ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Maserati GranTurismo Folgore.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Maserati GranTurismo Folgore.

Νέα Maserati GranTurismo: Βενζίνη και ηλεκτρική έως 761 ίππους

3.267 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2022)

Η νέα Maserati GranTurismo έκανε πρεμιέρα όντας το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής μάρκας με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ωστόσο συνεχίζει να προσφέρεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σε τρεις εκδόσεις η νέα Maserati GranTurismo

Η Maserati GranTurismo επέστρεψε όπως είχε υποσχεθεί η ιταλική εταιρεία, η οποία προχώρησε στην αποκάλυψη του μοντέλου. Αν και σχεδιαστικά δε θα βρει κάποιος μεγάλες διαφορές, δε συμβαίνει το ίδιο και κάτω από το κομψά σχεδιασμένο αμάξωμα. Το νέο GT έρχεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και μια μπαταρία, γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό της μάρκας, όμως δεν είναι το μοναδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ενοποιημένο πάνελ καπό και φτερά

Ενώ η νέα GranTurismo έχει κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, ξεχωρίζει χάρη στο μακρύ καπό και την μικρή απόσταση από το έδαφος. Οι κατακόρυφα προσανατολισμένοι προβολείς είναι ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό, θυμίζοντας αυτούς του supercar MC20. Ξεχωριστό σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι το «Cofango», ένα νέο, ενοποιημένο πάνελ που εκτίνεται από το καπό και φτάνει έως και τα μπροστινά φτερά. Η GranTurismo θα κυκλοφορήσει με έξι διαθέσιμα εξωτερικά χρώματα και επτά για τις δαγκάνες των φρένων, με το πρόγραμμα προσαρμογής Fuoriserie της Maserati να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές.

490 ίππους η Modena, 550 η Trofeo και 761 η Folgore

Η νέα GranTurismo χρησιμοποιεί τον twin-turbo V6 κινητήρα 3,0 λίτρων «Nettuno», την ώρα που η τετρακίνηση είναι στάνταρ. Το μοτέρ προσφέρει 490 ίππους και 600 Nm ροπής στην έκδοση Modena και 550 ίππους και 650 Nm ροπής στην έκδοση Trofeo. Παρούσα όμως είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Folgore που χρησιμοποιεί τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και δύο πίσω. Το αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει αρχιτεκτονική 800 volt και στερείται μπροστινού πορτμπαγκάζ, αποδίδει 761 ίππους και 1.350 Nm ροπής, λαμβάνοντας ισχύ από μια μπαταρία 92,5 κιλοβατώρων. Η Maserati λέει ότι η Folgore μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα. Η Trofeo, που έχει την ίδια τελική ταχύτητα, χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η Modena χρειάζεται 3,9 δευτερόλεπτα, περιορίζοντας την τελική ταχύτητα στα 302 χλμ./ώρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
SEAT KATOXOS