Λίγες μάρκες τολμάνε κάθε φορά να αλλάξουν τα πάντα σε ένα μοντέλο, και η Renault έχει την απαιτούμενη εμπειρία σε κάθε περίπτωση. Το νέο Megane, όμως, τι μπορεί να κάνει;
Η πιο ενδιαφέρουσα στατιστική της Renault είναι το γεγονός ότι το 90% των αγοραστών της μάρκας σήμερα είναι καινούργιοι. Δηλαδή μόλις ένας στους δέκα που αγοράζει Renault σήμερα είχε Renault και πριν. Οι άλλοι εννιά είναι νέοι στη μάρκα.Πράγμα που σημαίνει πως η Renault κλέβει αγοραστές από τις άλλες μάρκες περισσότερο από κάθε ανταγωνιστή της. Γι αυτό κι ο υπεύθυνος σχεδίασης της μάρκας, ο άνθρωπος που τα άλλαξε όλα για τη Renault, o Laurens van den Acκer, συγκρίνει το νέο Megane όχι μόνο με τον άμεσο ανταγωνισμό, αλλά και με μοντέλα της premium κατηγορίας ή και τελείως διαφορετικής λογικής.Η Renault τα βάζει με όλους και με όλα γιατί ακριβώς θέλει να κρατήσει αυτό το 90% για όσο περισσότερο γίνεται, καθώς αυξάνεται το κοινό της μάρκας, αφού ουσιαστικά πρέπει να το κερδίσει από την αρχή.Δεν είμαστε πια στην αλλαγή της χιλιετίας όπου οι ιδιοκτήτες Renault 19 τα αντάλλαζαν με το ολοκαίνουργιο Megane. Αυτό το Megane πρέπει να ξεπλύνει αμαρτίες του παρελθόντος κόβοντας κάθε σχέση τόσο με τα προηγούμενα μοντέλα, όσο, δυστυχώς και με τους αγοραστές τους.Έτσι το νέο Megane διαφέρει, πατάει στην σχεδιαστική σχολή που ξεκίνησε το Clio και φαίνεται να αποδίδει, ενώνει όμως τη γκάμα με το επόμενο μεγάλο της Renault δίνοντας μια δόση από Talisman στη μάσκα.Γιατί μιλάμε μόνο για τη σχεδίαση; H Renault αυτή τη στιγμή πουλάει ντιζάιν, έχει επικεντρώσει εκεί την επένδυση και τις προσπάθειες της, και από κει και πέρα έχει έναν άριστο συνεργάτη στο πρόσωπο της Nissan που της προσφέρει μία πληθώρα αξιόπιστων μηχανικών μερών για να πετύχει τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό. Όμορφο γαλλικό με ιαπωνική τεχνολογία και αντοχή.Εσείς όμως τι βλέπετε στο νέο Megane; Είναι το μοντέλο που θα σας κάνει μέρος του 90% των αγοραστών της μάρκας; Θα αφήσετε τη μάρκα που είστε σήμερα για χάρη του; Και τελικά τι περιμένετε από ένα Megane για να το κάνετε δικό σας;
Δεν νομιζω να πουλησει γιατι εχει κακιστο παρελθον σε λαγκουνα μεγκαν 2 με τραγικα και συνεχει ηλεκτρονικα κ μηχανικα προβληματα και πανακριβες επισκευες!
Μετα απο 4 διαφορετικα ρενω δεν γυριζω πισω με τιποτα. Απο τριξιμο απο σκισμενες ταπετσαριες, απο γρυλους παραθυρων μομινως χαλασμενους, οροφες που δεν κλεινουν κ.α. πολλα. Ειδικα η τελευταια laguna πριν το talisman ηταν οτι χειροτερο απο κατασκευης... Ομορφα μπορει να ειναι, με δυναμικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει!!!
Αν επρόκειτο μόνο για τους ενθουσιώδεις με την οδήγηση, η Ρενώ με την τεράστια παράδοση θα είχε εύκολο έργο. Όμως η (πικρή) εμπειρία έχει δείξει, ότι πουλάνε τα αυτοκίνητα που κερδίζουν τη μεγάλη μάζα των συντηρητικών καταναλωτών, που κανονικά θα αγόραζαν Golf-Astra-Auris και σία (σε αυτούς στοχεύει πάντα και η Hyundai). Επομένως, θα πρέπει να επαναλάβει το παράδειγμα του Ρενώ 19: Ποιότητα σαλονιού να θυμίζει Γερμανία, χώροι να θυμίζουν (τότε) Ιταλία και οδική συμπεριφορά/άνεση γαλλικού επιπέδου. Με μια καλή τιμή, με αυτή την εμφάνιση και εφόσον δεν είναι τόσο στριμωγμένο πίσω όσο το Πεζώ 308, ναι γίνεται.
