ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς τι θα παίρνατε με τα ίδια λεφτά, το Audi TT των 230 ίππων ή τη Ford Mustang των 317 αλόγων;

Εσείς τι θα παίρνατε με τα ίδια λεφτά, το Audi TT των 230 ίππων ή τη Ford Mustang των 317 αλόγων;

Mustang ή TΤ;

6.189 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2015)

Η Ford Mustang, το θρυλικό αμερικάνικο muscle car, έρχεται απόλυτα εξευρωπαϊσμένο. Η «προσγειωμένη» τιμή του, «κάθεται» απέναντι από το Audi TT. Εσείς τι θα επιλέγατε;

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Ford φέρνει επίσημα τη θρυλική Mustang. Και όχι μόνο τη φέρνει, αλλά τη φέρνει απολύτως «εξευρωπαϊσμένη» σε θέματα τεχνολογίας, αλλά και… κυβισμού. Με 2,3 λτ. ΕcoBoost και 317 άλογα, η πισωκίνητη Mustang έρχεται στην ίδια τιμή με το προσθιοκίνητο 230άρι Audi TT, ένα «icon» σπορ κουπέ μοντέλο. Είναι λογικό λοιπόν να μπαίνει το δίλημμα; Mustang ή ΤΤ
Για να βοηθήσουν στην επιλογή φέραμε ενώπιον του αναγνωστικού κοινού έναν φανατικό οπαδό από την κάθε πλευρά: O κ. Τ.Τ Audakias και ο κ. F. M. Cowboy έχουν το λόγο:Τ.Τ. Audakias: «Mπορεί το ολοκαίνουργιο ΤΤ να ξεκινάει από τα ταπεινά γονίδια ενός VW Golf, οι Γερμανοί όμως στην ουσιαστικά τρίτη γενιά του μοντέλου έχουν κάνει σημαντικές διαφοροποιήσεις ώστε το καμάρι τους να μπορεί να σταθεί ως ένα αυτόνομο κουπέ ή κάμπριο μοντέλο, κι ας έχει τον κινητήρα στον εγκάρσιο άξονα και την κίνηση μπροστά (ή στους 4 τροχούς). Η δουλειά που έχει γίνει στο σασί, με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, τα συνεχώς αυξανόμενα μετατρόχια, ώστε το αυτοκίνητο να πατάει στο μεγαλύτερο δυνατό φάρδος στο δρόμο, και οι αναρτήσεις που μπορεί να είναι και ρυθμιζόμενες, κάνουν αυτή την γενιά του ΤΤ καλύτερη από οτιδήποτε κυκλοφορεί στο δρόμο με τις ίδιες μηχανικές επιλογές.Φοράει τον αφρό των μοτέρ της Audi, όπως εδώ που στα 42.000 ευρώ προσφέρει 230 άλογα από ίσως το καλύτερο δίλιτρο τούρμπο της αγοράς. Εκεί που το νέο ΤΤ σκοτώνει όμως είναι το εσωτερικό. Η ποιότητα και η σχεδίαση έχουν δημιουργήσει δική τους σχολή, ενώ ο πίνακας οργάνων από μόνος του είναι ένα έργο τέχνης της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας. Λίγα αυτοκίνητα με αυτά τα λεφτά προσφέρουν τόσα».F.M. Cowboy: «Όλες οι λέξεις για τη σχεδίαση για την περίπτωση αυτού του θρύλου συμπυκνώνονται μόνο στην φωτογραφία παραπάνω. Μεγάλο πλάτος, νευρώδης σχεδιασμός και λεπτομέρειες ειδικά προορισμένες για την Ευρώπη εκτοξεύουν την αισθητική της σύγχρονης Mustang.Με 42.000 ευρώ μπορείς να αγοράσεις την Mustang 2.3 τούρμπο με 317 άλογα.. Σίγουρα πιο γρήγορη από το ΤΤ, πιο ευχάριστη στο δρόμο, με πίσω κίνηση για πολλά «γούστα» και ακόμη πιθανότερα πιο συλλεκτική, όπως κάθε άλλη από το 1964 μέχρι σήμερα. Στο «πολεμικό» εσωτερικό της Mustang η κονσόλα γεμίζει με διακόπτες (ξεχωρίζουν οι χαμηλά τοποθετημένοι αεροπορικού τύπου), ενώ φιλοξενεί και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών. Α, και που είστε, η Mustang είναι το πρώτο αυτοκίνητο, παγκοσμίως, που διαθέτει αερόσακο γονάτων για το συνοδηγό.Βασισμένη σε νέο πάτωμα, η Mustang χρησιμοποιεί μπόλικο αλουμίνιο για να απαλλαγεί από 90 (κατά μέσο όρο) κιλά, Επίσης διαθέτει επιταχυνσιόμετρο, χρονομέτρη επιτάχυνσης και όργανο που μετράει τις επιδόσεις των φρένων, ενώ το κατάλογο συμπληρώνει το Launch Control για ιδανικές επιταχύνσεις από στάση, αλλά και το Line Lock. Το τελευταίο φρενάρει τους εμπρός τροχούς, επιτρέποντας στον οδηγό να «ζεστάνει» τα πίσω λάστιχα, ή να τα κάψει, κάνοντας burnout! All American Muscle baby».Εσείς τι λέτε; Είσαστε T.T. Audakias ή F.M. Cowboy;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON