Στην αρχή ήταν ένα Ford Mustang GT με έναν V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα, τώρα είναι ένα θηρίο ανήμερο με εμφάνιση τέτοια ώστε να ταιριάζει απόλυτα με τις νέες του επιδόσεις. Ο 5.0 λίτρων κινητήρας παράγει 727 ίππους και 827Νm ροπής χάρη στο σύστημα Roush Perfomance και το πακέτο R2300 TVS. Αυτά τα δύο βοηθούν το Mustang να ενισχυθεί με 300 άλογα και 285Nm ροπής.
Mόνο το πακέτο βελτίωσης του κινητήρα κόστισε, σύμφωνα με διαρροές, κοντά στα 7.000 ευρώ.
Μετά τις αναβαθμίσεις στον κινητήρα, το αυτοκίνητο παραδόθηκε στην εταιρία σχεδίασης Carlex Design για να το ανανεώσει εμφανισιακά στο στυλ και τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη του. Το αυτοκίνητο απέκτησε βαφή σε δυο χρώματα, άσπρο και κόκκινο τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, ενώ το logo βάφτηκε στα χρώματα της αμερικανικής σημαίας.
Στο ταμπλό, διαθέτει ένα χειροποίητο μοτίφ Mustang στην πλευρά του συνοδηγού και είναι επίσης εμφανές και στα πατάκια. Το μάλλον υπερβολικό εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει άσπρες σωληνώσεις εδώ και εκεί για να γίνει πιο ενδιαφέρον , ενώ το τιμόνι είναι πιο απλό στη σχεδίαση του για να έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη καμπίνα.
Δεν είναι γνωστή η τιμή του αυτοκινήτου αλλά μόνο το πακέτο βελτίωσης του κινητήρα κόστισε, σύμφωνα με διαρροές, κοντά στα 7.000 ευρώ.