ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα Bentley Continental GT: Plug-in υβριδική με 782 άλογα

2.460 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2024)
Νέα Bentley Continental GT: Plug-in υβριδική με 782 άλογα
6 Φωτογραφίες »

- Στην αγορά το τρίτο τρίμηνο του 2024
- Plug-in με 782 άλογα και αυτονομία 81 χλμ.
- Χωρίς μεγάλες διαφορές σε εμφάνιση και σε καμπίνα

Στην αγορά το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η Bentley παρουσίασε τη νέα γενιά της Continental GT που σύμφωνα με την αγγλική μάρκα, προσφέρει καλύτερη οδηγική εμπειρία από ποτέ και περισσότερη τεχνολογία. Να σημειωθεί ότι οι νέες Bentley Continental GT και GTC (η cabrio έκδοση) θα διατεθούν στην αγορά το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Plug-in με 782 άλογα και αυτονομία 81 χλμ.

«Highlight» του νέου μοντέλου αποτελεί το νέο Plug-in υβριδικό σύνολο που αποδίδει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής και κάνει τη νέα Continental GT την πιο ισχυρή Bentley που έχει φτιαχτεί. Το καινούργιο σύστημα απαρτίζεται από έναν 4 λτ. V8 κινητήρα με δύο turbo που παράγει 600 ίππους, έναν ηλεκτροκινητήρα ικανό να παράξει 190 ίππους και μια μπαταρία χωρητικότητας 25,9 kWh. Σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, η νέα Continental GT έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία για 81 χλμ. και συνδυαστική στα 859 χλμ. Να σημειωθεί ότι μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 2 ώρες και 45 λεπτά.

Παρά τα 192 παραπάνω κιλά που πήρε σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο καταφέρνει να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και έχει τελική τα 335 χλμ/ώρα. Η GTC είναι δύο δέκατα πιο αργή στο 0-100 χλμ./ώρα, αφού τα καταφέρνει στα 3,4 ενώ η τελική της φτάνει τα 285 χλμ./ώρα.

Χωρίς μεγάλες διαφορές σε εμφάνιση και σε καμπίνα

Εξωτερικά, η νέα Continental GΤ θυμίζει σε γραμμή σχεδιασμού τη προηγούμενη αλλά έχει και αρκετά δικά της στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η νέα μάσκα με έμπνευση από την Batur, ενώ τα μπροστά και πίσω φώτα έχουν διαφοροποιηθεί, αφήνοντας πίσω το παλιό κυκλικό σχεδιασμό. Τα πίσω φανάρια μάλιστα φαίνεται να έχουν το σχήμα κοσμημάτων.

Ακόμα, και το εσωτερικό είναι αρκετά ίδιο με την Continental GT της τρίτης γενιάς αλλά και αυτό έχει κάποιες αναβαθμίσεις, όπως το νέο ηχοσύστημα των 18 ηχείων και 2.200 Watts, η καλύτερη ηχομόνωση, το πιο προηγμένο σύστημα infotainment και φυσικά, μια σειρά από νέες επιλογές σε επενδύσεις.

Τετρακίνητη και με τετραδιεύθυνση

Η νέα Bentley επωφελείται από σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring, περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό στον πίσω άξονα, το πιο εξελιγμένο σύστημα Bentley Performance Active Chassis που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη νέα γενιά ελέγχου ESC και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Συνολικά, η Bentley ισχυρίζεται ότι η Continental GT είναι πιο άνετη σε σχέση με πριν και προσφέρει καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος.

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON