Εσείς τι θα παίρνατε με τα ίδια λεφτά, το Audi TT των 230 ίππων ή τη Ford Mustang των 317 αλόγων;
Mustang ή TΤ;
6.189 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2015)
Η Ford Mustang, το θρυλικό αμερικάνικο muscle car, έρχεται απόλυτα εξευρωπαϊσμένο. Η «προσγειωμένη» τιμή του, «κάθεται» απέναντι από το Audi TT. Εσείς τι θα επιλέγατε;
Για να βοηθήσουν στην επιλογή φέραμε ενώπιον του αναγνωστικού κοινού έναν φανατικό οπαδό από την κάθε πλευρά: O κ. Τ.Τ Audakias και ο κ. F. M. Cowboy έχουν το λόγο:Τ.Τ. Audakias: «Mπορεί το ολοκαίνουργιο ΤΤ να ξεκινάει από τα ταπεινά γονίδια ενός VW Golf, οι Γερμανοί όμως στην ουσιαστικά τρίτη γενιά του μοντέλου έχουν κάνει σημαντικές διαφοροποιήσεις ώστε το καμάρι τους να μπορεί να σταθεί ως ένα αυτόνομο κουπέ ή κάμπριο μοντέλο, κι ας έχει τον κινητήρα στον εγκάρσιο άξονα και την κίνηση μπροστά (ή στους 4 τροχούς). Η δουλειά που έχει γίνει στο σασί, με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, τα συνεχώς αυξανόμενα μετατρόχια, ώστε το αυτοκίνητο να πατάει στο μεγαλύτερο δυνατό φάρδος στο δρόμο, και οι αναρτήσεις που μπορεί να είναι και ρυθμιζόμενες, κάνουν αυτή την γενιά του ΤΤ καλύτερη από οτιδήποτε κυκλοφορεί στο δρόμο με τις ίδιες μηχανικές επιλογές.Φοράει τον αφρό των μοτέρ της Audi, όπως εδώ που στα 42.000 ευρώ προσφέρει 230 άλογα από ίσως το καλύτερο δίλιτρο τούρμπο της αγοράς. Εκεί που το νέο ΤΤ σκοτώνει όμως είναι το εσωτερικό. Η ποιότητα και η σχεδίαση έχουν δημιουργήσει δική τους σχολή, ενώ ο πίνακας οργάνων από μόνος του είναι ένα έργο τέχνης της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας. Λίγα αυτοκίνητα με αυτά τα λεφτά προσφέρουν τόσα».F.M. Cowboy: «Όλες οι λέξεις για τη σχεδίαση για την περίπτωση αυτού του θρύλου συμπυκνώνονται μόνο στην φωτογραφία παραπάνω. Μεγάλο πλάτος, νευρώδης σχεδιασμός και λεπτομέρειες ειδικά προορισμένες για την Ευρώπη εκτοξεύουν την αισθητική της σύγχρονης Mustang.Με 42.000 ευρώ μπορείς να αγοράσεις την Mustang 2.3 τούρμπο με 317 άλογα.. Σίγουρα πιο γρήγορη από το ΤΤ, πιο ευχάριστη στο δρόμο, με πίσω κίνηση για πολλά «γούστα» και ακόμη πιθανότερα πιο συλλεκτική, όπως κάθε άλλη από το 1964 μέχρι σήμερα. Στο «πολεμικό» εσωτερικό της Mustang η κονσόλα γεμίζει με διακόπτες (ξεχωρίζουν οι χαμηλά τοποθετημένοι αεροπορικού τύπου), ενώ φιλοξενεί και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών. Α, και που είστε, η Mustang είναι το πρώτο αυτοκίνητο, παγκοσμίως, που διαθέτει αερόσακο γονάτων για το συνοδηγό.Βασισμένη σε νέο πάτωμα, η Mustang χρησιμοποιεί μπόλικο αλουμίνιο για να απαλλαγεί από 90 (κατά μέσο όρο) κιλά, Επίσης διαθέτει επιταχυνσιόμετρο, χρονομέτρη επιτάχυνσης και όργανο που μετράει τις επιδόσεις των φρένων, ενώ το κατάλογο συμπληρώνει το Launch Control για ιδανικές επιταχύνσεις από στάση, αλλά και το Line Lock. Το τελευταίο φρενάρει τους εμπρός τροχούς, επιτρέποντας στον οδηγό να «ζεστάνει» τα πίσω λάστιχα, ή να τα κάψει, κάνοντας burnout! All American Muscle baby».Εσείς τι λέτε; Είσαστε T.T. Audakias ή F.M. Cowboy;
Mustang, και όχι ΑΓΕΛΑΔΑΡΙΣΑ, ΚΑΟΥΜΠΟΊΣΑ, κ.τ.λ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι σχέση έχει η MQB με το θρυλικό Ford Mustang; Το ερώτημα που τίθεται θέλω να πιστεύω ότι είναι trollia του autotriti.
ειναι απλό.... οι άντρες Mustang...τα αγόρια ΤΤ.. εξαρτάται τι είσαι..
Τι ερωτηση και αυτη ? Τι σχέση εχει ο μύθος της αυτοκίνησης με ενα ονομα " βαρύ σαν ιστορια " που λεει και το τραγούδι,με το πορδοβουλωμα το ΤΤ ? Η AUDI τό´χει παραχεσει, οτι μοντέλο και νά´χεις απο δαύτα μοιαζει το ενα με το αλλο. Με λιγα λογια δεν υπαρχει σύγκριση σε κανενα σημείο : Disign ? Κινητήρα ? Ιπποδύναμη ? ΗΧΟ ? επιδόσεις ? .....ΑΡΑ Mustag τελος !
