3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Χωρίς φανφάρες και σχεδιαστικές αλλαγές έκανε την εμφάνιση της η νέα Maserati Ghibli.
Νέα Maserati Ghibli
3.838 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2016)
Η Maserati παρουσίασε τη νέα γενιά της Ghibli, η οποία χωρίς φανφάρες και με τις σχεδιαστικές αλλαγές να απουσιάζουν, έρχεται με αυξημένη ιπποδύναμη, προκειμένου να συνδυαστούν οι σπορ επιδόσεις με την πολυτέλεια. Δείτε τις λεπτομέρειες και τα νέα εξοπλιστικά πακέτα της μάρκας.
Δυο χρόνια μετά την αποκάλυψη της τελευταίας γενιάς Ghibli, ήρθε η ώρα της αλλαγής για το ιταλικό sport saloon, και της αποκάλυψης του, λίγο πριν την παρθενική του εμφάνιση στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι.
Σε επίπεδο σχεδίασης, η νέα Ghibli δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή, σε σχέση με τον προκάτοχό της, παρατηρώντας την ίδια δυναμική σχεδίαση με στοιχεία από την μεγαλύτερη «αδελφή» της Quattroporte. Συναντούμε τις ίδιες δυναμικές ακμές στο σχεδιασμό με την χαρακτηριστική πλέον, γρίλια, η οποία στο κέντρο της φιλοξενεί το έμβλημα της μάρκας.
Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε ελαφρώς ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, η οποία εφοδιάζεται με νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8,4 ιντσών, καθώς και νέα, εργονομικότερα χειριστήρια κλιματισμού αλλά και περισσότερους χρωματικούς συνδυασμούς.
Η νέα Maserati Ghibli θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, την Luxury και την Sport.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σε επίπεδο σχεδίασης, η νέα Ghibli δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή, σε σχέση με τον προκάτοχό της, παρατηρώντας την ίδια δυναμική σχεδίαση με στοιχεία από την μεγαλύτερη «αδελφή» της Quattroporte. Συναντούμε τις ίδιες δυναμικές ακμές στο σχεδιασμό με την χαρακτηριστική πλέον, γρίλια, η οποία στο κέντρο της φιλοξενεί το έμβλημα της μάρκας.
Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε ελαφρώς ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, η οποία εφοδιάζεται με νέο σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8,4 ιντσών, καθώς και νέα, εργονομικότερα χειριστήρια κλιματισμού αλλά και περισσότερους χρωματικούς συνδυασμούς.
Η νέα Maserati Ghibli θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, την Luxury και την Sport, εν τούτοις σε ότι αφορά την παλέτα των μηχανικών συνόλων που την εξοπλίζουν, δεν έχουμε ιδιαίτερες αλλαγές. Η κορυφαία έκδοση θα είναι η SQ4 με 415 ίππους από τον 3 λτ. V6 (παραγωγής Ferrari), που χαρίζει 0-100 χλμ.ώρα σε 4,8 δλ. και τελική ταχύτητα 284 χλμ./ώρα.
Ακολουθεί η έκδοση Ghibli S, με τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 415 ίππων, ο οποίος θα τοποθετείται τόσο σε πισωκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Στο κάτω άκρο της γκάμας συναντάμε το ίδιο μοτέρ με 355 ίππους, ενώ τέλος η οικογένεια κινητήρων της νέας Maserati Ghibli ολοκληρώνεται με τον V6 diesel 3,0 λτ. σε δυο version με 275 και 250 ίππους αντίστοιχα, με 600 Nm ροπής.
Τελειο ειναι!Αλλα μηπως να ακολουθησουν το παραδειγμα της jaguar και να βγαλουν αντιπαλο στις c,3αρα και ας κανει 45 χιλ οπως η jag!Με τετοια μοντελα θα χτυπησεις τους γερμανους μπαρμπα Σερχιο και οχι με τζουλιες!
Σταθερή αξία στο χώρο και την κατηγορία, με όλα τα υπερ και τα κατά των Ιταλών κατασκευαστών... ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...