Μοντέλο | Έκδοση | Καύσιμο | Βάρος | Μήκος |
---|---|---|---|---|
Renault Kadjar | 1,2 Tce 130PS | BENZINH | 1.306 | 4.449 |
Peugeot 3008 | 1,2 PureTech 130 PS | BENZINH | 1.325 | 4.447 |
Skoda Karoq | 1,0 TSI 116 PS | BENZINH | 1.340 | 4.382 |
Opel Grandland X | 1,2 130 PS | BENZINH | 1.350 | 4.477 |
Peugeot 3008 | 1,6 THP 165 PS | BENZINH | 1.375 | 4.447 |
Peugeot 3008 | 1,6 BlueHDI 120 PS | DIESEL | 1.375 | 4.447 |
Skoda Karoq | 1,5 TSI 150 PS | BENZINH | 1.378 | 4.382 |
Opel Grandland X | 1,6 d 120 PS | DIESEL | 1.392 | 4.477 |
Renault Kadjar | 1,6 dCi 130 PS | DIESEL | 1.415 | 4.449 |
Skoda Karoq | 1,6 TDI 116 PS | DIESEL | 1.426 | 4.382 |
Mercedes GLA | 250 211 PS | BENZINH | 1.435 | 4.417 |
Audi Q3 | 1.4 TFSI 150 PS | BENZINH | 1.460 | 4.388 |
VW Tiguan | 1,4 TSI 150 PS | BENZINH | 1.490 | 4.486 |
Mercedes GLA | 250 4matic 211 PS | BENZINH | 1.505 | 4.417 |
Nissan Qashqai | 1,2 DiG-T 115 PS | BENZINH | 1.531 | 4.394 |
Renault Kadjar | 1,6 dCi 130 PS | DIESEL | 1.536 | 4.449 |
Mercedes GLA | 220 d 177 PS | DIESEL | 1.540 | 4.417 |
Peugeot 3008 | 2,0 BlueHDI 180PS | DIESEL | 1.540 | 4.447 |
BMW X1 | sDrive 20d 190 PS | DIESEL | 1.555 | 4.439 |
Audi Q3 | 2.0 TDI Manual 150 PS | DIESEL | 1.560 | 4.388 |
BMW X1 | sDrive 20i 192 PS | BENZINH | 1.560 | 4.439 |
Skoda Karoq | 2,0 TDI 150 PS | DIESEL | 1.561 | 4.382 |
VW Tiguan | 2,0 TDI 150 PS | DIESEL | 1.568 | 4.486 |
Nissan Qashqai | 1,6 DiG-T 163 PS | BENZINH | 1.569 | 4.394 |
Ford Kuga | 1,5 Ecoboost 150 PS | BENZINH | 1.579 | 4.531 |
Nissan Qashqai | 1,5 dCi 110 PS | DIESEL | 1.582 | 4.394 |
Mercedes GLA | 220 d 4matic 177 PS | DIESEL | 1.595 | 4.417 |
Ford Kuga | 2,0 TDCi 150 PS | DIESEL | 1.614 | 4.531 |
BMW X1 | xDrive 25i 231 PS | BENZINH | 1.615 | 4.439 |
BMW X1 | xDrive 20d 190 PS | DIESEL | 1.615 | 4.439 |
Audi Q3 | 2.0 TFSI Quattro 220 PS | BENZINH | 1.640 | 4.388 |
VW Tiguan | 2,0 TSI 180 PS | BENZINH | 1.640 | 4.486 |
Ford Kuga | 1,5 Ecoboost 180 PS | BENZINH | 1.686 | 4.531 |
Nissan Qashqai | 1,6 dCi 130 PS | DIESEL | 1.689 | 4.394 |
Audi Q3 | 2.0 TDI Quattro 184 PS | DIESEL | 1.700 | 4.388 |
VW Tiguan | 2,0 TDI 190 PS | DIESEL | 1.723 | 4.486 |
Volvo XC40 | 2.0 AWD T5 247 PS | BENZINH | 1.759 | 4.425 |
Volvo XC40 | 2.0 D4 AWD 190 PS | DIESEL | 1.808 | 4.425 |
Έχουν δίκιο πάντως που κάποιοι σχολιαστές σας καταλογίζουν προκατάληψη για το XC40.. Δεν χρειάζεται, επαγγελματίες είστε.. Κάποια στιγμή, όταν θα πωλείται στην Ελλάδα, θα σας καλέσουν να το δοκιμάσετε και βγάλτε του την ψυχή τότε και πείτε μας "να, δίκιο είχαμε!". Εκτός αυτών, εγώ να ρωτήσω και το άλλο: Το XC60 που πέρασε το test, πόσα κιλά είναι; Πως το πέρασε το test αυτό; Μήπως δηλαδή θέλει καλύτερο στήσιμο το XC40;
Ολόκληρη αυτή η κατηγορία έχει φτιαχτεί για να πατάει τον καημένο τον τάρανδο, όχι να τον αποφεύγει..
o πίνακας απλα αναφερει ολη σχεδόν τη γκαμα της κατηγοριας το Volvo οντως είναι το βαρυτερο και με διαφορα το αμεσως λιγοτερο βαρυτερο ντιζελ και με τετρακινηση είναι 100 κιλα λιγοτερο(Tiguan,Q3 2.0TDI). Ακομα και στα δικινητα να προσθεσεις την τετρακινηση (100-150 κιλα το πολυ) πανε στα 1500- 1600 κιλα. Δε νομιζω ότι το αρθρο σ αυτή την περιτωση ότι μεροληπτεί.Δεν εγινε από το autotriti το test. Εξαλλου στο ιδιο αρθρο αναφέρεται το αποτέλεσμα του XC60 που είναι καλυτερο από Q5 και stelvio !!!