Mustang και πάλι Mustang και φούλ αμερικανιά Γιαχού! Άλλωστε ΤΤ έχουν μέχρι και οι γύφτοι!
Σε κάθε περίπτωση προτιμώ το Ford Mustang, αν και ο κινητήρας των 2,3 λίτρων πέφτει λίγο μεγάλος για τα Ελληνικά δεδομένα και η εφορεία καραδοκεί. Θα μπορούσε η ίδια, ή μεγαλύτερη, ιπποδύναμη να βγαίνει από έναν δίλιτρο κινητήρα και έτσι να είναι πιό εύκολη η απόκτηση της. Η Ford έκανε στο νέο Mustang την πιό σωστή και πιστή αναβίωση, που έχει γίνει σε αυτοκίνητο μέχρι σήμερα, και η οποία φαίνεται σαν να αποτελεί την καλύτερη εξέλιξη του θρυλικού μοντέλου, που πρωτοεμφανίστηκε το 1964-65 και έγραψε ιστορία. Περιμένω στη συνέχεια να βγει και μια βελτιωμένη έκδοση, όπως η παλιά Shelby με καμιά 500αριά ίππους, από τον ίδιο "μικρό" κινητήρα, για να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον.
Μαιος 2008 Θεσσαλονικη,12ο χλμ θεσ/νικης-Νεων Μουδανιων....Εχει ανοιξει αντιπροσωπεια μεταχειρισμενων,με γκαμα κατ εξοχην, απο την αλλη πλευρα του ατλαντικου.Εχει πρωτη μουρη μαστανγκ(2006) καμπριο ασημι(!).....κατεβαινω ετσι απλα για να το δω-αγγιξω.Εκπληκτικης γραμμης,σχεδιασης,χαρακτηρα.....πειτε οτι θελετε.Το μοντελο του 2004,βασιστηκε στο κλασσικο του 1964.Το τωρινο του 2015,εχει πιο εντονα-δυναμικα χαρακτηριστικα στις ακμες του αμαξωματος. Πλεον νομιζω οτι υπαρχει και στο επισιμο δικτυο της φορντ,ομως σε ορισμενες μονο καθετες μοναδες,καθως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το αποφασισαν..... Ονειρα τοτε...........ονειρα σημερα.......
Αν και δεν πολυταιριάζουν γιατί δεν είναι άμεσα αντίπαλοι, διαλέγω φυσικά την Mustang! Το αμερικάνικο όνειρο τόσων χρόνων από μικρός, ήρθε και εδώ! Πανέμορφη, δυναμική, και διαχρονική, με ιστορία σε αντίθεση με το Audi ΤΤ που είναι πιο λίγα χρόνια στην αγορά και δεν έχει την ιστορία της Mustang. Η τιμή της για την κατηγορία είναι καλή! Θέλω να τη δω και από κοντά! περιμένουμε τη δοκιμή της από το περιοδικό!
mustang οπωσδηποτε και οχι audi φυσικα,ολα ιδια ειναι ειτε α3 ειτε ττ
Επειδή μάλλον πολλοί "άντρες" μαζευτήκανε εδώ ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Σε σχέση με τις επιδόσεις τα δύο αυτοκίνητα είναι εξίσου γρήγορα. Ας έχει 310 άλογα το mustang, είναι και 200 κιλά βαρύτερο. Και με το dsg το TT γίνεται ακόμη πιο γρήγορο. Δείτε καμια αληθινή μέτρηση και μετά πείτε. Έχουμε λοιπόν σχεδον ίδιες επιδόσεις σε ευθεία ενώ το ΤΤ είναι ΠΙΣΤΕΥΩ πιο γρήγορο στις στροφές. (Χρόνια μπροστά από το mustang σε στήσιμο). Και όλα αυτά με μικρότερη κατανάλωση λόγω βάρους και κυβικών. Δεν το συζητάω για φρένα καν, τα Audi γενικά έχουν από τα καλύτερα. Όσον αφορά την εμφάνιση πιστεύω πως το mustang είναι όντως πιο mucho αλλά τα κριτήρια αυτά είναι πάντα υποκειμενικά. Στο εσωτερικό (πέρα από την σχεδίαση) το TT δείχνει και είναι πολύ μπροστά τεχνολογικά ενσωματώνωντας πολλές νέες τεχνολογίες. Για μένα τα πολλά κουμπάκια (βλ. mustang) είναι για παιδάκια... Συνοψίζοντας, το ΤΤ για μενα είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Από κει και πέρα αν κάποιος θέλει οπωσδήποτε πισωκίνητο ή θέλει να κάνει μούρη στις χαζογκόμενες ας πάρει mistang. Αν πάλι γουστάρει να οδηγά παίρνει κανείς το focus rs που "σκοτώνει" και κάνει και πατιλίκια με τα 4, εκεί να δούμε την μαγκιά του καθενός.. ;)
Νομίζω πως η απάντηση είναι εύκολη για τους περισσότερους. mustang. περισσότερη δύναμη, πίσω κίνηση και πολύ πιο όμορφο εμφανισιακά (κατά την γνώμη μου). Δε νομίζω πως ανήκουν καν στην ίδια κατηγορία παρόλο που έχουν την ίδια τιμή. Το mustang είναι πιο πάνω και αυτό είναι ένα ακόμα συν, καθώς με τα ίδια χρήματα αγοράζεις ένα αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας.
Εμείς λέμε F. M. Cowboy και δηλώνουμε ευθαρσώς αντι-VAG-ίτες.