μέσων ενημέρωσης, αποσκοπώντας έτσι να προσφέρει στους πελάτες της ένα ευχάριστο περιβάλλον μέσα στο αυτοκίνητό τους, ιδιαίτερα από τη στιγμή που στο μέλλον θα είναι αυτόνομο και έτσι ο οδηγός δεν θα έχει την «υποχρέωση» να οδηγήσει το αυτοκίνητό του για να φτάσει στον προορισμό του.
 
Μπορεί τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα να μην είναι ακόμα έτοιμα, ωστόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες, (μέσα σε αυτές και η Renault) σκέφτονται πώς οι οδηγοί και οι επιβάτες θα χρησιμοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο που θα τους δώσουν τα υψηλότερα επίπεδα αυτονομίας.  
«Το έργο αυτό είναι απόλυτα σύμφωνο με τη στρατηγική της Groupe Renault, η οποία στοχεύει να προσφέρει νέες, υψηλής ποιότητας συνδεμένες υπηρεσίες και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών», δήλωσε ο CEO της Renault Carlos Ghosn και συνέχισε «Το έργο αυτό θα επιτρέψει σε εκατομμύρια οδηγούς και τους επιβάτες τους να έχουν πλήρη ελεύθερη πρόσβαση σε μια υψηλής ποιότητας πληροφόρησης και ανάλογου περιεχομένου», σημειώνοντας ότι οι μετακινούμενοι στην Ευρώπη περνούν σήμερα περίπου δύο ώρες την ημέρα στα αυτοκίνητά τους.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πάνω σε ένα πλήρες αυτόνομο αυτοκίνητο με την ονομασία Symbioz, ενώ έχει συνεργαστεί και με την εταιρεία Diavalet, η οποία παράγει προηγμένα συστήματα ήχου, αλλά και την εταιρεία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών Ubisoft που αναπτύσσει παιχνίδια ψυχαγωγίας για τους οδηγούς και τους επιβάτες.
 
Τέλος  να αναφέρουμε πως η Challenges Group είναι υπεύθυνη μεταξύ άλλων για την έκδοση ενός δημοφιλούς οικονομικού περιοδικού στη Γαλλία, ενώ εκδίδει και έντυπα σχετικά με την έρευνα, την επιστήμη και την ιστορία, ιδιοκτήτης της οποία είναι ο 91χρονος Claude Perdriel, ο οποίος θα συνεχίσει να κατέχει το 60% της εταιρείας.

ford
LINGLONG VS GOODYEAR