Οδηγούσα για 2 χρόνια το megane diesel 1.5 auto και ήταν μοναδική εμπειρία. Οδηγικά, σαν αίσθηση σαλονιού, σαν εμπειρία συμβίωσης. Ναι λοιπόν, από την προσωπική μου εμπειρία, θα μπορούσα να είμαι υποψήφιος αγοραστής του.
κάτοχος megane 2 από το 2003
μόνο εμφάνιση, κινητήρα και αίσθηση οδήγησης ....αυτά όμως δεν αρκούν σε καμία περίπτωση να ξαναπάρω ποτέ megane
από αξιοπιστία πραγματικά καμία σε όλους τους τομής και γίνεσαι καλός πελάτης των συνεργείων
Μετα απο χρονια σε mazda ειπα να παω το 2004 σε μεταχειρισμενο 2ετων megane ii με 50.000χλμ.Συμπερασμα;Τρυπιος κουμπαρας.Χαλασαν οι πολλαπλασιαστες, χαλασαν οι μηχανισμοι παραθυρων, χαλασε ο αισθητηρας στροφων, χαλασε ο αισθητηρας εκκεντροφορου, εσπασε εν κινησει το σασμαν,κολλησε εν κινησει το σεβρο και κολλησαν τα φρενα, χαλασε 2φορες το γραναζι χρονισμου, χαλασαν οι ταπετσαριες χαλασαν οι ηλεκτρομαγνητικες εσπασαν τα εσωτερικα χερουλια.Αν δεν ημουν ψειρας το αμαξι θα ηταν για πεταμα.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ RENAULT
Δε νομίζω ότι η renault παίρνει τεχνολογία από τη nissan όπως γράφετε.Οι κινητήρες τούρμπο τελευταίας γενιάς είναι της γαλλικής εταιρείας και πλέον τους βάζει και η nissan στα δικά της μοντέλα.Μη ξεχνάμε ότι η renault έχει παράδοση σε καλούς κινητήρες τούρμπο από παλιά και επίσης έχει τεχνογνωσία και απο την f1.Είχα megane πρώτης γενιάς και ειδικά σε θεμα κινητήρα ήταν πολύ αξιόπιστο.Παρόλο που του είχα πιει το αίμα και έκανα 340000 χιλιόμετρα δεν έκαιγε σταγόνα λάδι ενώ κάτι opel,vw κτλ. κάθε 1000 χιλιόμετρα θέλουν 1 λίτρο λάδι το λιγότερο.Ο μικρός κινητήρας diesel της mercedes a-class ειναι καθαρά της renault και αυτό λέει πολλά κατά τη γνώμη μου.Τώρα το νέο μοντέλο δείχνει όμορφο και έχει πολύ όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό απ'ότι είδα.Οπότε πιστεύω θα πάει καλά σε πωλήσεις στην ευρώπη γιατί στην ελλάδα ο έλληνας είναι στενόμυαλος και κολλημένος σε auris,golf,astra και αύτο δεν αλλάζει ακόμα και αν αυτά τα μοντέλα βγάζουν βλάβες κάθε βδομάδα!
Κατοχος μεγκαν σενταν 2006 full extra me 120000 χιλιαδες χιλιομετρα. Εχω μπει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα που ειχε ο ανταγωνισμος τοτε. Πραγματικα σε θεματα πολυτελειας οδιγηκης συμπεριφορας και ανεσης ηταν και ειναι κλασης ανωτερο, προβληματα δεν εχει βγαλει, οποτε αμα ηταν να ξαναπαρω αυτοκινητο δεν θα αλλαζα με τιποτα μαρκα. Το καινουργιο μεγκαν τωρα φαινεται οτι θα ειναι πολυ ομορφο και ειμαι σιγουρος οτι στο δρομο θα εχει φανταστικο περπατημα γιατι ρενο εισαι... απο θεμα κινητηρων οι πετρελαιοκινητηρες που θα διαθετει ειναι απο τους κορυφαιους που κυκλοφορουν ενω και οι βενζινης ειναι και αποδοτικοι και οικονομικοι. Μονο ο στενομυαλος Ελληνας που ειναι κολυμενος ιαπωνας και γερμανος δεν θα το παρει
Τα συγχρονα γαλλικα σε σχεδιαση ειναι απαιχτα.Αν προτιμησει καποιος diesel θα μεινει ευχαριστημενος θελω να πιστευω.Το κακο παρελθον των renault δεν αφηνει περιθωριο για λαθη.Αν η εγγυηση ειναι ολικα 5 ετη και ανω τοτε ψηφιζω +.