Συμφωνώ απόλυτα με τα άρθρα του autotriti κατά του XC40 ! Κατ´αρχάς ποιός ο λόγος να μην κληθεί το περιοδικό στην παρουσίαση ; Είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο δραστήριο περιοδικό μηχανοκίνησης (και όχι μονο) στην Ελλάδα. Για το εγκυρότερο βέβαια δεν θα το έλεγα γιατί έχω δει και εγώ να προωθεί συμφέροντα κλείνοντας τα μάτια στην αντικειμενική πληροφόρηση ενίοτε (σπάνια πάντως). Ομως στο θέμα με τη Volvo έχουν δίκιο. Η Volvo σήμερα ειναι όντως κινέζο αμερικανική εταιρία (κινεζική δηλ. με ενδιαφέρον για πωλήσεις στις ΗΠΑ) που θέλει να λέγεται premium και να τα βάζει με το διεθνή ανταγωνισμό, κοροϊδεύοντας... αγοράζει τα πάντα απο τρίτους και μονο συναρμολογεί, σε λίγο καιρό θα συναρμολογεί αποκλειστικά σην Κίνα. Κάνει τεράστια ζημιά στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, την ίδια στιγμή που Ιάπωνες φέρνουν την παραγωγή σην Ευρώπη. Κοιτάει να έχει σχεδιασμό κ παραβλέπει πράγματι στοιχεία ουσιώδη όπως το βάρος, βλ XC60 δυο τόνους ενώ το Xtrail (ίδιο μήκος) μονο 1650 περίπου με οδηγό. Έκανα text drive XC90 με 5000 χλμ και στο σαλόνι άκουγα τριγμούς. Βγάζει αξιοπιστία στο πληρωμένο test των Άγγλων εμφανιζοντας τα καινούρια της μοντέλα ενώ η αξιοπιστία θα πρέπει να αναφέρεται στα μοντέλα 5ετιας τουλάχιστον και άνω. Βγάζει compact SUV με τόσο βάρος ; Μικρός diesel ποτέ ; Σην Ελλάδα τι τύχη εχει μικρό SUV μόνο με 2 λίτρα και αυτόματη (δηλ. δήθεν) 4κινηση ; Επειδή δεν ήθελε να πληρώσει την προσθήκη ουρίας στην Peugeot για να εξακολουθήσει να φοράει τον hdi που φορούσε μέχρι το 2015...
Καλα το 2λιτρο με την 4κινηση ειναι λιγο βαρύτερο απ τα Q3/Tiguan. Γι αυτά τότε γιατι δεν έγινε τόσος ντόρος; Το 1500 με κίνηση στους 2 τροχούς μόνο γιατι δεν υπάρχει στη λίστα άραγε;
Όταν λέγαμε ότι οι Γάλλοι την πήραν χαμπάρι και φεύγουν μπροστά, κάποιοι φωστήρες κράζανε... Ξερά κοφτά : όποιος δεν νοιάζεται για 4κίνηση πέρνει γαλλικό crossover και χαίρεται !
Προς Αρτζιμπούρτζι: Παρατηρώ αγαπητέ μία απαξίωση διότι η Volvo κατασκευάζει πλεον στη Κίνα.Δεν έχω παρατηρήσει όμως την ίδια στάση προς την VW και την Audi οι οποίοι είναι οι πρώτοι που άρχισαν να κατασκευάζουν στην Κίνα αποκλειστικά απο τα τέλη της δεκαετίας του 90.Αυτοί δεν έκαναν κακό στην οικονομία και στο εργατικό δυναμικό της Ευρώπης? Γνωρίζουν άραγε τη χώρα κατασκευής οι ιδιοκτήτες των VW Passat των Audi Α4,Α6,Q5...για τα οποία πληρώνουν τρελλά ποσά προκειμένου να τα αποκτήσουν πιστεύοντας εσφαλμένα το Made in Germany???
Διαβασα οτι το πιο "γρηγορο" εχει μετρηθει το Χ-trail.
Αγαπητέ φιλε Βασίλειε θα ελεγα να τα ξανά ελέγξεις αυτά που λες... κ γενικότερα οι Γερμανοί φέρανε πίσω ακόμη και την παραγωγή της adidas σε γερμανικά εργοστάσια, διότι έχουν τέτοιο ρόλο στην παγκόσμια παραγωγή που τους επιτρέπει να καταλάβουν την απειλή της παγκοσμιοποίησης που λέγεται Κίνα (κ ήταν ακόμη ο Κολ στην εξουσία όταν ασχολούνταν με αυτή την τεράστια μηχανή παραγωγής). Διότι χώρες σαν την Κίνα θα έχουν πάντα παραγωγικό πλεονέκτημα έναντι των πολιτισμένων χωρών που αναγνωρίζουν ωράρια εργασίας και γενικότερα εργασιακά δικαιώματα και σεβασμό σε ανθρώπινες αξίες. Εκει σκοτωνονται κανα δυο εκατομμύρια το χρόνο στις γαλέρες και δεν τρέχει κ τίποτα ...
Το 77km είναι το μόνο site με σλαλομ για πολλά αυτοκίνητα.. Πήρα kodiaq γιατί πέρασε το test..
Mπορώ να δεχτώ τα πάντα αλλά όχι το σχόλιο του φίλου που λέει ότι σε SUV πας σε γαλλικό. Τα γαλλικά έχουν πολλά υπέρ αλλά ένα μεγάλο κατά, την αξιοπιστία. Τί να τα κάνω τα καλούδια όταν οι περισσότεροι φίλοι μου στο fb θα είναι τα μαστόρια και οι οδηγοί ταξί και λεωφορείων?