Είχα κι εγώ megane 1.6 του 2003 και ευτυχώς το πούλησα το 2009. Τα εσωτερικά πλαστικά ξεφλουδίστηκαν, όλα τα ηλ. παράθυρα χάλασαν, όλοι οι πολλαπλασιαστές κάηκαν.. να συνεχίσω;
Η γνώμη μου είναι ότι Renault θα αυξήσει το μερίδιο της στην κατηγορία αυτή κερδίζοντας όχι μόνο τους κατόχους Megane αλλά και καινούριους πελάτες. Αυτό θα το καταφέρει κυρίως με τους καλούς ντίζελ κινητήρες που έχει, την καλύτερη ποιότητα κατασκευής ,την ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Εννοείται ότι η αξιοπιστία του νέων μοντέλων της εταιρίας θα είναι αναβαθμησμένη. Οι Γάλλοι ξέρουν ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Το ντιζάιν του νέου Megane είναι πολύ καλό, εάν και οι χώροι του θα είναι το ίδιο καλοί με το NissanPulsar τότε η εμπορική επιτυχία είναι δεδομένη.
Δεν νομιζω να πουλησει γιατι εχει κακιστο παρελθον σε λαγκουνα μεγκαν 2 με τραγικα και συνεχει ηλεκτρονικα κ μηχανικα προβληματα και πανακριβες επισκευες!
Μετα απο 4 διαφορετικα ρενω δεν γυριζω πισω με τιποτα. Απο τριξιμο απο σκισμενες ταπετσαριες, απο γρυλους παραθυρων μομινως χαλασμενους, οροφες που δεν κλεινουν κ.α. πολλα. Ειδικα η τελευταια laguna πριν το talisman ηταν οτι χειροτερο απο κατασκευης... Ομορφα μπορει να ειναι, με δυναμικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει!!!
Αν επρόκειτο μόνο για τους ενθουσιώδεις με την οδήγηση, η Ρενώ με την τεράστια παράδοση θα είχε εύκολο έργο. Όμως η (πικρή) εμπειρία έχει δείξει, ότι πουλάνε τα αυτοκίνητα που κερδίζουν τη μεγάλη μάζα των συντηρητικών καταναλωτών, που κανονικά θα αγόραζαν Golf-Astra-Auris και σία (σε αυτούς στοχεύει πάντα και η Hyundai). Επομένως, θα πρέπει να επαναλάβει το παράδειγμα του Ρενώ 19: Ποιότητα σαλονιού να θυμίζει Γερμανία, χώροι να θυμίζουν (τότε) Ιταλία και οδική συμπεριφορά/άνεση γαλλικού επιπέδου. Με μια καλή τιμή, με αυτή την εμφάνιση και εφόσον δεν είναι τόσο στριμωγμένο πίσω όσο το Πεζώ 308, ναι γίνεται.
Οδηγούσα για 2 χρόνια το megane diesel 1.5 auto και ήταν μοναδική εμπειρία. Οδηγικά, σαν αίσθηση σαλονιού, σαν εμπειρία συμβίωσης. Ναι λοιπόν, από την προσωπική μου εμπειρία, θα μπορούσα να είμαι υποψήφιος αγοραστής του.
κάτοχος megane 2 από το 2003 μόνο εμφάνιση, κινητήρα και αίσθηση οδήγησης ....αυτά όμως δεν αρκούν σε καμία περίπτωση να ξαναπάρω ποτέ megane από αξιοπιστία πραγματικά καμία σε όλους τους τομής και γίνεσαι καλός πελάτης των συνεργείων
Μετα απο χρονια σε mazda ειπα να παω το 2004 σε μεταχειρισμενο 2ετων megane ii με 50.000χλμ.Συμπερασμα;Τρυπιος κουμπαρας.Χαλασαν οι πολλαπλασιαστες, χαλασαν οι μηχανισμοι παραθυρων, χαλασε ο αισθητηρας στροφων, χαλασε ο αισθητηρας εκκεντροφορου, εσπασε εν κινησει το σασμαν,κολλησε εν κινησει το σεβρο και κολλησαν τα φρενα, χαλασε 2φορες το γραναζι χρονισμου, χαλασαν οι ταπετσαριες χαλασαν οι ηλεκτρομαγνητικες εσπασαν τα εσωτερικα χερουλια.Αν δεν ημουν ψειρας το αμαξι θα ηταν για πεταμα.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ RENAULT
εχω megane απο το 2003 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος και σίγουρα θα ξαναγοραζα.ειναι πολυ ωραιο καθως ξεφευγει απο τα συνηθισμένα γερμανικα.
ειχα 2 clio και 1 laguna και μπορω να πω οτι και τα 3 ηταν μοναδικα,στο στησιμο,στην καταναλωση,στν ανεση,στην ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ MEGANE!
Δε νομίζω ότι η renault παίρνει τεχνολογία από τη nissan όπως γράφετε.Οι κινητήρες τούρμπο τελευταίας γενιάς είναι της γαλλικής εταιρείας και πλέον τους βάζει και η nissan στα δικά της μοντέλα.Μη ξεχνάμε ότι η renault έχει παράδοση σε καλούς κινητήρες τούρμπο από παλιά και επίσης έχει τεχνογνωσία και απο την f1.Είχα megane πρώτης γενιάς και ειδικά σε θεμα κινητήρα ήταν πολύ αξιόπιστο.Παρόλο που του είχα πιει το αίμα και έκανα 340000 χιλιόμετρα δεν έκαιγε σταγόνα λάδι ενώ κάτι opel,vw κτλ. κάθε 1000 χιλιόμετρα θέλουν 1 λίτρο λάδι το λιγότερο.Ο μικρός κινητήρας diesel της mercedes a-class ειναι καθαρά της renault και αυτό λέει πολλά κατά τη γνώμη μου.Τώρα το νέο μοντέλο δείχνει όμορφο και έχει πολύ όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό απ'ότι είδα.Οπότε πιστεύω θα πάει καλά σε πωλήσεις στην ευρώπη γιατί στην ελλάδα ο έλληνας είναι στενόμυαλος και κολλημένος σε auris,golf,astra και αύτο δεν αλλάζει ακόμα και αν αυτά τα μοντέλα βγάζουν βλάβες κάθε βδομάδα!
Κατοχος μεγκαν σενταν 2006 full extra me 120000 χιλιαδες χιλιομετρα. Εχω μπει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα που ειχε ο ανταγωνισμος τοτε. Πραγματικα σε θεματα πολυτελειας οδιγηκης συμπεριφορας και ανεσης ηταν και ειναι κλασης ανωτερο, προβληματα δεν εχει βγαλει, οποτε αμα ηταν να ξαναπαρω αυτοκινητο δεν θα αλλαζα με τιποτα μαρκα. Το καινουργιο μεγκαν τωρα φαινεται οτι θα ειναι πολυ ομορφο και ειμαι σιγουρος οτι στο δρομο θα εχει φανταστικο περπατημα γιατι ρενο εισαι... απο θεμα κινητηρων οι πετρελαιοκινητηρες που θα διαθετει ειναι απο τους κορυφαιους που κυκλοφορουν ενω και οι βενζινης ειναι και αποδοτικοι και οικονομικοι. Μονο ο στενομυαλος Ελληνας που ειναι κολυμενος ιαπωνας και γερμανος δεν θα το παρει
Τα συγχρονα γαλλικα σε σχεδιαση ειναι απαιχτα.Αν προτιμησει καποιος diesel θα μεινει ευχαριστημενος θελω να πιστευω.Το κακο παρελθον των renault δεν αφηνει περιθωριο για λαθη.Αν η εγγυηση ειναι ολικα 5 ετη και ανω τοτε ψηφιζω +.
Είχα κι εγώ megane 1.6 του 2003 και ευτυχώς το πούλησα το 2009. Τα εσωτερικά πλαστικά ξεφλουδίστηκαν, όλα τα ηλ. παράθυρα χάλασαν, όλοι οι πολλαπλασιαστές κάηκαν.. να συνεχίσω;
Η γνώμη μου είναι ότι Renault θα αυξήσει το μερίδιο της στην κατηγορία αυτή κερδίζοντας όχι μόνο τους κατόχους Megane αλλά και καινούριους πελάτες. Αυτό θα το καταφέρει κυρίως με τους καλούς ντίζελ κινητήρες που έχει, την καλύτερη ποιότητα κατασκευής ,την ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Εννοείται ότι η αξιοπιστία του νέων μοντέλων της εταιρίας θα είναι αναβαθμησμένη. Οι Γάλλοι ξέρουν ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Το ντιζάιν του νέου Megane είναι πολύ καλό, εάν και οι χώροι του θα είναι το ίδιο καλοί με το NissanPulsar τότε η εμπορική επιτυχία είναι δεδομένη.